Версия за печат

00572-2015-0001

BG-Сандански: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Сандански, бул."Свобода"№ 14, За: Валентина Костадинова, Република България 2800, Сандански, Тел.: 0746 89099, E-mail: oba_sandanski@abv.bg, Факс: 0746 89055

Място/места за контакт: бул."Свобода"№ 14

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sandanskibg.com.

Адрес на профила на купувача: http://77.77.16.66/proc/Zop/PublicRegisterList?UnitID=1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за организиране и провеждане на обучения за Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Сандански за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им”, по две обособени позиции: Обособена позиция №1: Провеждане на обучения за Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Сандански за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им. Обособена позиция №2: Организиране (логистично обезпечаване) на обучения за Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Сандански за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им, по проект № М 13-22-47/29.07.14 г. „Община Сандански – компетентна и ефективна администрация”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Организиране и провеждане на обучения за Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Сандански за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им” Обучение №1 Развитие на гъвкава и адаптивна структура на общинската администрацията Обучение №2 Чуждоезиково обучение по гръцки език Обучение №3 Изграждане на умения за управление на потенциала на общината - Логистично осигуряване (настаняване, кафе-паузи, храна, наем на зала, наем на техника, транспорт) на Обучение №3 Изграждане на умения за управление на потенциала на общината - Логистично осигуряване (настаняване, кафе-паузи, храна, наем на зала, наем на техника, транспорт) на Обучение № 4 Ефективно управление на общинска собственост (ДУО-2)

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Организиране и провеждане на обучение за „Развитие на гъвкава и адаптивна структура на общинската администрацията”за 15 служители организиране и провеждане на обучение „Чуждоезиково обучение по гръцки език” за 30 служители организиране и провеждане на обучение за „Изграждане на умения за управление на потенциала на общината” за 30 служители Логистично организиране на обучението по „Ефективно управление на общинска собственост (ДУО-2) Цялостна логистична организация за провеждане на обучението:Осигуряване на транспорт за служителите на Община Сандански до мястото за провеждане на обученията и обратно след приключването му , Осигуряване на хотел,Осигуряване на 2 обяда и 1 вечеря

Прогнозна стойност без ДДС
43625 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер на 436 лв., като За обособена позиция №1: 255 /двеста петдесет и пет/ лв. За обособена позиция № 2: 181/ сто осемдесет и един/ лв. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на община Сандански:Сметка в лв (BGN)IBAN BG65UNCR96603300107417, BIC COD: UNCRBGSF, ПРИ БАНКА: УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК - САНДАНСКИ Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по сметка на община Сандански IBAN BG65UNCR96603300107417, BIC COD: UNCRBGSF, ПРИ БАНКА: УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК - САНДАНСКИ на името на община Сандански; Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

процедурата се провежда в изпълнение на проект № М 13-22-47/29.07.14 г. „Община Сандански – компетентна и ефективна администрация”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013” Начин на плащане - Аванс, в размер на 15% (петнадесетдесет процента) от цената на сключеният договор, в срок до 10 (десет) работни дни след сключването му. - Междинни плащания в размер на сумата на приключило обучение, в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на Приемно-предавателен протокол за изпълнена задача и представяне на фактура; - Окончателно плащане за оставащия размер на сумата по ценова оферта, но не по-малко от 20% от общата стойност на договора, в срок до 10 (тридесет) работни дни след подписване на окончателен Приемо-предавателен протокол за изпълнени задачи и представяне на фактура;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, ал.2, т. 1, т.5 и ал.5 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.списък на услугите, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство (съгласно чл. 51, ал.4 от ЗОП) за извършената услуга - удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Като доказателство за изпълнение на изискванията на възложителя към членовете на екипа всеки участник трябва да предтстави списък, в който да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за услугата. Към списъкът с експерти следва да се приложат автобиография и дипломи за завършено образование. За Обособена позиция № 2: списък на услугите, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство (съгласно чл. 51, ал.4 от ЗОП) за извършената услуга - удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.списък, в който да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния и специфичен опит на лицето, което щв отговаря за услугата
Минимални изисквания: За обособена позиция № 1: 1.Участниците трябва да има опит в извършването на услуги, сходни с предмета на поръчката за последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на дейности, свързани с провеждането на обучения и/или семинари и/или курсове за възрастни и др. 2. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти за изпълнение на поръчката, както следва: 1) Ръководител на екипа – Изисквания: Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър" в областта на „Педагогически науки” или „Хуманитарни науки” или „Икономически науки”. Общ професионален опит на ръководителя на екипа: не по-малко от 5 (пет) години в областта на придобитото образование. Специфичен опит като ръководител на екип и/или проект. 2) Ключов Експерт - Обучител за Обучение № 1 „Развитие на гъвкава и адаптивна структура на общинската администрацията” Изисквания: 1. Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър"/„бакалавър” по педагогика, психология или еквивалент с минимум 3 (три) години преподавателски опит като обучител на възрастни. 2. Участие при изпълнение на най-малко 2 (две) услуги за обучение на възрастни с приключило изпълнение. 3) Ключов Експерт - Обучител за Обучение №2 “Чуждоезиково обучение по гръцки език” Изисквания: 1.Висше образование с образователно - квалификационна степен „магистър"/„бакалавър” гръцка филология или еквивалент. 2. Опит като преводач или преподавател по гръцки език. 4) Ключов Експерт – „Обучител за Обучение №3 Изграждане на умения за управление на потенциала на общината” Изисквания: 1.Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър"/„бакалавър” по педагогика, психология или еквивалент с минимум 3 (три) години преподавателски опит като обучител на възрастни. 2. Участие при изпълнение на най-малко 2 (две) услуги за обучение на възрастни с приключило изпълнение. За Обособена позиция № 2: 1. Участниците трябва да има опит в извършването на услуги, сходни с предмета на поръчката за последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на дейности, свързани с организирането на обучения и/или семинари и/или курсове за възрастни и др. 3. Всеки участник трябва да разполага поне с един Експерт „Модератор/ логистика” Изисквания: 1.Висше образование „магистър” или „бакалавър” в областта на Хуманитарните, Педагогическите, Социалните или Стопанските науки. 2.Общ професионален опит: не по-малко от 1 (една) година в областта на придобитото образование. 3. Опит в логистичното обезпечаване на събития или обучения или семинари.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Оценка на техническото предложение. Концепция за изпълнение на поръчката ; тежест: 60
Показател: Предложена цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят НЕ ПОСТАВЯ изискване за закупуване на документацията за участие. Кандидатите получават пълен достъп до нея на адрес: www.sandanskibg.com раздел „Профил на купувача”. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес: община Сандански, гр. Сандански, бул. „Свобода”№ 14. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG54UNCR96608497571412, BIC CODE UNCRBGSF, КОД ЗА ПЛАЩАНЕ 44 70 00 при Уникредит Булбанк- клон Сандански

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

заседателна зала на община Сандански, бул."Свобода"№ 14

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

процедурата е в изпълнение на проект № М 13-22-47/29.07.14 г. „Община Сандански – компетентна и ефективна администрация”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Решенията на Възложителите се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване по реда на глава единадесета на част четвърта от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Провежданена обучения
1) Кратко описание

Провеждане на обучения за Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Сандански за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

3) Количество или обем

Провеждане на обучение по „Развитие на гъвкава и адаптивна структура на общинската администрацията”за 15 служители Провеждане на обучение по „Чуждоезиково обучение по гръцки език” за 30 служители Провеждане на обучение по „Изграждане на умения за управление на потенциала на общината” за 30 служители

Прогнозна стойност, без ДДС
25500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 5

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Организиране на обучения
1) Кратко описание

Организиране (логистично обезпечаване) на обучения за Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Сандански за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им,

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 60140000, 55110000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги на сухопътен пътнически транспорт, без разписание
Услуги по хотелско настаняване

3) Количество или обем

Организиране на обучение по „Развитие на гъвкава и адаптивна структура на общинската администрацията”за 15 служители Цялостна логистична организация за провеждане на обучението: Осигуряване на транспорт за служителите на Община Сандански до мястото за провеждане на обученията и обратно след приключването му Осигуряване на хотел извън територията на Община Сандански, минимум три звезди Осигуряване на 3 обяда и 2 вечери ( тристепенно меню) Осигуряване, подготовка и обслужване на техническото оборудване на залите; Организиране на обучение по „Изграждане на умения за управление на потенциала на общината” за 30 служители Цялостна логистична организация за провеждане на обучението: Осигуряване на транспорт за служителите на Община Сандански до мястото за провеждане на обученията и обратно след приключването му Осигуряване на хотел извън територията на Община Сандански, минимум три звезди; Осигуряване на 3 обяда и 2 вечери ( тристепенно меню) Осигуряване, подготовка и обслужване на техническото оборудване на залите; Организиране на обучението по „Ефективно управление на общинска собственост (ДУО-2) Цялостна логистична организация за провеждане на обучението: Осигуряване на транспорт за служителите на Община Сандански до мястото за провеждане на обученията и обратно след приключването му. Осигуряване на хотел Храна и напитки за участниците в обучението Осигуряване на 2 обяда и 1 вечеря

Прогнозна стойност, без ДДС
18125 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 5
5) Допълнителна информация

Тъй като част от предмета на поръчката съдържа услуги, които са включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания утвърден с Решение на Министерски съвет 551/25.07.2014 г., възложителят ги е отделил в обособена позиция № 2 и са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.