Версия за печат

01037-2015-0001

BG-гр. Копривщица: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Копривщица, ул. „Любен Каравелов” №16, За: Генчо Герданов; Милена Паралеева; Теодора Главчева, Република България 2077, гр. Копривщица, Тел.: 07184 2119; 0888 118288; 0884 909762, E-mail: info@koprivshtitsa-bg.com

Място/места за контакт: Община Копривщица, гр. Копривщица, ул. „Любен Каравелов” №16

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.koprivshtitsa-bg.com.

Адрес на профила на купувача: http://koprivshtitsa-bg.com/bg/municipality/profil-na-kupuvacha.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за изграждане на обект „Аквапарк“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Копривщица, УПИ V 1483,1484, кв.122
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е: изграждане на многофункционален парк (аквапарк), разположен в град Копривщица. Комплексът представлява многофункционален басейн с плувен тракт, водни атракции и водна пързалка и детски басейни, със затревено плажно пространство около него, обслужваща сграда, душове и паркинг за автомобили, велосипеди и мотоциклети паркинг. Изискванията на Възложителя към работите са определени в Том ІІІ Техническа спецификация и Том V Инвестиционен проект от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45242000

Описание:

Строителни и монтажни работи на хидросъоръжения за развлечения и отдих

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За изграждането на многофункционалния воден парк се предвижда изпълнението на строително-монтажни работи, съгласно техническата спецификация на възложителя и одобрения инвестиционен проект. Предвидени са следниите работи: 1) Изграждане на площадкова канализация; 2) Изграждане на площадков водопровод; 3) Изпълнение на армировъчни, кофражни и бетонови работи; 4) Изпълнение на зидарски и довършителни работи; 5) Изграждане на вътрешна канализация; 6) Изграждане на вътрешен водопровод; 7) Изграждане на електроинсталации; 8) Изграждане на ОВК инсталации; 9) Паркоустройствени работи; 10) Доставка и монтаж на конструкцията на басейна; 11) Доставка и монтаж на технологични компоненти; 12) Доставка на обзавеждане.

Прогнозна стойност без ДДС
1742282.63 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Възложителят определя гаранцията за участие в процедурата в размер на 16 000 (шестнадесет хиляди) лева. Сумата на гаранцията представлява по-малко от 1% от прогнозната стойност на поръчката, без включен ДДС. Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора. След подписване на договора за възлагане на обществена поръчка Възложителят изисква и представянето на безусловна и неотменима банкова гаранция, от страна на Изпълнителя, за пълния размер на авансовото плащане, със срок на валидност 90 дни след крайната дата за изпълнение на договора. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора се представят в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 дни от крайния срок за представяне на офертата, включително удължения такъв. Срокът на гаранцията трябва да бъде удължен от участника, след получаване на обосновано искане от страна на възложителя. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на възложителя: IBAN: BG87CECB979033A9128200, BIC: CECBBGSF, Обслужваща банка: „Централна Кооперативно банка”АД, клон Карлово. Титуляр: Община Копривщица. В платежното нареждане трябва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в открита процедура с уникален номер (участникът посочва уникалния номер на процедурата)”. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията за задържане, усвояване и освобождаване на гаранциите са съгласно ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на договора (възнаграждението на изпълнителя) по следния начин: а) Авансово плащане, в размер на 45 (четиридесет и пет) процента от цената на договора, платимо в срок от 10 (десет) календарни дни след подписване на договора за възлагане на обществена поръчка и представяне на оригинална, безусловна и неотменима гаранция от страна на Изпълнителя за пълния размер на авансовото плащане, със срок на валидност 90 дни след крайната дата за изпълнение на договора. Авансовото плащане се извършва след представяне на фактура за авансово плащане, издадена от Изпълнителя, съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора. б) Окончателно плащане, в размер на разликата между стойността на действително извършените и приети работи и размера на получения аванс. От него се приспадат непризнатите суми от ДФ "Земеделие", след оторизация на плащанията и всички неустойки, обезщетения и други дължими от Изпълнителя суми, за стойността с която надвишават гаранцията за добро изпълнение.Окончателното плащане се извършва в срок до 10 (десет) календарни дни след въвеждане в експлоатация на обекта, представяне на окончателен доклад, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ), извършена оторизация на плащанията по Заявките за окончателно плащане и за ДДС към него от ДФ "Земеделие" - Разплащателна агенция и получаване на безлихвен заем от държавния бюджет за финансиране на разходите за окончателно плащане по проекта. Окончателното плащане се извършва след настъпване на всички посочени обстоятелства и представяне на фактура за окончателно плащане, издадена от Изпълнителя съгласно закона за счетоводството и изискванията на Възложителя, и съответстваща на дължимата сума след оторизация на плащанията.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: 1.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК; б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 1.2. е обявен в несъстоятелност; 1.3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 1.4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка и участник: 2.1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чужд.лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, вкл. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2.2. който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, вкл. за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 2.3. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против трудовите права на работниците; 2.4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 3.Възложителят остранява и участник, който е предложил срок за изпълнение по-кратък от 120 кал.дни.4.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: при които лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица, по смисъла на §1, т.23а от ДР на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на посочените обстоятелства с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. 5. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чужд. физическо или юрид. лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 или някое от посочените по-горе обстоятелства по чл. 47, ал.2 от ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата с декларацията по чл. 47, ал.9 от ЗОП. 6. Когато законодателството на държавата, в която участникът е установен, не предвижда включването на някое от посочените обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за общ. поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: документи за удостоверяване липсата на посочените по-горе обстоятелства, издадени от комп. орган, или извлечение от съд. регистър, или еквивал. документ на съд. или адм. орган от държавата, в която е установен. Продължава в т.VI.Допълнителна информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците трябва да докажат изпълнението на минималните изисквания за финансово и икономическо състояние, като представят: Удостоверение от банка за наличие на финансов ресурс и/или Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2. В случай че, участникът/участникът в обединение е чуждестранно лице, следва да докаже изпълнението на минималните изисквания за икономически и финансови възможности с документи, според приложимото законодателство на съответната страна. 3. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. 4. Възложителят приема за подходящи документи, с които участникът доказва достъп до финансов ресурс в лева или тяхната равностойност в чужда валута под формата на пари по сметка/и, кредит, кредитна линия, овърдрафт или друго кредитно улеснение от кредитна институция, който ресурс не е предназначен по договор за друго. Документите следва да са издадени към една дата, не по-късно от 10 (десет) дни преди датата на подаване на офертата и да удостоверяват обстоятелства, валидни към датата на тяхното издаване.
Минимални изисквания: 1.Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания на възложителя за икономическо и финансово състояние: Участникът трябва да разполага с финансов ресурс под формата на собствени и/или привлечени (заемни) средства в размер на не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лв. 2. В случай, че участникът е обединение, изискванията се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът доказва изпълнението на минималните изисквания на възложителя относно технически възможности и квалификация със следните документи: а) Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата и посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания (удостоверенията следва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт) или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на извършените строителни дейности, по образец; б) Копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или друго доказателство за регистрацията си в професионален регистър на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон; в) Сертификат, удостоверяващ валидна внедрена Система за управление, съгласно стандарт ISO 9001:2000 или еквивалентен; г) Сертификат, удостоверяващ валидна внедрена Система за управление на здравето и безопасността при работа, съгласно стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен; д) Сертификат, удостоверяващ валидна внедрена Система за управление на околната среда, съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен; е) Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, включително собствено, наето, на лизинг и т.н., по образец; ж) Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години, по образец; з) Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния им опит, по образец. 2. Сходни с предмета на поръчката обекти са следните строително-монтажни работи: Строителни и монтажни работи на хидросъоръжения за развлечения и отдих (код от Общия терминологичен речник: 45242000). 3. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За посочените цели, трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: а) Участникът трябва да е изпълнил строителство на минимум два еднакви или сходни с предмета на поръчката обекти за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата; б) Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за обекти четвърта група, трета категория; в) Участникът трябва да притежава валидна внедрена система за управление, съгласно стандарт ISO 9001:2000 или еквивалентен; г) Участникът трябва да притежава валидна внедрена Система за управление на здравето и безопасността при работа, съгласно стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен; д) Участникът трябва да притежава валидна внедрена система за управление на околната среда, съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен; е) Участникът трябва да разполага със следното, собствено или наето, минимално техническо оборудване: колесен багер; булдозер; бетонен вибратор; автокран; мини багер; бетонна помпа; товарен автомобил самосвал; машина за заваряване; ж) Средният годишен брой на персонала на участника за всяка от последните 3 (три) приключени години трябва да бъде минимум 10 (десет) души; з) Участникът следва да разполага с правоспособни технически лица, включително такива, които ще отговарят за контрола на качеството, за които са налице следните минимални изисквания за образование и професионален опит: 1 (един) технически ръководител, отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, с професионален опит от минимум 5 (пет) години и опит в строителството на минимум два сходни обекта; 1 (един) ВиК инженер, притежаващ диплома от акредитирано висше училище с квалификация “ВиК инженер” или еквивалентна, със стаж по специалността от минимум 5 г. (пет) години и опит в строителството на минимум два сходни обекта; 1 (един) специалист по контрол на качеството – правоспособно лице, отговарящо за контрола на качеството, притежаващо необходимата професионална квалификация и професионален опит: - Висше образование от акредитирано висше училище в областта на техническите науки - Наличие на удостоверение/сертификат за правоспособност за извършване на контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно - Минимум 3 години стаж като специалист по контрол на качеството на строителни обекти 1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда – технически правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо необходимата професионална квалификация и професионален опит: - Висше образование в областта на архитектурата или строителството - Сертифициран специалист с валидно удостоверение или сертификат за Координатор по безопасност и здраве в строителството в съответствие с Наредба № 2/2004 на МРРБ - Минимум 3 години стаж като специалист по безопасността на труда на строителни обекти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Организационно-техническо решение; тежест: 40
Показател: Предложена цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят НЕ ПОСТАВЯ изискване за закупуване на документацията за участие. Пълен достъп до документацията за участниците в процедурата е осигурен на адрес: www. koprivshtitsa-bg.com, раздел „Профил на купувача”. Ако участник в процедурата поиска документацията за участие да му бъде предоставена на хартиен носител, той следва да заплати разходите по нейното отпечатване и размножаване, които са в размер на 6 (шест) лева, с ДДС. В този случай документацията може да се закупи всеки работен ден от 09,00 до 17,00 часа на адрес: Община Копривщица, гр. Копривщица 2077, ул. "Любен Каравелов" № 16, или да се плати по банков път, по следната банкова сметка, в лева: IBAN: BG23 CECB 9790 84A9 1282 00, вид плащане: 447000, BIC код: CECB BGSF, Име на банка: „ЦКБ” АД, Клон Карлово. Ако участник в процедурата поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията, изпраща до възложителя писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената от 6 лева, с ДДС, по банков път.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на община Копривщица, на адрес: гр.Копривщица, ул."Любен Каравелов"№16, етаж 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е финансирана по Договор 23/321/01094 между Държавен фонд „Земеделие” и Община Копривщица за подпомагане (предоставяне на безвъзмездна финансова помощ) по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от т.III.2.1.Изискуеми документи и информация: 7. Когато в държавата, в която участникът е установен, не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния нац. закон, участникът представя офиц. заявление, направено пред съд. или адм. орган, нотариус или комп. проф. или търг.орган в държавата, в която той е установен. 8. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за обекти четвърта група, трета категория. При участие на обединения, които не са юр.лица, изискването се прилага съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за обединение. Чужд. участници трябва да са вписани в еквив. проф. регистър на държавата, в която са установени. За доказване изпълнението на това изискване, се представя копие от Удостоверение за вписване в ЦПРС за обекти 4-та група, 3-та категория, с валиден талон или съответен документ за вписване в проф. регистър, съгласно законодателството на страната в която участникът е установен. Всеки участник, който ще изпълнява строит.работи, представя копие от удостоверение за вписване в ЦПРС, или доказва регистрацията си в проф. регистър на държавата, в която е установен, или представя декларация или удостоверение за такава регистрация от комп. органи по нац. му закон. Вписването в съответен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава-страна по Споразумението за ЕИП, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено, съгл. чл. 3, ал. 2, изр.2 от ЗКС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно условията и сроковете, предвидени в Глава XI от ЗОП (чл.120 и сл.)

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ