Версия за печат

00078-2015-0001

BG-Стражица: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стражица, гр. Стражица, ул. "Дончо Узунов" № 5, За: Боряна Георгиева Добрева, Република България 5150, Стражица, Тел.: 06161 4309, E-mail: strazhitsa@mbox.is-bg.net, Факс: 06161 2568

Място/места за контакт: Началник отдел "Регионално развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://strazhitsa.com.

Адрес на профила на купувача: http://archimed/portal/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=1b96e7dd-6057-4d6f-a608-940a57044230.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ремонт на улици, площади, вътрешно-квартални пространства и общински пътища на територията на община Стражица"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Стражица
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка включва строинелно-ремонтни работи по ремонт на пътната настилка на улици, площади, вътрешно-квартални пространства и общински пътища на територията на община Стражица.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидените видове работи в настоящата обществена поръчка включват възстановяване и поддържане на уличната настилка.Видовете работи са следните: разкъртване асфалтова настилка,вкл.изкопаване, натоварване и извозване на депо, изкърпване на единични дупки и деформации на настилката с гореща смес -ръчно оформяне, полагане и уплътняване, доставка и полагане основа от минералбетон, вкл.профилиране и уплътняване и всички свързани с това дейности, полагане асфалтобетон плътна смес,превоз на асфалтови смеси, с подходящи за целта превозни средства, изкоп с багер в земни почви и други пътно ремонтни работи, съгласно техническа спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
2600000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в размер на 26 000.00 /двадесет и шест хиляди/ лева. Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните възможности: -Парична сума, внесена по банкова сметка на Община Стражица: IBAN: BG59STSA93003301503056, BIC: STSABGSF - Банка ДСК ЕАД, клон Стражица. -Банкова гаранция за срока на валидност на предложението - 180 /сто и осемдесет/ календарни дни, считано от датата, определена като краен срок за получаване на офертите. В случай на необходимост, участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията, съгласно инструкциите на Възложителя, с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на изпълнител на настоящата поръчка. Банковата гаранция трябва да е неотменима и безусловна. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.В документа за гаранция за участие, задължително да е изписано: "Ремонт на улици, площади, вътрешно-квартални пространства и общински пътища на територията на община Стражица". Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция, или ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Стражица, срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора – 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС, представена в една от следните форми: -парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG59STSA93003301503056, BIC: STSABGSF - Банка ДСК ЕАД, клон Стражица; -банкова гаранция за срока на договора, увеличен с 60 /шестдесет/ дни. Гаранцията за изпълнение се представя от Изпълнителя при подписване на договора, като в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Служи за обезпечение на отговорността на изпълнителя при неизпълнение на обществената поръчка. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Стражица и че е със срок на валидност най-малко 60 (шестдесет) дни след приключване изпълнението на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката ще бъде възложена след осигуряване на финансиране. Договорът с избрания изпълнител влиза в сила в момента, в който възложителят осигури финансиране по него. Ако възложителят в рамките на период от 1 година, считано от датата на сключване на договора не осигури финансиране по договора, същият се прекратява по право без страните да си дължат нищо. При осигуряване на финансиране по договора в периода от една година Възложителят уведомява писмено изпълнителя и договора влиза в сила и поражда действие от момента на достигане на писменото уведомление до изпълнителя. Участникът оферира единични цени, които са окончателни и не подлежат на промяна при смяна на икономическите условия до довършване на СМР. Възложителят си запазва правото да променя видовете и количествата на работите, съгласно реалните нужди за тази дейност, в рамките на цената на договора и съгласно предвидените средства.Промяната на количествата на даден вид работа не е предпоставка за промяна на единичната цена. При възникване на авариен ремонт и необходимост от извършване на вид работа, която не е включена в ценовото предложение на участника, следва за нея допълнително да се представи единична цена, която да се съгласува и приеме от Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Ако участникът е обединение не се изисква създаването на юридическо лице.В случай, че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата.В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ и данъчна регистрация, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка.Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения.От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т .1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3, т. 4, ал. 2, т. 1, т.2а „първо предложение”, т. 4, т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки.В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-долу финансови и технически изисквания ще се прилагат за един или повече от участниците в обединението.В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението сключват споразумение, което следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от участника в копие.Договорът/споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: -всички членове на обединението са отговорни солидарно – заедно и поотделно за изпълнението на договора; -е определен представляващ обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания и от името на всеки член на обединението; -всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; -всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на договора до края на гаранционния срок, съгласно подписания договор за изпълнение на настоящата обществена поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението/консорциума. - разпределение на дейности по изпълнение на поръчката, в случай, че обединението бъде определено за изпълнител Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката, като същото може да е посочено в договора, или в друг документ, подписан от членовете на обединението.Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверения за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени. Лице, което участва в обединението или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК №1"ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР": 1) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2) Представяне на участника– по Обр.,който включва:посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща инф.в съотв.със законодателството на държавата,в която участникът е установен,както и адрес,вкл.електронен,за коресп. при провеждането на процедурата; декларация по чл.47,ал.9 ЗОП по обр.;3) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в проц.(тогава,когато участникът не се представлява от лицата,които имат право на това,съгл.док. му за съдебна регистрация)-оригинал;4) Копие на договора за обединение,при участник обед.,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява участниците в обед. и документ,подписан от лицата в обед.,в който се посочва представляващият;5) Декларация от членовете на обед./консорциума за ангажираност към поръчката– по обр.; 6)Декларация по чл.56,ал.1 т.8 ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката,които ще се предложат на подизп. и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на общ.поръчка, и предвидените подизп. по обр.;Когато участникът в проц. е обед.,което не е ЮЛ образецът се представя от един или повече от участниците в обед. Документите в офертите на участниците по чл.56,ал.1,т.1, които не са на бълг.език се представят на езика, на който са изготвени и в «официален превод» на бълг.език, извършен от преводач,който има скл. дог.с Министерство на външните работи за изв. на официални преводи.7) Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция за уч. или копие от док. за внесена гаранция под формата на парична сума по банкова сметка на Възл. Когато участникът в проц.е обед.,което не е ЮЛ,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк.гаранция, съотв.вносител на сумата на гаранцията.8) Декларация по чл.56, ал.1,т.12 ЗОП за приемане на условията в проекта на дог. по обр.;Когато участникът в процедурата е обед., което не е ЮЛ, обр. е представя от всеки участник в обед.9) Заверено копие на валидно Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в ЦПРС с право на изпълнение на обекти от втора група, трета категория или еквивалентно.10) Доказателства за финансово състояние за изпълнение на настоящата обществена поръчка съгласно посочените изисквания в раздел III.2.2) „Икономически и финансови възможности” на Обявлението.11)Доказат. за техническите възможности за изпълнение на общ. поръчка съгл. посочените изисквания в раздел III.2.3) „Технически възможности” на Обявлението.12)Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец.Когато уч. в проц. е обед.,което не е ЮЛ док.по т. 12 се представя от всеки член на обед. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 С НАДПИС „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА“Попълва се по обр.при съблюдаване на изискв. от Техническата спецификация, Методиката за оценка, изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката. Представя се и на ел.носител.СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 С НАДПИС „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“ Попълва се ценово предл. по образец и се прилагат единични анализни цени за всички видове строителни работи включени в ценовото предложение – подписани в оригинал.Съдържанието на плик № 3 се представя и на ел.носител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП, участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: - удостоверениe от банкa; - годишния финансов отчет за последната приключила финансова година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодат. на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.При доказване на наличието на финансов ресурс, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 1 или ал. 2, Възложителят ще приеме, че критерият за подбор е изпълнен, когато от представеният документ е видно, че същият е разполагаем в изискуемия размер към момента на подаване на офертата. В случаите на доказване с годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, участникът следва да представи ГФО или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година.Участникът може да не представи годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Участникът следва да разполага с наличен финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер на не по-малко от 520 000 (петстотин и двадесет хиляди) лева под формата на собствени средства в банкови институции или неотменима кредитна линия за срок не по-малък от крайния срок на обществената поръчка, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства. Независимо от формата на доказване на наличието на финансов ресурс. Възложителят ще приеме, че критерият за подбор е изпълнен, когато от представените документи е видно, че същият е разполагаем в изискуемия размер към момента на подаване на офертата. В случай че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по-горе изисквания се доказват от един или повече от участниците в обединението/консорциума.Съгласно чл. 51а участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условията се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано до датата на подаване на офертата, който включва предмета на строителството, обхвата и обема на работата, стойността, датата на започване и приключване на работата по него и мястото на извършване на строителството. Списъкът трябва да бъде придружен със следните документи, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт;или в) копия на док., удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2) Справка по член 51, ал.1, т.4 от ЗОП - Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. 3) Декларация за техническото оборудване, с което ще разполага участникът при изпълнение на обществената поръчка. Наличието на минимално необходимите количества машини се доказва с копия на съответните документи за собственост, лизинг или наем и др. 4) Копие на валиден сертификат за внедрени: - Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. - Система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за за опазване на околната среда. За участници, регистрирани извън Република България, всички документи трябва да бъдат преведени на български език. Съгласно чл. 51а участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условията се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.
Минимални изисквания: 1)Уч-кът следва да докаже,че има изпълнено строит. през последните 5 г.,считано от датата на подав.на офертата еднакво или сходно с предмета на поръчката.Под стр., сходно с предмета на поръчката, сл.да се разбира:д-сти по изгражд.и/или ремонт,и/или реконст.и/или др.СМР на пътища и/или улици от I-ви до IV-ти клас.При уч.на обед.,което не е ЮЛ,изискв. се доказва от един или повече от уч.в обед. 2)Участникът да разполага с квалиф.и опитен инженерно технически състав, вкл.координатор по безоп.и здраве и отговорник за контрола на кач-вото. Инженерно технич. екип,трябва да отговаря на сл. усл: - ръководител – строителен инженер, притежаващ образ.степен „магистър”, спец.„Пътно строителство” или еквивалентна, с не по-малко от 10 г.проф. опит по спец.; - помощник ръководител - притежаващ образ.степен „магистър”,спец.„строителство и архитектура” или еквивалентна с не по-малко от 10 г.проф.опит по специалността; - технич. ръководител - един ръководител асфалтови работи - строит.техник и/или строит. инженер с не по- малко от 5 г.проф.опит; - отговорник по контрола на качеството - притежаващ удостоверение и не по- малко от 3 г. проф. опит. - координатор ЗБУТ - лице, което притежава съответното удостоверение и не по-малко от 3 г.проф. опит. Ръководителят на обекта, техническите ръководители, и координаторът по безопасност и здраве не могат да бъдат едно и също лице! 3) Уч.трябва да разполага с най-малко следната тежка и лека механизация:1. Машина за ремонт на повърхностни повреди и по-големи пукнатини на асфалтовата настилка (Печматик)-1бр2. Валяци–4 бр;3. Автогодурнатор–1бр; 4.Самосвали–2бр;5.Асфалтополагач-2 бр;6.Водоноски– 2.бр;7.Пътна фреза -1 бр. 4) Уч. следва да има внедрена с-ма за упр. на качеството в строит.по ISO 9001:2008 или еквивалентни сертиф., издадени от органи,установени в др.държави членки, с обхват на сертификата стр.-монтажни дейности (строителство).Участникът може да представи и др. док. за еквивалентни мерки за осиг.на качеството.При уч. на обед., което не е ЮЛ,изискв. се доказва от един или повече от уч.стниците в обединението. 5) Участникът следва да има внедрена система за опазване на околната среда в строителството по ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, с обхват на сертификата строително-монтажни дейности (строителство).Участникът може да представи и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда с обхват: строително-монтажни дейности (строителство).При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка /Т/с два подпоказателя: Методология /М/с максимален брой 50 точки и Технология /Тх/с максимален брой 50 точки.; тежест: 60
Показател: Ценови показател /Ц/с пет подпок.Ц1-Макс.оценка 40 т.за час.ставка в лв.;Ц2-Макс.оценка 30 т. за % доп.разходи за механизация;Ц3-Макс.оценка 30 т. за % печалба;Ц4–Макс.оценка 5 т.за % доставно-скл.разходи в-у м-лите;Ц5 - Максимална оценка 10 т. за % печалба ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.02.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес www.strazhitsa.com – раздел „Профил на купувача”. При поискване документацията може да се изпрати по куриер, за сметка на участника, след изпращане на посочения факс (6161/ 2568) копие от платежно нареждане за платена сума, точен адрес за получаване, телефон, факс и данни за фактура.Документация за участие при поискване се предоставя след представяне на платежен документ за заплащане на същата. Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Стражица, ул."Дончо Узунов" № 5 от 8:00 часа до 17:00 часа. всеки работен ден или но банков път на следната сметка на Община Стражица: «Банка ДСК" ЕАД, клон Стражица IBAN: BG55STSA93008401101200, BIС: STSABGSF, код вид плащане 447000. Документацията може да бъде закупувана до датата, определена като краен срок за получаване на оферти

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.02.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.02.2015 г.  Час: 13:30
Място

гр.Стражица, ул."Дончо Узунов" № 5, сградата на Общинска администрация, зала етаж 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64 от ЗОП, срокът от 40 дни е намален до 28 дни, във връзка с това, че обявлението е изпратено по електронен път - намалението е със 7 дни и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие на Интернет адреса на възложителя посочен в раздел І.І: http://strazhitsa.com/pnk.htm В зависимост от максималния финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на дейностите, предмет на настоящата поръчка, приложимият ред за възлагане, е този, регламентиран в разпоредбата на чл.14, ал.3, т.1 от ЗОП, съобразно която, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е в стойностните граници от 264 000 лв. (двеста шестдесет и четири хиляди лева) до 2 640 000 лв. (два милиона шестстотин и четиридесет хиляди лева), без вкл. ДДС, на Възложителя е предоставена правната възможност да приложи при възлагането някоя от предвидените в ЗОП формални процедури, с ползване на опростени правила.От друга страна, мотивът за избор на вида процедура се обосновава от факта, че естеството на строителството позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации (обстоятелство, изключващо прилагането на ограничена по своя характер процедура) и не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне – с обявление или без обявление и безспорно са налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по реда, предвиден в Закона за открита по характера си процедура.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията в сроковете по чл. 120, ал. 5,т. 1 и ал. 7 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ