Версия за печат

00044-2014-0011

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. Македония 3, За: Йордан Кънчев, България 1606, София, Тел.: 02 9173215, E-mail: y.kanchev@api.bg, Факс: 02 9173262

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=8.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Проектиране, строителство, ремонт и поддръжка на РПМ

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на изпълнител за внедряване на система за автоматизирано събиране и анализ на данни за пътния трафик по автомагистрали и І-ви клас пътища на територията на Република България”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Избор на изпълнител за внедряване на система за автоматизирано събиране и анализ на данни за пътния трафик по автомагистрали и І-ви клас пътища на територията на Република България”. Предметът на поръчката е свързан с изграждане на система за автоматизирано събиране на данни за пътния трафик по автомагистрали и І-ви клас пътища на територията на Република България. В рамките на проекта трябва да бъдат доставени и монтирани: - 100 броя главни и допълнителни преброителни пунктове, дефинирани по предварително одобрен план от Агенция „Пътна инфраструктура”; - 3 броя АУСМУ в предварително одобрен план от Агенция „Пътна инфраструктура”. Системата включва следните компоненти: Разположение на АУЗПТ; АУЗПТ единица с операционен софтуер; Анализиращ софтуер на АУЗПТ данните; Комуникации с АУЗПТ; Допълнително оборудване. В предмета на обществената поръчка включва и дейностите по информация и публичност, съгласно изискванията на чл. 8 от Регламент 1828/2006 г. на Европейската Комисия и Приложение 1 към него, както и съгласно Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите на Оперативна програма “Транспорт” 2007 – 2013 г. Изпълнението на настоящата поръчка обхваща следните дейности: І. Внедряване на система за автоматично събиране е анализ на данни за пътния трафик по автомагистрали и І-ви клас пътища на територията на Република България и включва: 1. Централен сървър и специализирана периферия – 2 бр. 2. Софтуер за комуникация с преброителните пунктове, структуриране, съхранение и извличане на информацията, настройка на броячите – 2 бр. 3. Преносими компютри за контрол и настройка на броячите - класификатори на място – 5 бр. 4. Изградени преброителни пунктове с прилежащото им оборудване – 100 бр.: Броячи класификатори; Система за измерване на средна скорост; Камери/сензори;Системи за разпознаване на регистрационни номера;Портални рамки 5. Метеорологична станция /АУСМУ/ - 3 бр. 6. Годишен абонамент за извънгаранционно поддържане и работа на системата – 100 бр. 7. Абонаментен план за пренос на данни - 100 бр. 8. Провеждане на съпътстващо обучение за персонала на АПИ за работа със системата – 1 бр. ІІ. Публичност и информация включва: 1. Организиране и провеждане на пресконференции – 2 бр. 2. Подготовка, отпечатване и разпространение на рекламни материали – брошури -10 000 бр. 3. Изработване и монтаж на постоянна обяснителна табела – 1 бр. 4. Изработване на ролбанери – 2 бр. 5. Публикуване на информация в интернет – 4 бр. 6. Публикуване на информация в печатните медии – 4 бр.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000, 48700000, 48780000, 48781000, 45316210, 48510000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
Софтуерни пакети за обслужващи цели
Софтуерни пакети за администриране на системи, управление на записа на данни и управление на съдържание
Софтуерни пакети за системно администриране
Монтажни работи на оборудване за контрол на пътния трафик
Софтуерни пакети за комуникация

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
3997524 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 040 - 065836 от 26.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-37-2 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.06.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Сдружение „Контракс Инфра“ с ЕИК по БУЛСТАТ 176803180, ул. „Тинтява“ № 13, България 1113, София, Тел.: 02 960977

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3997524 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма "Транспорт"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Сдружение "Контракс-Инфра", с членове Контракс АД и Инфра Роудс ЕООД Лирекс БГ ООД Телелинк ЕАД Стемо ООД Електроник Трафик АД Балистик сел ЕООД Обединение "Принтек България - Старт инженеринг АУЗПТ", с членове Принтек България ЕАД и Старт инженеринг АД Сиенсис АД Т-Системс Унгария ЕАД