Версия за печат

00307-2015-0001

BG-Козлодуй: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Козлодуй, ул. "Христо Ботев" № 13, За: Марио Милов - директор на дирекция "МПиОП", Република България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85858, E-mail: mimilov@kozloduy.bg, Факс: 0973 80183

Място/места за контакт: Дирекция "Международни проекти и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kozloduy.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profilnakupuvacha.com/%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%B9%20-%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй – “Пакетирани хранителни изделия”, “Хляб и хлебни изделия”, “Мляко и млечни продукти”, “Месо и месни продукти”, “Зеленчукови и плодови консерви” и “Пресни плодове и зеленчуци”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Козлодуй, с. Хърлец, с. Гложене, с. Бутан, община Козлодуй
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на хранителни продукти за нуждите на училища, детски и социални заведения на територията на община Козлодуй, както следва: 1. ЦДГ „Слънчице”, град Козлодуй, ул. „Славейков” №2; 2. ОДЗ „Мир”, град Козлодуй, ж.к. 1; 3. ОДЗ „Радост”, град Козлодуй, ул. „В. Воденичарски” №5; 4. ОДЗ „Звънче”, град Козлодуй, ж.к. 3, кв.134, ул. „Девети май”; 5. Детска ясла, град Козлодуй, ул. „Хаджи Димитър” №19; 6. СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, град Козлодуй, ул. „Тодор Каблешков” №1; 7. СОУ „Христо Ботев”, град Козлодуй, ул. „Аспарух” №5; 8. НУ „Васил Левски”, град Козлодуй, ул. „Георги Димитров” №16; 9. ОДЗ „Здравец”, село Хърлец, ул. „Митко Палаузов” №2; 10. ОУ „Васил Априлов”, село Хърлец, ул. „Антим І” №2; 11. ОДЗ „Радост”, село Гложене, ул. „Маршал Бирюзов” №67; 12. ОУ „Христо Ботев”, село Гложене, ул. „Паисий” №1; 13. ЦДГ „Първи юни”, село Бутан, ул. „Георги Димитров” №80; 14. ОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, село Бутан, ул. „Христо Ботев” №1; 15. Дом за възрастни хора с умствена изостаналост, село Бутан, ул. „Петър Костов” №99; 16. Домашен социален патронаж, село Бутан, ул. „Петър Костов” №99; 17. „Защитено жилище”, село Гложене, ул. „Йонко Милев” №9. Доставките ще се извършват по установен график, два пъти седмично, след подаване на заявка за необходимите количества продукти от упълномощени лица от посочените по-горе заведения.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
160000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 21 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй – “Пакетирани хранителни изделия”, “Хляб и хлебни изделия”, “Мляко и млечни продукти”, “Месо и месни продукти”, “Зеленчукови и плодови консерви” и “Пресни плодове и зеленчуци”
V.1) Дата на сключване договора
27.01.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Бен Блик" ЕООД, ЕИК: 106 513 263, ул. "Иван Тричков" №14, ап.3, Република България 3000, Враца, Тел.: 0889 979972, E-mail: ben.blik@abv.bg, Факс: 092 649246

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 160000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 160000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Прогнозната стойност е 160 000,00 (словом: сто и шестдесет хиляди) лева без ДДС: На основание чл.19, ал.2, т.24 от ЗОП процедурата подлежи на предварителен контрол. Договора ще се сключи за срок от шест месеца или до сключване на договор с избран изпълнител по обявена в най-кратки срокове открита процедура по реда на ЗОП, което обстоятелство настъпи по-рано.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Бен Блик" ЕООД, ЕИК:106513263; гр. Враца 3000, ул. "Иван Тричков" №14, ап.3; тел.: 0889 979972, факс: 092 649246, e-mail: ben.blik@abv.bg


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

С писмо с вх. № 26.00-30(2) от 22.01.2015 година при Община Козлодуй „Хранителни стоки - Плевен” АД, град Плевен изтъква настъпила обективна невъзможност за изпълнение на договори №№ 123 - 128 от 23.05.2014 година заради липса на оборотни средства, поради наложен запор върху банковите сметки на дружеството от страна на НАП за неразплатени данъчни задължения. Във връзка с изложеното възникна необходимост от предприемане на неотложни действия за доставка на хранителни продукти на учебните, детските и социалните заведения на територията на община Козлодуй, поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита процедура, в резултат на което следва да се проведе процедура на договаряне без обявление по реда на чл.90, ал.1, т.4 от ЗОП. С анекси №№ 14 - 19 от 26.01.2015 година , считано от 26.01.2014 година са прекратени сключените между Община Козлодуй и "Хранителни стоки - Плевен" АД, гр. Плевен договори №№ 123 - 128 от 23.05.2014 година за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй за периода 2014 – 2016 година” по обособени позиции №№ 1 - 6. Срокът на действие на прекратените договори е две години, считано от 09.06.2014 година. Прекратените договори са сключени на основание чл. 41 от Закона за обществените поръчки, в съответствие с резултатите от проведена открита процедура, открита с Решение №15/14.01.2014 година на Кмета на община Козлодуй, обявление от 14.01.2014 година и обявена в електронния регистър на Агенцията по обществени поръчки с №00307-2014-0002 за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй за периода 2014 – 2016 година” по обособени позиции №№1 - 6. Предстои в най-кратки срокове Община Козлодуй да обяви открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй за периода 2015 – 2017 година” по шест обособени позиции. Предвид посоченото е необходимо да се сключи договор на основание чл.90, ал.1, т.4 за Доставка на хранителни продукти за нуждите на учебните, детските и социалните заведения на територията на община Козлодуй за срок от шест месеца или до сключване на договор с избран изпълнител по предстоящата открита процедура, което обстоятелство настъпи по-рано. На територията на община Козлодуй учебните, детските и социалните заведения са седемнадесет на брои посочени в раздел ІV.1) Описание предмета на поръчката от Решение №38/26.01.2014год. за откриване на настоящата процедура ежедневно ползващи се от хиляди деца и десетки хора в неравностойно положение, недопустимо е да се преустанови доставката на хранителни продукти.