Версия за печат

00833-2015-0002

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121513231

Висш съдебен съвет, ул."Eкзарх Йосиф" №12, За: Румен Георгиев Георгиев, България 1000, София, Тел.: 02 9304320, E-mail: pro-e-justice@vss.justice.bg, Факс: 02 9819176

Място/места за контакт: ул."Eкзарх Йосиф" №12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vss.justice.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150127dyZE2332805.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Правосъдие

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Разработване и внедряване на единен портал на електронното правосъдие, и обучение за работа с единния портал“, възлагана в изпълнение на проект: „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт”, в изпълнение на договор № 13-33-2 от 27.12.2013г., осъществяван с финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Висш съдебен съвет, гр. София, ул."Eкзарх Йосиф" №12 или друго място, определено от Възложителя
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата процедура се открива с цел възлагане на обществена поръчка с предмет: "Разработване и внедряване на единен портал на електронното правосъдие, и обучение за работа с единния портал", възлагана в изпълнение на Дейност № 3 и Дейност 5 на проект: „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт”, по силата на сключен договор № 13-33-2 от 27.12.2013г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Предмет на дейност 3 е разработване и внедряване на единен потрал на електронно правосъдие; Предмет на дейност 5 е обучение за работа с единен портал на електронно правосъдие за 54 участника;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72230000, 72254000, 72262000, 72267100, 80500000, 72000000

Описание:

Услуги по разработване на поръчков (клиентски) софтуер
Услуги по тестване на софтуер
Услуги по разработване на софтуер
Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии
Услуги по обучение
ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Очакваните резултати от Дейност 3 са: • Разработен, тестван и въведен в експлоатация единен портал на електронното правосъдие (единна централизирана точка за достъп); • Въведени 2 (две) административни електронни услуги в единния портал на електронното правосъдие; • Изградена и въведена в експлоатация система за електронно гласуване за пряк избор на членове на ВСС от съдебната квота в рамките на единен портал на електронното правосъдие; • Разработен и предоставен за използване шаблон за интернет страниците на съдилищата рамките на единен портал на електронното правосъдие. Очакваните резултати от Дейност 5 са: •Проведено съпътстващо обучение за работа с единен портал на електронното правосъдие – 1 бр; •Обучени 54 системни администратори и компютърни специалисти от съдебната система за работа с единния портал на електронното правосъдие.

Стойност, без да се включва ДДС
630833.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в процедурата в размер на 6300.00 лева (шест хиляди и триста лева). Гаранцията за участие може да бъде в една от следните форми: парична сума, внесена по следната сметка на Висш съдебен съвет: БНБ, Централно управление, IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01, BIC: BNBG BGSD, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с уникален номер от регистъра на АОП........; банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Висш съдебен съвет, със срок на валидност, срокът на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Гаранция за изпълнение - При възлагането на конкретната услуга гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на поръчката, без ДДС. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: парична сума, внесена по следната сметка на Висш съдебен съвет: БНБ, Централно управление, IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01, BIC: BNBG BGSD, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет......"; банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Висш съдебен съвет, със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срокa за разработване и внедряване на единен портал на електронното правосъдие, и обучение за работа с единния портал. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български; Възложителят има право да задържи гаранцията за участие или да усвои същата при условията на чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: 1. На отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. На участниците, класирани на първо и второ място – след сключване на договораза обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; 3. При прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по този раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

а). Първо междинно плащане в размер на 25 % от стойността на дейността по разработване и внедряване на единен портал на електронно правосъдие, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнение на под-дейността по т. 6.1. „Изготвяне на техническа спецификация“ от Техническото задание и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. б). Второ междинно плащане в размер на 40 % от стойността на дейността по разработване и внедряване на единен портал на електронно правосъдие, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнение на под-дейността по т. 6.2. „Разработка на софтуер и електронни услуги“ от Техническото задание и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. в). Трето междинно в размер на 10% от стойността на на дейността по разработване и внедряване на единен портал на електронно правосъдие, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнение на под-дейността по т. 6.3. „Тестване“ от Техническото задание и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. г). Четвърто междинно плащане в размер на 25 % от стойността на дейността по разработване и внедряване на единен портал на електронно правосъдие, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнение на под-дейността по т. 6.4. „Внедряване“ от Техническото задание и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. д). Окончателно плащане в размер на 100 % от стойността на дейността по обучение, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя при обучението на всички 54 лица, платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнение на под-дейността по т. 6.5„Обучение“ от Техническото задание и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Всички плащания се извършват по банков път. Всяко плащане се предшества от издаването на данъчна фактура - оригинал, в която задължително е посочен следният текст „Разходите са извършени в изпълнение на Дейност ……. от проект: „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт” по силата на сключен договор за безвъзмездна финансова помощ № 13-33-2 от 27.12.2013г., осъществяван с финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква създаването на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: • е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; • обявен в несъстоятелност; • в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; • има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. • се намира в открито производство по несъстоятелност, или е сключило извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; • е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; • при който лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; • който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. • за който са налице обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, б. „а“ и „б“ от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; • за който са на лице обстоятелствата съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. • който попада в обхвата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. • участва в тази поръчка като член на обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Не може да участва в настоящата поръчка, лице, което е свързано лице и/или свързано предприятия с друг участник в процедурата или попада в забраната на чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП; • който не отговаря на обявените в документацията за участие условия и изисквания или представи оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя в документацията за участие; • Лице, което е представило оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП или което не е представило някой от необходимите документи или информация по чл. 56 ЗОП, както и лице, което представи цена за изпълнение по-висока от максимално допустимата стойност за поръчката и/или на отделните дейности по изпълнението й се отстранява от участие; • не може да участва чуждестранно физическо или юридическо лице, за което са налице обстoятелствата съобразно чл. 48, ал. 1 ЗОП. • Който не идентифицира физическите лица, които са действителни собственици на юридическо лице по смисъла на чл. 6, ал. 2 от ЗМИП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на минималните изисквания за технически възможности и квалификация, участникът трябва да предостави следните документи: 1.Списък на услугите, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, към който следва да е приложено удостоверение/еквивалентен документ, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък на предложения екип по образец, в който е представена информация относно образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите 3. Копие от валиден сертификат/еквивалентен документ по ISO 9001:2008/еквивалентен; 4. Копие от валиден сертификат/еквивалентен документ по ISO 27001:2005 /еквивалентен или по-нова версия/еквивалентен. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. В случай, че участник не представи някои от документите, които доказват техническите възможности и квалификация, същите ще бъдат поискани по реда на чл. 68, ал. 8 от ЗОП. При непредставяне в допълнително дадения срок по чл. 68, ал. 9 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. За последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум следната услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка: • разработване на портал за предоставяне на минимум две електронни услуги; 2. Необх.екип експерти: 2.1. Ръков.на екип: 1бр. - да има • да има висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; право; икономика, администрация и управление; • да притежава най-малко 5 години опит в областта на информационните технологии, в това число опит като ръководител на проект/екип в областта на изграждането на информационни системи, свързани с предоставяне на електронни услуги • ръководителят проект следва да притежава умения за прилагане на някоя от методологиите за управление на проекти като PMP, MSF, Prince2 или еквивалентна, както и някоя от методологиите за управление на софтуерна разработка и/или предоставяне на ИТ услуги (RUP, SCRUM, ITIL или еквивалентни.) 2.2. Юридически експерт „Разработване на електронни услуги“ - 1 бр., който да има: • висше юридическо образование по професионално направление „право“ със степен „магистър" или еквивалентна; • придобита юридическа правоспособност; • да притежава минимум 5 години юридически стаж; 2.3. Главен програмист - 1 бр., който да има: • висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника, електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни. • най-малко 5 години професионален опит, в областта на разработване на информационни системи и/или софтуерни приложения, в това число опит в изпълнението на минимум три услуги, включващи разработка и внедряване на софтуерни системи за предоставяне на електронни услуги и/или портали за предоставяне на електронни услуги. • умения в обектно-ориентираното програмиране и някоя от технологиите за разработване на софтуер (J2EE, .NET, XML/еквивалентни); 2.4. Програмисти - 2 броя, които да отговарят на следните изисквания: • висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни. • най-малко 3 години професионален опит, в областта на разработване на информационни системи и/или софтуерни приложения, в това число опит в изпълнението на минимум една услуга, включваща разработка и внедряване на софтуерни системи за предоставяне на електронни услуги и/или портали за предоставяне на електронни услуги. • умения в обектно-ориентираното програмиране и някоя от технологиите за разработване на софтуер (J2EE, .NET, XML/еквивалентни); 2.5. Ключов експерт „Експерт по качеството“; • висше образование в областта на природните и техническите науки по професионални направления: по математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; физически науки; електротехника, електроника и автоматика/екв.; • най-малко 5 години професионален опит в областта на информационните технологии, в това число минимум 3 години опит в областта на управление на качеството и изпълнение на най-малко две услуги, включващи проверка/контрол върху качеството на уеб-базирани информационни системи, представляващи портал за предоставяне на електронни услуги. Продължава в поле VI.3)

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател 1 -Техническа оценка, който включва следните под-показатели: П1. Предложение за реализиране на Централизирано хранилище за електронно съдържание - макс. брой 30 точки;П2. Предложение за реализиране на Единен интерфейс за осъществяване на електронен обмен на данни макс. брой 30 точки; П3. Предложение за реализиране на Единен портал за електронно правосъдие - макс. брой 100 точки; П4. Предложение за интеграция на външните системи макс. брой 80 точки; П5. Предложение за реализиране на Система за електронно гласуване за пряк избор на членове на ВСС от квотата на съдебната власт - мах. брой точки 35; П6. Подход за изпълнение на софтуерната разработка - макс. брой 20 точки; П7. Управление на изпълнението - макс. брой 10 точки; П8. Контрол на риска – макс. брой 10 точки; ; тежест: 60
Показател: Показател 2 - Финансова оценка ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.03.2015 г.  Час: 17:00
Място

гр. София, ул. „Екзарх Йосиф” № 12

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката е с предмет"Разработване и внедряване на единен портал на електронното правосъдие, и обучение за работа с единния портал", възлагана в изпълнение на дейност 3 и дейност 5 от проект: „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт”, по силата на сключен договор за безвъзмездна финансова помощ № 13-33-2 от 27.12.2013г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Допълнителна информация

3. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на: проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, в това число за реализиране на електронни услуги; 4. Участникът следва да има внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005 или по-нова версия или еквивалентен с охват в областта на: проектиране, разработване и внедряване на информационни системи; На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Възложителят изпраща обявлението по електронен път и предоставя пълен достъп до документацията за участие на http://www.vss.justice.bg. Обменът на информация с участниците може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя. Всички действия на Възложителя към участниците са в писмен вид. Решенията на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, или по факс, или по електронен път. Mаксималната стойност на поръчката, посочена в раздел II 2.1. се разпределя, както следва: а).Максимална прогнозна стойност за разработване и внедряване на единен портал на електронно правосъдие – в размер на 608 333,33 лева без ДДС, съответно 730 000, 00 лева с включен ДДС. б). Максимална прогнозна стойност за обучение за работа с единен портал на електронно правосъдие за 54 участника – в размер на 22 500, 00 лева без ДДС, съответно 27 000, 00 лева с включен ДДС. Единичната цена на всяко обучено лице не може да надхвърля 416,67 лева без ДДС, съответно 500,00 лева с включен ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.01.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ