Версия за печат

00494-2015-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605806

УМБАЛ"Царица Йоанна-ИСУЛ"ЕАД, ул."Бяло море" № 8, За: Румяна Доганова,, Р. България 1527, София, Тел.: 02 9432106, E-mail: dogovori@isul.eu, Факс: 02 9432279

Място/места за контакт: сектор ДДП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.isul.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.isul.eu/Obsht_porachki/obsht_porachki_6.html.

Електронен достъп до информация: http://www.isul.eu/Obsht_porachki/obsht_porachki_6.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доставка на лабораторни реактиви, химикали и специфични консумативи за УМБАЛ”Царица Йоанна-ИСУЛ”ЕАД”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ул."Бяло море" № 8
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Доставка на лабораторни реактиви, химикали и специфични консумативи за УМБАЛ”Царица Йоанна-ИСУЛ”ЕАД” съгласно спецификация

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500, 33140000

Описание:

Лабораторни реактиви
Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно спецификация

Стойност, без да се включва ДДС
1926337.88 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата – 0.5% от прогнозната стойност на номенклатурна единица, посочени в Приложение № 11, със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите, представена в една от следните форми: Банкова гаранция или парична сума, платима в касата или по банковата сметка на Възложителя- IBAN BG15 BUIB 9888 1012 7409 00, BIG код BUIB BGSF в Стопанска и инвестиционна банка. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя при условията на чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС. Условията и срока за задържане и освобождаването и се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата ще се осигурят от НЗОК. Заплащането на стоките се извършва след представяне на фактура за доставка – оригинал, отсрочено 60 дни.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Представяне на участника - /Приложение № 1/; 2.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП /Приложение № 2/; Когато участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Декларациите по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представят от участника лично от всяко от лицата, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП, а когато участникът е обединение, от всеки един от членовете в обединението и деклариран подизпълнител. 3. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители /Приложение № 4/; 4. Декларация по чл.56, ал. 1, т.12 от ЗОП и валидност на офертата - /Приложение № 5/; 5. Декларация по чл. 55, ал. 5 и ал.7 от ЗОП - /Приложение № 6/; 6. Декларация по чл. 55, ал. 6 от ЗОП -/Приложение № 7/ - където е приложимо;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Оригинален документ или нотариално заверено копие за удостоверяване на оторизацията на участника от производителя да го представлява и да оферира произвежданите от него лабораторни реактиви, химикали и специфични консумативи и да гарантира изпълнението на доставките на заложените в Спецификацията количества на оферираните от участника лабораторни реактиви, химикали за срок от 1/една/ година от подписване на договора. 2. Разрешение за търговия на едро с медицински изделия – нотариално заверено копие. 3. Копия на сертификати ISO: 9001:2008 или еквивалент на производителите на лабораторни реактиви, химикали и консумативи. 4.Декларация от участника, че съгласно чл.8 ал.2 от ЗМИ лабораторните реактиви, химикали и специфични консумативи са сертифицирани и притежават СЕ марка. 5. Декларация, че участникът разполага с помещения за съхранение и търговия на едро с медицински изделия, в съответствие с изискванията на чл. 78 ал. 2 от ЗМИ. 6. Декларация че, участникът притежава или разполага с транспортни средства осигуряващи правилното съхранение на медицинските изделия при разпространението и транспортирането им, в съответствие с изискванията на чл. 78 ал. 2 от ЗМИ. 7.Нотариално заверено копие на сертификата ISO 9001:2008 на участника с обхват предмета на процедурата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 043 - 070975 от 01.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.02.2015 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Tаксата е без ДДС и се заплаща по банков път или в брой на касата на болницата. Документи се получават от 10:00ч. до 12:00ч. в Сектор "ДДП" всеки работен ден

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
23.02.2015 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.02.2015 г.  Час: 10:00
Място

в заседателната зала на изпълнителния директор

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лица, представляващи кандидата, или упълномощени лица; представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл. чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.01.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция КЛИНИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ
1) Кратко описание

съгласно спецификация

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33696500

Описание:

Медицински консумативи
Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1166106.55 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ОТДЕЛЕНИЕ ПО ОБЩА И КЛИНИЧНА ПАТОЛОГИЯ И СЪДЕБНА МЕДИЦИНА
1) Кратко описание

съгласно спецификация

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33696500

Описание:

Медицински консумативи
Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
29727.25 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ЛАБОРАТОРИЯ ПО ТРАНСФУЗИОННА ХЕМАТОЛОГИЯ
1) Кратко описание

съгласно спецификация

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33696500

Описание:

Медицински консумативи
Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
93352.74 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция ВИРУСОЛОГИЯ И МИКРОБИОЛОГИЯ
1) Кратко описание

съгласно спецификация

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33696500

Описание:

Медицински консумативи
Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
637151.34 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12