Версия за печат

00039-2015-0004

BG-Павликени: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, бул. "Руски" № 4, За: Славена Грозева - началник отдел, Красимир Борисов - старши експерт "Обществени поръчки", България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Отдел "Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.pavlikeni.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=41&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ВЪТРЕШНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГРАД ПАВЛИКЕНИ. ПЪРВИ ЕТАП”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Павликени
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проектът обхваща подмяната на част от водопроводната мрежа на град Павликени с обща дължина 20579,40. от тръби тип ПЕВП РЕ100 RC на 10 атм. в съответствие със съвременните норми и стандарти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

С проекта са предвидени за подмяна общо 20579,40 м. водопроводи разпределени по диаметри както следва: - ф90 - 10377,20 м. - ф110 - 2927,60 м. - ф125 - 408,30 м. - ф140 – 1813,30 м. - ф160 – 385,70 м - ф 200 - 3913,00 м. - ф250 – 600,30 м. Предвидени са за монтаж по мрежата и арматури както следва: - противопожарни кранове надземни ф70/80 -134 бр. - спирателни кранове ф80 – 188 бр. - спирателни кранове ф100 – 16 бр. - спирателни кранове ф125 – 3 бр. - спирателни кранове ф150 – 13 бр. - спирателни кранове ф200 – 11 бр. - спирателни кранове ф250 – 1 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
2437536.24 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата: 1.1. Условия и размер на гаранцията за участие: А. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 24 000 лв. (двадесет и четири хиляди лева). Б. Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 200 (двеста) дни от крайния срок за представяне на офертите. Г. Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по следната сметка: IBAN: BG35UNCR75273342926133 BIC: UNCRBGSF Банка: „Уникредит Булбанк АД, клон Павликени Чуждестранните участници могат да представят банкова гаранция в Евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс, определен от БНБ за деня на учредяване на гаранцията. 1.2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение: 2.1. Размер на гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка: А. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка ще бъде в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Б. Гаранцията за изпълнение може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Изпълнителите на договора за възлагане на обществена поръчка представят банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение, преди сключването на договора. В. Когато избраният изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най - малко една година от датата на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка; има възможност за нейното усвояване на части. 2.2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществена поръчка. 3. Общи условия във връзка с представянето на гаранции: Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на обществената поръчка, за който се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката е финансово обезпечена, съгласно Решение на УС на ПУДООС от 05.03.2014 г. /Протокол №1/05.03.2014 г. Начин на плащане: Възложителят се задължава да заплати дължимата цена без авансово плащане на части, както следва: 1. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР, установени с констативен приемо – предателен протокол и сметка за установяване на действително извършени и приети СМР и доставки, респ. съответния Акт образец, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, при спазване на следната процедура: 1.1. Изпълнението СМР се отчитат ежемесечно до 25-то число на месеца, като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ отправя към ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ покана за приемане и заплащане на изпълнените СМР, като посочва ден и час, в които ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ следва да осигури присъствие на легитимен представител. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва обстойна документална проверка и проверка на място за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР, базирана на техническата спецификация, количествените сметки и условията на този договор. 1.2. Извършените СМР се приемат с подписването без забележки на констативен приемо – предавателен протокол и сметка за установяване на действително извършени и приети СМР. 1.3. В случай на констатирани несъответствия и/или некачествено изпълнени СМР в констативния проткол се отразяват забележките, които следва да се отстранят. 1.4. Всяко междиннo плащанe се извършва в срок до 45 /четиридесет и пет/ дни след приемане без забележки, актуване на извършените СМР и представяне на следните документи: - констативен приемо – предавателен протокол без забележки, подписан от инвеститорския контрол и одобрен от директора на РИОСВ; - сметка за установяване на действително извършени и приети СМР и доставки; - оригинална фактура, на стойност равна на стойността на сметката. 2. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ в размер не по-малък от 35 % (тридесет и пет процента) от стойността на договора се извършва в срок до 45 /четиридесет и пет/ след подписване без забележки от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на Констативен акт образец 15 за установяване годността за приемане на строежа за всички подобекти, както и оригинална фактура за дължимата цена. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат междинните плащания и аванса.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когето участникът,определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. При участие на обединение се представя споразумение за създаване на обединение, което не е юридическо лице, в оригинал или нотариално заверено копие. Документът следва да съдържа клаузите съгласно настоящата документация и обединението да е учредено и регистрирано съгласно всички изисквания на законодателството, където е установено. Споразумението/договорът задължително трябва да съдържа разпределението на дейностите, както и клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; съставът на обединението няма да се променя след сключването на договора за възлагане на обществената поръчка, освен при наличието на предварително писмено съгласие от страна на Възложителя. Следва да се има предвид, че съгласие на възложителя за промяна в състава на обединението може да се получи единствено в случаите, когато са налице обективни обстоятелства, поради които е невъзможно някой от участниците да продължи участието си в обединението (напр. заболяване на физическо лице, което води до невъзможност лицето да изпълнява задълженията си, обявяване в несъстоятелност на юридическо лице и др. подобни). Преценката на Възложителя се извършва за всеки конкретен случай, като не се допуска подмяна на субекта на проведената обществена поръчка и при спазване на всички изисквания на ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1) По отношение на участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1и 5 от ЗОП. 2) Съгласно Закона за Камарата на строителите, лицата, които извършват строителство, следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите. Възложителят изисква вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите за строежи: Четвърта група - първа категория. Чуждестранните лица следва да притежават документ, съгласно националното законодателство, удостоверяващо правото на участниците да извършват строителство на обекти, в обхвата на настоящата поръчка. Достоверността на представения документ се удостоверява със заверен превод от съответните законови разпоредби, съгласно националното законодателство. В случай че съгласно националното законодателство на участника, не се изисква вписване в еквивалентен регистър, същото се удостоверява със заверен превод от съответните законови разпоредби, съгласно националното законодателство.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Справка декларация за инженерно-техническия екип по образец, придружени от професионални биографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация на посочените лица. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката. Участниците представят и декларация, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които Р. България има визов режим. Едно лице не може да съвместява две длъжности. Участниците може да предлагат в справката декларация за инженерно-техническия екип и други водещи специалисти, така че да бъдат подсигурени с техническо ръководство всички проектни части – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. 3. Справка-декларация по образец на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка. Списъкът съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника, придружен от копие на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника). 4.1. Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, с обхват дейности в строителството. 4.2. Валиден сертификат за внедрена система за управление на околната среда 14001:2004 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, с обхват дейности в строителството.
Минимални изисквания: 1.Участникът да докаже опит в изпълнение на подобни обекти през последните 5 (пет) години преди крайния срок за подаване на оферти. Под «подобни обекти» се разбира ново строителство, основен ремонт, реконструкция, на водопроводна мрежа – не по-малко от 5 км., като поне 10 % от изискуемия минимум да е изпълнен по безизкопна технология. . 2. Участникът да разполага със следния инженерно - технически екип: Инженер ВиК – да притежава инженерно-техническо образование с образователно квалификационна степен магистър по специалност „водоснабдяване и канализация“ – минимум 1 брой; Инженер геодеция – да притежава инженерно-техническо образование с образователно квалификационна степен магистър по специалност „геодеция“ – минимум 1 брой; Експерт - контрол на качеството – да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или за чуждестранни лица-еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени– минимум 1 брой. Експерт – координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г., или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, – минимум 1 брой. 3. Участникът да разполага минимум със следното техническо оборудване за изпълнение на поръчката : 1.Управляема машина за хоризонтално сондиране Мин 1 бр. 2.Пневматична къртица за хоризонтално сондиране до ф 100 мм. Мин 2 бр. 3.Комбинирани машини за изкоп Мин 3 бр. 4.Камион/самосвал за извозване на отпадъци Мин. 5 бр. 5.Пневматична трамбовка 1 бр. 6.Компресор мобилен 1 бр. 7.Електрически водни помпи 1 бр. 8.Апарат за челно заваряване 1 бр. 9.Водоноска 1 бр. 10.Валяк 2 бр. 4. Участникът да има въведена система за управление на качеството. 5. Участникът да има внедрена система за управление на околната среда
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател Техническа оферта Т (с подпоказатели Т1- Срок за изпълнение на строителството в месеци - максимален брой точки 25, Т2 Предложен от участника общ гаранционен срок на изпълнените СМР - максимален брой точки 20, Т3 - Предложен от участника срок за отстраняване на дефекти в периода на гаранционния срок - мексимален брой точки 10, Т4 - Предложена от участника технологична организация на строителния процес - максимален брой точки - 15, Т5 - Предложени мерки за управление на риска - максимален брой точки - 15, т6 - Предложени мерки за опазване на околната среда - максимален брой точки 15) ; тежест: 50
Показател: Цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

1.Условия за получаване на документацията за участие Пълен достъп до документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е предоставен в Профила на купувача на официалния уеб-сайт на Община Павликени – http://www.pavlikeni.bg/ и същата може да изтеглена от следния линк: http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=41&lang=bg. Заплащане на документацията не е необходимо, когато тя се изтегля от посочения сайт. Мотивът за това е, че в тези случаи за възложителя не са налице разходи по смисъла на чл. 28, ал. 7 ЗОП. Желаещите да получат документация за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на хартиен носител следва да я закупят. В този случай участниците могат да получат документацията за участие в процедурата в сградата на Община Павликени, гр. Павликени, ул. „Руски” № 4, всеки работен ден от 8:30 часа до 17:00 часа, след заплащане на определената цена. При поискване от заинтересовано лице възложителят не може да откаже изпращането на документацията за сметка на лицето, отправило искането. При поискване за изпращане на документацията, съответният участник трябва да укаже актуални телефон, факс, електронен адрес и пощенски адрес за кореспонденция. Когато плащането е извършено по банков път, съответният участник, по факса или на електронния адрес за кореспонденция на Община Павликени, публикувани в обявлението, трябва да уведоми Възложителя за това и да изпрати копие от платежното нареждане. Документация за участие се предоставя след представяне на съответен валиден документ, че документацията е заплатена. Цената на настоящата документация на хартиен носител е 5 (пет) лв. крайна цена. 2.Начин на плащане на документацията за участие Сумата за закупуване на документацията за участие може да бъде внесена в брой, в касата на Община Павликени, при получаване на документацията или по банков път – когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. В случай на закупуване на документацията по банков път, се извършва превод по следната банкова сметка: Име на Възложителя, както следва Име на титуляра на сметката: Община Павликени Име на банката: УниКредит Булбанк IBAN: BG62UNCR75273142926100 BIC: UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.03.2015 г.  Час: 13:30
Място

Сградата на Община Павликени, гр. Павликени, бул. "Руски" № 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от 3ОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ