00307-2015-0001
Технически редакции | ||
28.01.2015 12:08 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
28.01.2015 12:08 ч. : | 28/01/2015 11:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.01.2015 12:08 ч. : | 28/01/2015 11:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.01.2015 12:08 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Козлодуй: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Козлодуй, ул. "Христо Ботев" № 13, За: Марио Милов - директор на дирекция "МПиОП", Република България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85858, E-mail: mimilov@kozloduy.bg, Факс: 0973 80183
Място/места за контакт: Дирекция "Международни проекти и обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kozloduy.bg.
Адрес на профила на купувача: http://profilnakupuvacha.com/%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%B9%20-%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй – “Пакетирани хранителни изделия”, “Хляб и хлебни изделия”, “Мляко и млечни продукти”, “Месо и месни продукти”, “Зеленчукови и плодови консерви” и “Пресни плодове и зеленчуци”
Доставка на хранителни продукти за нуждите на училища, детски и социални заведения на територията на община Козлодуй, както следва: 1. ЦДГ „Слънчице”, град Козлодуй, ул. „Славейков” №2; 2. ОДЗ „Мир”, град Козлодуй, ж.к. 1; 3. ОДЗ „Радост”, град Козлодуй, ул. „В. Воденичарски” №5; 4. ОДЗ „Звънче”, град Козлодуй, ж.к. 3, кв.134, ул. „Девети май”; 5. Детска ясла, град Козлодуй, ул. „Хаджи Димитър” №19; 6. СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, град Козлодуй, ул. „Тодор Каблешков” №1; 7. СОУ „Христо Ботев”, град Козлодуй, ул. „Аспарух” №5; 8. НУ „Васил Левски”, град Козлодуй, ул. „Георги Димитров” №16; 9. ОДЗ „Здравец”, село Хърлец, ул. „Митко Палаузов” №2; 10. ОУ „Васил Априлов”, село Хърлец, ул. „Антим І” №2; 11. ОДЗ „Радост”, село Гложене, ул. „Маршал Бирюзов” №67; 12. ОУ „Христо Ботев”, село Гложене, ул. „Паисий” №1; 13. ЦДГ „Първи юни”, село Бутан, ул. „Георги Димитров” №80; 14. ОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, село Бутан, ул. „Христо Ботев” №1; 15. Дом за възрастни хора с умствена изостаналост, село Бутан, ул. „Петър Костов” №99; 16. Домашен социален патронаж, село Бутан, ул. „Петър Костов” №99; 17. „Защитено жилище”, село Гложене, ул. „Йонко Милев” №9. Доставките ще се извършват по установен график, два пъти седмично, след подаване на заявка за необходимите количества продукти от упълномощени лица от посочените по-горе заведения.
15800000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
"Бен Блик" ЕООД, ЕИК: 106 513 263, ул. "Иван Тричков" №14, ап.3, Република България 3000, Враца, Тел.: 0889 979972, E-mail: ben.blik@abv.bg, Факс: 092 649246
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Прогнозната стойност е 160 000,00 (словом: сто и шестдесет хиляди) лева без ДДС: На основание чл.19, ал.2, т.24 от ЗОП процедурата подлежи на предварителен контрол. Договора ще се сключи за срок от шест месеца или до сключване на договор с избран изпълнител по обявена в най-кратки срокове открита процедура по реда на ЗОП, което обстоятелство настъпи по-рано.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
28.01.2015 г.
"Бен Блик" ЕООД, ЕИК:106513263; гр. Враца 3000, ул. "Иван Тричков" №14, ап.3; тел.: 0889 979972, факс: 092 649246, e-mail: ben.blik@abv.bg
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
С писмо с вх. № 26.00-30(2) от 22.01.2015 година при Община Козлодуй „Хранителни стоки - Плевен” АД, град Плевен изтъква настъпила обективна невъзможност за изпълнение на договори №№ 123 - 128 от 23.05.2014 година заради липса на оборотни средства, поради наложен запор върху банковите сметки на дружеството от страна на НАП за неразплатени данъчни задължения. Във връзка с изложеното възникна необходимост от предприемане на неотложни действия за доставка на хранителни продукти на учебните, детските и социалните заведения на територията на община Козлодуй, поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита процедура, в резултат на което следва да се проведе процедура на договаряне без обявление по реда на чл.90, ал.1, т.4 от ЗОП. С анекси №№ 14 - 19 от 26.01.2015 година , считано от 26.01.2014 година са прекратени сключените между Община Козлодуй и "Хранителни стоки - Плевен" АД, гр. Плевен договори №№ 123 - 128 от 23.05.2014 година за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй за периода 2014 – 2016 година” по обособени позиции №№ 1 - 6. Срокът на действие на прекратените договори е две години, считано от 09.06.2014 година. Прекратените договори са сключени на основание чл. 41 от Закона за обществените поръчки, в съответствие с резултатите от проведена открита процедура, открита с Решение №15/14.01.2014 година на Кмета на община Козлодуй, обявление от 14.01.2014 година и обявена в електронния регистър на Агенцията по обществени поръчки с №00307-2014-0002 за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй за периода 2014 – 2016 година” по обособени позиции №№1 - 6. Предстои в най-кратки срокове Община Козлодуй да обяви открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй за периода 2015 – 2017 година” по шест обособени позиции. Предвид посоченото е необходимо да се сключи договор на основание чл.90, ал.1, т.4 за Доставка на хранителни продукти за нуждите на учебните, детските и социалните заведения на територията на община Козлодуй за срок от шест месеца или до сключване на договор с избран изпълнител по предстоящата открита процедура, което обстоятелство настъпи по-рано. На територията на община Козлодуй учебните, детските и социалните заведения са седемнадесет на брои посочени в раздел ІV.1) Описание предмета на поръчката от Решение №38/26.01.2014год. за откриване на настоящата процедура ежедневно ползващи се от хиляди деца и десетки хора в неравностойно положение, недопустимо е да се преустанови доставката на хранителни продукти.