Версия за печат

00230-2014-0022

BG-с.Лесичово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Лесичово, ул."Никола Чочков" №11-13, За: Любка Фиткарова, Р.България 4463, с.Лесичово, Тел.: 03517 2221, E-mail: oba_lesichovo@abv.bg, Факс: 03517 2798

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lesichovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://lesichovo.bg/index.php/profil-na-kupuvacha/obshtestveni-porachki/355-ulicho_dinkata_shtarkovo_nadzor.html..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект на община Лесичово 30/3/3220979 „Модернизиране на уличното осветление в селата Динката и Щърково, община Лесичово“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: уличното осветление в селата Динката и Щърково, община Лесичово
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обект на поръчката е упражняването на строителен надзор при реализацията на гореописания обект. В обхвата на дейностите, които се очаква да бъдат извършени от избрания изпълнител се включва: 1.Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; 2.координира строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; 3.следи за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4.проверява съответствието и подписва количествените сметки представени от Изпълнителя за извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5.осигурява съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр. 72/2003); 6.осигурява спазването на условията за безопасност на труда съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя; 7.осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда, Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; 8.контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; 9.осигурява предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 10.подписва всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; 11.дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническия проект; 12.обсъжда с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности възникналите проблеми във връзка със СМР и информира Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби в тридневен срок след установяване на нарушението; 13.изисква изготвянето на екзекутивната документация и другата техническа документация по изпълнение на строително-монтажните дейности от Изпълнителя в предвидените от закона случаи; 14.подписва съвместно с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности изготвената екзекутивна документация и я представя на съответните органи съгласно чл.175 и следващите от ЗУТ; 15.внася екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в Агенцията по кадастъра в необходимия обем; 16.участва при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности, който удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаването на строежа от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; 17.съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа и заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 ЗУТ; Продължава в раздел VІ.2.Допълнителна информация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
777 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изработване на окончателен доклад за строежа; тежест: 25
Показател: Срок за съставяне на технически паспорт за строежа; тежест: 25
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 628783 от 15.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор №4/23.01.2015г.
V.1) Дата на сключване договора
23.01.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Кима консулт" ЕООД гр.Пловдив, ЕИК 201425668, бул."Васил Априлов" №20, ет.4, Р.България 4000, Пловдив, Тел.: 032 594301, Факс: 032 517394

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 777 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Продължение от раздел II.1.4: 18.съдейства на Възложителя, след завършването на строително-монтажните работи и приключване на приемните изпитвания, да регистрира пред органа издал разрешението за строеж, въвеждането на обекта в експлоатация, като представя окончателния доклад, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от Агенция по кадастъра, съгласно изискванията на ЗУТ; 19.изготвя технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; 20.изготвя и представя Доклад за въвеждане в експлоатация - докладът се изготвя след подписване на констативен акт (Образец 15) по Наредба № 3 на МРРБ и се представя на органа издал Разрешението за строеж за получаване на Разрешение за ползване. Горното изброяване е примерно и неизчерпателно. Предмет на услугата са и всички други дейности, изисквани от закона, технологичните правила и нормативи или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Кима консулт" ЕООД гр.Пловдив, бул."Васил Априлов" №20, ет.4


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор