Версия за печат

00210-2014-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, пл. "Света Неделя" № 5, За: Ваня Миткова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9301350, E-mail: vmitkova@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Дирекция "Oбществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true&categoryid=6330&articleid=7266.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true&categoryid=7406&articleid=7405.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на копирна хартия

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, пл. "Света Неделя" №5
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Провеждане на мини-процедура за доставка на нерециклирана копирна хартия и различни видове копирна, принтерна и факс хартия за офиса за нуждите на МЗ въз основа на сключено от МФ Рамково споразумение №СПОР-42/07.10.2014 г. с предмет "Доставка на нерециклирана копирна хартия" и сключено от МФ Рамково споразумение №СПОР-43/07.10.2014 г. с предмет "Доставка на различни видове копирна, принтерна и факс хартия за офиса"

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1048.25 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00210-2014-0005

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 090 - 156736 от 10.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-11-39 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на нерециклирана копирна хартия" за нуждите на МЗ
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС" ЕАД, ЕИК 131262158, ул. "Ангел Кънчев" № 5, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9397147, E-mail: viliev@plesio.bg, Факс: 02 080018300

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 542 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-11-40 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на различни видове копирна, принтерна и факс хартия за офиса"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС" ЕАД ЕИК 131262158, ул. "Ангел Кънчев" №5, България 1000, София, Тел.: 02 9397147, E-mail: viliev@plesio.bg, Факс: 02 080018300

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 506.25 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС" ЕАД ЕИК131262158