Версия за печат

00081-2015-0004

BG-Варна: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. "Генерал Колев" 92, ет. 5, За: Елица Савова, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820837, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: ОП "Инвестиционна политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varna.bg.

Електронен достъп до информация: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=242.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Паркоустрояване-поддържане и изграждане на зелени площи, резитба и отсичане на дървета на територията на Район "Одесос" при община Варна”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на район “Одесос” при община Варна, с административен център гр. Варна, ул. Стефан Караджа №30, с граници: Черно море, канал на северен плаж, бул. Приморски, бул. Цар Освободител – платното към р-н Одесос, вкл. Средна разделителна ивица, ул. Струга - платното към р-н Одесос, открит канал „Франга дере”, Варненско езеро, северен пътен възел „Аспарухов мост”, ЖП ареал.
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

При изпълнение на поръчката следва да се извършват услуги свързани с паркоустрояване – поддържане зелени площи, изграждане на поливни системи, поддържане и ремонт на същите, резитби и отсичане на дървета на територията на Район "Одесос" при община Варна.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

77311000, 77313000

Описание:

Услуги по поддържане на зелени площи в паркове и места за развлечения
Услуги по поддържане на паркове

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

При изпълнение на поръчката следва да се извършва паркоустрояване – поддържане на около 385 дка. тревна и алейна площ и приблизително 9 000 бр. дървета, отразени по картотека. Изграждане на зелени площи, изграждане на поливни системи, поддържане и ремонт на същите, резитби и отсичане на дървета на територията на Район "Одесос" при община Варна, а именно: поддържане на вегетативната система /дървесна, храстова, цветна, тревна и изграждане на нова такава/, резитба и отсичане на дървета, поддържане на чистота в местата за широко обществено ползване – паркове, градини и др., поддържане на чистотата в зелени площи по улици и булеварди /средни ленти и прилежащи площи/ и др., вкл. събиране и извозване на технологичен отпадък от дейността, компостиране и др.

Стойност, без да се включва ДДС
1375000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

(1) Гаранциите за участие и изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по сметка на Възложителя или 2. неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. (2) Участниците/изпълнителят избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. (3) Гаранцията за участие, определена при спазване на изискванията на чл. 59, ал. 2 от ЗОП и представена като парична сума или банкова гаранция е в размер на 13 750 лв. (4) Внасянето на гаранцията за участие под формата на депозит на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (5) При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП и изрично разписани в чл.23, ал. 2 от настоящите условия. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. (6) На основание чл.59, ал.3 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, които следва да се внесат от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция преди подписването на договора. (7) Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (8) Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата на срока на договора. (9) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. *Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до Община Варна,Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр. Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

(1) Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осигури от бюджета на община Варна; фонд „Приватизация”, заеми, решения /програми/, одобрени и финансирани от Постоянната комисия за защита на населението при бедствия и аварии и катастрофи към Министерския съвет и други европейски програми, структури и кохезионни фондове, в които община Варна е участвала и има одобрение и потвърждение за финансиране за съответната бюджетна година. (2) Заплащането ще се извършва въз основа на: 1. Двустранно подписан Акт обр.19, подробна ведомост и анализи за извършени видове работи от изпълнителя и специалист по Озеленяване към Община Варна и съответния район; представен разходооправдателен документ за депониране на отпадък в депо; 2. Фактури за закупени и вложени посадъчни и др. материали. 3. Твърдо договорни единични цени за посочени в офертата видове работи. 4. Издадена фактура от изпълнителя, на основание Акт обр.19, подписана от Директора на дирекция „ИИБ”. 5. При отчитане на дейностите по услугата „ Товарене, разтоварване и превоз на смесени отпадъци до депо за ТБО“ изпълнителят представя разходооправдателни документи за депонирането на отпадъците на депо за ТБО. При непредставяне на разходооправдателни документи сумата за такса депо за ТБО няма да бъде изплатена. 6. При отчитане на дейностите по услугата „ Товарене, разтоварване и превоз на растителни отпадъци до депо за биоразградими отпадъци“ изпълнителят представя разходооправдателни документи за депонирането на отпадъците на депо биоразградими отпадъци. При непредставяне на разходооправдателни документи сумата за такса депо за биоразградими отпадъци няма да бъде изплатена. (3) Всички видове работи по поддържане на зелените площи, извършени при изпълнение на поръчката, ще се изплащат от възложителя на изпълнителя при условията на: 1. завършена технология с всички необходими операции, по предмета на възлагане; 2. спазване на действащите раздели от БДС и действащата към момента нормативна уредба по озеленяване; 3. изпълнени предписания, предявени от специалист по озеленяване при Дирекция “ИИБ” на община Варна и специалиста по район, по изпълнение на програмата по озеленяване на обекта. (4) Фактурирането и изплащането на новите насаждения ще се извършва отделно от останалите видове работи, както следва: 1. при засаждане на растителен материал (цветен, дървесен, храстов, тревен и др.) се фактурира и изплаща 50% от стойността му; 2. останалите 50% се фактурират и изплащат след цъфтеж и установено качество на материала; 3. при компрометиране на растителния материал, същия не се заплаща и се съставя констативен протокол. В случай, че бъдат засадени умрели и некачествени растения, същите не се заплащат от Възложителя, а се описват в констативен протокол. 4. доставката на посадъчен материал се извършва след предварително одобрение от Възложителя на качеството на материала. Количественият и видов състав на посадъчният материал се посочва от специалист на Дирекция „ИИБ” при Община Варна.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Комплектът офертни документи следва да съдържа: А. Плик №1 „Документи за подбор“, съдържащ: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта - представяне на участника, съгласно чл. 56, ал.1, т. 1 от ЗОП – попълнен и подписан образец, с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, придружен от попълнен и подписан образец на Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по т. 2 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, при участие на чуждестранно лице, се представят от участника в обединението, който ще изпълнява дейностите по предмета на поръчката. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, в този случай се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващия обединението. Документът за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението, както и дела им. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. 3.Документ за внесена гаранция за участие–заверено копие от платежен документ или оригинал на банкова гаранция. 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на участника - посочени в раздел III.2.3) от обявлението 5. Декларация във връзка с чл.58 от ЗОП - попълнен и подписан образец. 6. Декларация относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП - попълнен и подписан образец. 7. Декларация относно обстоятелствата по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - попълнен и подписан образец. 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – попълнен и подписан образец /при приложимост/. 9. Декларация от подизпълнители за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „е“), т.2, т.3 и т.4 и ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП – попълнен и подписан образец /при приложимост/. 10. Декларация по чл. 55, ал.7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 11. Декларация за приемане условията на проекто-договора – попълнен и подписан образец. Б. ПЛИК №2: с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” с посочено наименование на участника. Този плик следва да съдържа попълнен образец на Техническо предложение за изпълнение на поръчката. Участниците имат право да представят в Плик №2 декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. В. ПЛИК №3: с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” с посочено наименование на участника. Този плик следва да съдържа попълнен образец на Предлаганата цена. Забележка: Всички документи в офертата, съдържащи цени се поставят в плика „Предлагана цена”. Ако в документацията има финансово предложение, което не е поставено в него, участникът се отстранява от участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка (озеленяване и поддържане на зелени площи), изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен с доказателство за извършената услуга, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Списък на техническите лица, които ще бъдат ангажирани при изпълнението на предмета на поръчката, придружен от автобиографии за съответня член на екипа. 3.Декларация (за уверение) за притежание на изпълнителски екип. 4. Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват озеленяване и поддържане на зелени площи. 5. Предварителен договор/договор с депо/завод за отпадъци, за предаване на смесени битови отпадъци по кодове : 20 03 01 6. Предварителен договор/договор с депо/завод за отпадъци/терен за депониране на биоразградими отпадъци по кодове 20 02 01 и/или декларация за наличие на собствена или наета площадка за съхраняване на растителни отпадъци с цел компостиране, на територията на община Варна, с площ не по-малка от 3000м2 . В случай, че участникът избере да депонира листната маса на собствена/наета площадка, следва да представи декларация, че същата ще бъде оборудвана с кантар, софтуер за адаптация между ел. кантар и системата за адаптация на община Варна; GPRS модем със SIM-карта за комуникация между кантара и община Варна; приемна антена;контролер; приемник; транспондер за автомобили *Забележка: Разходите по свързване на кантара със Системата за мониторинг и контрол на количествата отпадъци на община Варна са за сметка на изпълнителя. Същият следва да представи документ за свързване преди подписване на договора. *Мотиви Тъй като в община Варна вече има изградена Система за мониторинг и контрол на количествата отпадъци от транспортните средства на фирмите, извършващи дейности по сметоизвозване, сметопочистване и поддържане чистота на община Варна, то следва транспортните средства на участниците и площадките за компостиране на растителни отпадъци да бъдат пригодени към вече внедрената Система. Ако участника представя договор с депо/завод за отпадъци/терен срока на същия следва да е съобразен със срока на настоящата поръчка, а именно до 31.12.2016г. Или придружен от декларация че преди подписване на договора за изпълнение ще предостави актуален такъв отговарящ за срока на договора със същия оператор. 7. Декларация (за уверение) за притежаване на дробилка за клони.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците следва да имат минимум една услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка (озеленяване и поддържане на зелени площи), изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2.Участниците следва да разполагат със следния технически и изпълнителски екип: -един техник – озеленител -един ландшафтен архитект и/или един инженер озеленител 3.Участниците следва да разполагат с изпълнителски екип от минимум 40 човека. 4.Участникът да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват озеленяване и поддържане на зелени площи. *Забележка: Съгласно чл.53, ал. 4 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството. 5. Участниците следва да представят Предварителен договор/договор с депо/завод за отпадъци, за предаване на смесени битови отпадъци по кодове : 20 03 01 6.Участниците следва да представят Предварителен договор/договор с депо/ завод за отпадъци/терен за депониране на биоразградими отпадъци по кодове 20 02 01 и/или декларация за наличие на собствена или наета площадка за съхраняване на растителни отпадъци с цел компостиране, на територията на община Варна, с площ не по-малка от 3000м2 . 7.Участниците следва да разполагат с минимум една дробилка за клони с входен диаметър (за материала) минимум ф 110 мм.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката ; тежест: 5
Показател: Обща стойност (цена) за месечна поддръжка по примерния месечен манипулационен план за основните дейности ; тежест: 40
Показател: Твърдо договорени единични цени за посочени от възложителя видове работи ; тежест: 30
Показател: Твърдо договорени единични цени за видове механизация ; тежест: 10
Показател: Твърдо договорени единични цени за посадъчен материал ; тежест: 10
Показател: Показатели – часова ставка, доп.разходи върху труда, допълнителни разходи върху механизация, доставно-складови разходи ; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Обявлението и документацията за участие са одобрени с Решение 0259/27.01.2015г. на Кмета на община Варна

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 25 BGN
Условия и начин на плащане

1. Документацията за участие е публикувана и достъпна в деня на публикуване на обявлението в Регистъра на АОП на адресите, посочени в раздел I от обявлението. 2. Комплектът офертни документи може да бъде получен и на място в отдел „Обществени Поръчки”, Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр.Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5, всеки работен ден от 9:00 ч. до 12:30 ч. и от 13:30 ч. до 17:00 ч. от всяко лице, поискало това или да бъде изпратен по пощата за негова сметка само след заплащане цената за настоящата документация. 3. Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане по IBAN:BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF, на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. Лицата отправят писмено своето искане за закупуване на документацията с посочени данни за издаване на фактура, телефон, адрес за кореспонденция и данни за контакт и приложен платежен документ за преведена сума за документацията за участие. 4. Закупуването на документация за участие не е задължително условие за участие в настоящата процедура.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

в сградата на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – при община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” № 92, ет. 5.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За други лица - при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

(1)За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка, за което ЗОП позволява да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП, последните ще могат да получат информация в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси. (2)В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси, не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти. (3)Срок за искане на разяснения по документацията за участие – до 17:30 часа на 27.02.2015г. (4)Възложителят изпраща разяснението до всички лица, които са посочили електронен адрес за кореспонденция в деня на публикуването им в профила на купувача, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването. Разяснението се прилага и към документацията, която предстои да се предоставя на други участници. (5)Всички решения по чл.27а от ЗОП, както и променената документация, в случаите по чл.27а, ал.1 от ЗОП, съобщения, включително отговори по поискани от участниците разяснения, ще бъдат публикувани в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси. (6)Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. (7)Комуникацията между Възложителя и участниците се осъществява само в писмен вид.Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на ЗЕДЕП или чрез комбинация от тези средства. (8)Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– при Община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев”№92, ет. 5. При подаване на офертите, участниците следва да предвидят необходимото технологично време за обработване и регистриране на офертите, което е в рамките на 10 минути. (9)Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгласно чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 (с изключение на т.2, т.2а, и т.6) от ЗОП.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253-260 от НК;б) подкуп по чл.301-307 от НК;в) участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; г) престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК;д) престъпление против стопанството по чл.219-252 от НК;2. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури по обществени поръчки;3.който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците;4. който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;5.който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ (в случай че, участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си);6.който е обявен в несъстоятелност;7.който има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;8. който е свързано лице по смисъла на §1, т.23а от ДР на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;9. е сключил договор с лице по чл.21 или чл.22 от ЗПУКИ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.01.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ