Версия за печат

05028-2015-0002

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 176789453

Министерство на икономиката, Славянска №8, За: Джорджия Ненкова - главен експерт, дирекция "ВОП, България 1052, София, Тел.: 02 9329236; 02 9407240, E-mail: g.nenkova@mi.government.bg, Факс: 02 9872190

Място/места за контакт: ГД "ЕФК", дирекция "ВОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mi.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mi.government.bg/bg/competitions/osiguryavane-na-vazdushen-prevoz-na-patnici-i-bagaj-pri-slujebnite-patuvaniya-na-slujiteli-na-mi-po-dve-950-c341-1.html?p=e30=.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на МИ по две обособени позиции: 1. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката; 2. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“2007-2013“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 3 (03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Министерството на икономиката, ул. “Славянска” № 8 или на друго посочено от Възложителя място
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

По позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката и енергетиката ”: две години считано от датата на сключване на договора. По позиция 2 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“2007-2013 ” - до 31.12.2015г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60440000, 60423000

Описание:

Услуги, свързани с въздушния транспорт
Чартърни услуги на въздушния транспорт

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката”: 1 000 000 лева без ДДС; По позиция 2 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“2007-2013 ” - 150 000 лева без ДДС. Приблизително общо количество 1 000 броя въздушен превоз на пътници, от които приблизително 750 броя за позиция 1 и 250 броя за позиция 2. Приблизителен количество на въздушен превоз на товар по позиция 1 - 12 500 килограма.

Стойност, без да се включва ДДС
1150000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата, която може да бъде под формата на: - парична сума, платима по банкова сметка на Министерството на икономиката БНБ – ЦУ, IBAN - BG17 BNBG 9661 3300 1026 01, BIC кода на БНБ за плащания в лева е BNBGBGSD, или - банкова гаранция в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя, по образец или по образец на банката издател, ако в нея се съдържат условията разписани в образеца от документация. Банковата гаранция следва да бъде на български език. Банковата гаранция за участие следва да бъде със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Размерът на гаранцията за участие за цялата поръчка е: 11 500 лв. По позиция 1 – 10 000 лева без ДДС По позиция 2 – 1 500 лева без ДДС Получените стойности са на база 1% от прогнозните стойности на поръчката, по позиции. При внасяне на гаранцията, в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията, наименованието на процедурата и обособената позиция за която се внася тя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа, съответно усвоява при условията на чл. 61 от Закона за обществените поръчки и се освобождава при условията на чл. 62 от същия. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранция за изпълнение на договора - при сключването на договора, участникът, определен за изпълнител на поръчката, представя гаранция за изпълнение на договора, която може да бъде под формата на: - парична сума, платима по банкова сметка на Министерството на икономиката, БНБ – ЦУ, IBAN - BG17 BNBG 9661 3300 1026 01, BIC кода на БНБ за плащания в лева е BNBGBGSD, или - безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя, по образец или по образец на банката издател, ако в нея се съдържат условията разписани в образеца от документация. Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде на български език. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от прогнозната стойността на поръчката без ДДС по всяка обособена позиция. Гаранцията за изпълнение трябва да е представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. *Паричната гаранция за участие в процедурата на участника, с който Възложителят сключи договор, може да се трансформира в гаранция за изпълнение на договора, като изпълнителят представя преди подписването му платежно нареждане за внесена допълнителна сума в размер, равен на разликата между определената гаранция за изпълнение и внесената гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава, съгласно условията на договора, без Възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранциите за участие / изпълнение са за сметка на участника / изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът / изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура/договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По позиция 1: Поръчката се финансира от бюджета на МИ. Плащането ще се извършва в срок до 15 дни след представяне в МИ на следните документи: 1. за въздушен превоз на пътници: а) оригинална фактура за стойността на такса обслужване веднъж месечно; б) протокол за стойността на всеки издаден документ за въздушен превоз; в) копие/отрязък от агентския купон; г) разпечатка на историята на направената и потвърдена резервация с калкулация на цената, включваща и дължимите летищни такси и други такси; д) за служители на Министерство на икономиката, на които пътните разходи са за сметка на Европейската комисия и Европейския съюз следва да се издава INVOICE за стойността, с включени летищни и други такси; 2. за медицинските застраховки - копие на застрахователна полица; 3. за въздушен превоз - карго багаж - товарителница и оригинална фактура за стойността на извършения карго превоз с разбивка на отделните стойности – елементи на превоза /навло, летищни такси и др. видове такси (ако се дължат)/. По позици2: Поръчката се осигурява от бюджета на проект № BG161PO003-5.0.01-0003 „Eфективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013” по приоритетна ос 5 „Техническа помощ“ на оперативната програма. Плащането ще се извършва в срок до 15 дни след представяне в МИ на следните документи: 1. за въздушен превоз на пътници: а) оригинална фактура за стойността на такса обслужване веднъж месечно; б) протокол за стойността на всеки издаден документ за въздушен превоз; в) копие/отрязък от агентския купон; г) разпечатка на историята на направената и потвърдена резервация с калкулация на цената, включваща и дължимите летищни такси и други такси; д) за служители на Министерство на икономиката, на които пътните разходи са за сметка на Европейската комисия и Европейския съюз следва да се издава INVOICE за стойността, с включени летищни и други такси; 2. за медицинските застраховки - копие на застрахователна полица;

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създване на юридическо лице. Когато участва обединение, задължително се представя договор /споразумение или др/ за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заварено копие, с разпределение на задълженията между партньорите в обединението и задължение да останат в него за срока за изпълнение на поръчката.В договора / споразумението или др/ се определя лицето , което го представлява.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Представяне на участника - по образец, включително данни за подизпълнител/и (ако се ползват такива), оригинал, както и следните документи: 1.1. Документ за регистрация на участника: Копие на документ за регистрация или посочване на ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (заверено от участника копие), а при чуждестранни граждани – документът се представя в официален превод на български език.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документи за регистрация се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документът за регистрация се представя в официален превод.1.2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП – по образец - оригинал; 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.3. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец - оригинал; 4. Заверено от участника копие от документ / сертификат, удостоверяващ членство или акредитацията на участника в IATA; 5. Актуално извлечение от BSP линк за броя оторизирани чрез BSP линк авиокомпании, за които участникът е одобрен агент за издаванена документи за въздушен превоз към датата на подаване на офертата. В извлечението от BSP линк трябва да присъстват авиокомпании с директни полети от България до Европа.6. Заверено от участника копие на документ (договор или извлечение от него, сертификат или друго), доказващ правото на участника да резервира и издава билети чрез глобална резервационна система („АМАДЕУС” /Amadeus/, „Галилео” /Galileo/, Уърлдспан” /Worldspan/, „Сейбър” /Sabre/ или еквивалент) към датата, посочена като краен срок за получаване на оферти. 7. Заверено от участника копие на документ, удостоверяващ професионалната отговорност на IATA агентите за издаване на документи за пътнически въздушен превоз – валидна застрахователна полица към момента на подаване на офертата или договор за задължителна застраховка към ИАТА към момента да подаване на офертата или валидна банкова гаранция за обезпечениепрофесионалната отговорност на IATA агентите за целия срок на договора. 8. Заверено от участника копие на документ, удостоверяващ валидна регистрация в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност, или да е лице по чл. 62 от ЗТ; 9. Декларация за съгласие от подизпълнител/ите - по образец в оригинал; 10. Само за Позиция 2: 1. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, по образец - оригинал;.2. Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМСИП по образец - оригинал;3. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107, ал. 1 и чл. 109, ал. 2, буква „а” от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза по образец - оригинал;4. Декларация за липса на конфликт на интереси по чл. 57, параграф 2 от Регламент (ЕС, Евратом)№ 966/2012 по образец - оригинал; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор по образец - оригинал. В случай, че се участва и за двете обособени позиция, декларация се представя за всяка една от тях по отделно 12.Пълномощно на лицето, подписващо офертата. 13.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Заверено от участника копие на сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат,издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, на името на участника, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка, издаден от акредитирани лица, името на участника, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка, издаден от акредитирани лица; 2. Заверено от участника копие на сертификат за въведена система за управление на сигурността на информацията ISO/IEC 27001:2005 или еквивалентен сертификат, издаден на името на участника, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка, издаден от акредитирани лица; 3. Декларация - списък (Приложение № 5) на лицата, които ще участват при изпълнение на предмета на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

по т.1. Всеки участник следва да има валиден сертификат за управление на качество по стандарт ISO 9001 или еквивалентен такъв, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, на името на участника, в чийто обхват е включена услугата, предмет на поръчката. по т.2.Всеки участник следва да има валиден сертификат за въведена система за управление на сигурността на информацията ISO/IEC 27001:2005 или еквивалентен сертификат, издаден на името на участника, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка, издаден от акредитирани лица; по т.3 Участникът трябва да разполага с минимум две лица, извършващи резервации и издаване на документи за въздушен превоз, всяко от които да отговаря на следните изисквания – да притежава сертификат за работа с Амадеус или друга еквивалентна резервационна система и IATA квалификация; да има две години опит /от последните три/ като агент по издаване на документи за въздушен превоз.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Решение № РД 16-49/27.01.2015г. за откриване на процедурата

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.03.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.03.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр.София, ул.Славянска №8

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

За обособена позиция 2 разходът е проект № BG161PO003-5.0.01-0003 „Eфективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013”

VI.3) Допълнителна информация

Документацията е безплатна. Достъпна е на официалната интернет страница на възложителя, раздел "Профил на купувача", посочена в обявлението. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти два дни предварително на интернет адреса си. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, крайният срок за получаване на офертите е намален 12 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. На основание чл.58а, ал.2 от ЗОП обменът на информация се извършва по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.01.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката
1) Кратко описание

Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката за две години считано от датата на сключване на договора

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60440000, 60423000

Описание:

Услуги, свързани с въздушния транспорт
Чартърни услуги на въздушния транспорт

3) Количество или обем

Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката за две години считано от датата на сключване на договора, прогнозна стойност по позицията 1 000 000 лева без ДДС. Приблизително общо количество за въздушен превоз на пътници 750 броя. Приблизителен количество на въздушен превоз на товар - 12 500 килограма.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багажи при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“2007-2013“
1) Кратко описание

Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“2007-2013“ - до 31.12.2015г.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60440000, 60423000

Описание:

Услуги, свързани с въздушния транспорт
Чартърни услуги на въздушния транспорт

3) Количество или обем

Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“2007-2013“ - до 31.12.2015г., прогнозна стойност по позицията 150 000. лева без ДДС. Приблизително общо количество за въздушен превоз на пътници 250 броя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
150000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2015 г.