00309-2015-0002
Технически редакции | ||
23.01.2015 09:12 ч. : | 22/01/2015 18:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.01.2015 09:12 ч. : | 22/01/2015 18:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Гулянци: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Гулянци, ул."Васил Левски"№3, За: Сийка Захариева - Началник отдел "Управление на общинската собственост", РБългария 5960, Гулянци, Тел.: 06561 2171, E-mail: siyka_dimitrova@b-trust.org, Факс: 06561 2567
Място/места за контакт: Община ГулянциИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.gulyantsi.net/.
Адрес на профила на купувача: http://www.gulyantsi.net/bg/cat/105.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Инженеринг на обект „Рехабилитация на общински път PVN 1020, (ІІ-11) Гиген - Искър - граница общини Гулянци и Долна Митрополия- Славовица - ІІІ-3004 от км 0+000 до км 4+990“ по проект MIS ETC 318, финансиран по програмата за трансгранично сътрудничество „Румъния-България” 2007-2013 г.
Възлагане на обществена поръчка
„Инженеринг на обект „Рехабилитация на общински път PVN 1020, (ІІ-11) Гиген - Искър - граница общини Гулянци и Долна Митрополия- Славовица - ІІІ-3004 от км 0+000 до км 4+990“
45233000, 71322000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изготвяне на работни проекти, строително-монтажни работи, вкл. земни, пътни, асфалтови работи и съоръжения - водостоци, кофражи, огради и парапет, авторски надзор и въвеждане в експлоатация на 4.990 км. общински път PVN 1020, (ІІ-11) Гиген - Искър - граница общини Гулянци и Долна Митрополия - Славовица - ІІІ-3004 от км 0+000 до км 4+990
НЕ
15.11.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие в процедурата – 30 000 (тридесет хиляди) лева. Валидността на гаранцията за участие е със срок минимум 90 дни считано от крайния срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 5 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 60 календарни дни след изтичане срока на договора. 3. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е в размер на 100 % от стойността на поискания аванс с включен ДДС. 4. Гаранциите се представят във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. Банковата сметка на Община Гулянци е: БАНКА: „Общинска банка” клон Гулянци, IBAN BG45SOMB91303336322501, BIC SOMBBGSF. 5. Ако участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Участникът може да представи банковата гаранция и по образец на гарантиращата банка в случай, че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити. 6. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на участника/изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 7. Представяне на гаранцията чрез депозит на парична сума: а) Ако гаранцията за участие се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Инженеринг по проект MIS ETC 318”. б) Ако гаранцията за изпълнение се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаранция за добро изпълнение по договор за обществена поръчка с предмет: „Инженеринг по проект MIS ETC 318. в) Ако гаранцията за авансово плащане се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаранция за авансово плащане по договор за обществена поръчка с предмет: „Инженеринг по проект MIS ETC 318. Забележка: Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие/изпълнение/аванс в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да представи разпечатка на съответния документ. 8. Условия и срокове за освобождаване, задържане и усвояване на гаранцията за участие. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ III.1.4
Проект No2(4i)-1.1-12/MIS ETC 318 "Подобряване на връзката на транспортната инфраструктура между окръг Телеорман и област Плевен чрез рехабилитация на пътищата в Община Селел и Община Гулянци" се финансира финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество „Румъния-България” 2007-2013 г, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 66684 от 02.09.2014 г. 1. Заплащането на цената за проектиране се извършва, както следва: 50% от стойността на проектирането- в 5-дневен срок от подписване на договора и представяне на данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, Окончателно плащане на стойността за проектиране – в 5-дневен срок след предаване на проекта на Възложителя и представяне на фактура в оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2 Заплащането на строително-монтажните работи от договора се извършва както следва: 2.1 Аванс, в размер на 20 % от стойността на СМР, в срок до 10 календарни дни след издаване на разрешение за строеж, представяне на неотменима банкова гаранция, обезпечаваща 100 % стойността на авансовия превод, издадена на името на Възложителя, с валидност минимум 30 дни след дата за приключване на договора и оригинал на фактура. 2.2 Междинни плащания - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности за всеки месец от стартиране на изпълнението на дейности по договора на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор, лицето осъществяващо авторски надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи, актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството в срок до 30 дни след края на съответния месец, след приспадане на авансово разплатени стойности на съответните видове и количества СМР. Стойността на плащанията по т. 2.1 и 2.2 не може да надвишава 70% от общата стойност на договора. 2.3. Окончателно плащане се извършва след изтичане на срока по договора подписан без забележки протокол образец 15 в срок от 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г.) доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура, както и одобрени средства от финансиращия орган. Одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор, лицето осъществяващо авторски надзор регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателната фактура следва да бъдат представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 3 Заплащането на дължимото възнаграждение за авторски надзор се извършва в 5-дневен срок след представяне на месечни отчети пропорционално на изпълнените СМР хонорар-сметка с протоколи за действително вложеното време от него на обекта, изготвени съобразно чл. 8, ал. 11 от договора и фактура в оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 4. Заплащането се извършва по банков път, по сметка на Изпълнителя.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица
1.Във връзка с провеждането на процедурата и подготовката на офертите от участниците за въпроси, които не са разгледани в настоящите указания, се прилагат ЗОП и документацията за участие в процедурата. 2.При противоречие в записите на отделните документи от документацията валидни са записите в документа с по-висок приоритет, като приоритетите на документите са в следната последователност: а) Решението за откриване на процедурата; б) Обявление за обществена поръчка; в) Техническо задание и описание на обществената поръчка; г) Указания за подготовката на оферта; д) Критерий за определяне на оценка на оферта; е) Проект на договор за изпълнение на поръчката; ж) Указания по провеждането и участието в процедура; з) Образците за участие в процедурата. Документът с най-висок приоритет е посочен на първо място. 3.Оферта, получена от Възложителя след срока, посочен в обявлението за обществена поръчка, ще бъде върната неразпечатана на Участника. Не се разглеждат оферти, поставени в незапечатан плик или с нарушена цялост. 3.Документацията по настоящата процедура не се заплаща и може да бъде свалена от сайта на възложителя безплатно: http://www.gulyantsi.net/bg/cat/105. Същата може да бъде получена и в административната сграда на Община Гулянци, на адрес: гр. Гулянци, ул."Васил Левски"№3 всеки работен ден от 8,00 часа до 16,00 часа до изтичане на срока за получаване на офертите. ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.1.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по ал. 1 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 9. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. * Всички текстове на приложените към настоящата документация образци на банкови гаранции са примерни. Бъдещият изпълнител може да представи банковата гаранция за участие/изпълнение/аванс по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
Общинска администрация Гулянци, заседателна зала
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект „Подобряване на връзката на транспортната инфраструктура между окръг Телеорман и област Плевен чрез рехабилитация на пътищата в община Селел и община Гулянци" по проект MIS ETC 318, финансиран по програмата за трансгранично сътрудничество „Румъния-България” 2007-2013 г.
ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.2.1 Всички документи съдържащи се в Плик № 1 „Документи за подбор” се представят в един оригинал и едно сканирано копие на електронен носител в pdf формат. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” - 1. Техническото предложение се изготвя по образец - Приложение №13 и към него се прилага Организация и методология за изпълнение на поръчката - Приложение №13а 2. Техническото предложение, заедно с приложенията към него се поставя в отделен запечатан плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката- плик № 2” 3. Важно: Техническото предложение и приложенията към него трябва да бъдат представени с номерирани страници. Техническото предложение и приложенията към него трябва да се представят в един оригинал и едно сканирано копие на електронен носител в pdf. формат. Участниците попълват, подписват и подпечатват Техническото предложение, изисквани от Възложителя, без да посочват цени. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 -“ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” 1. Ценово предложение за изпълнение на поръчката (оригинал), съгласно настоящата документация, следва да включва попълнен образец на «Ценово предложение» – (Приложение № 14), Количествено-стойностна сметка за изпълнение на СМР (Приложение № 14а), Ценови показатели за формиране на единичните цени (Приложение № 14б) и Анализ на единичните цени, съответстващи на позициите в КСС (Приложение № 14в), които се представя в един оригинал на хартиен носител и на електронен носител във формат xls. От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник в следните случаи:1 Когато участникът не е представил в офертата си някой от необходимите документите или информация по чл. 56 от ЗОП или документите съответно информацията, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия, по реда на чл.68, ал.8; 2. Когато участникът е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия в тази документация или не отговаря на нормативните изисквания; 3. Когато участникът е представил офертата, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 4. За когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 5 За когото са налице обстоятелства по чл. чл. 47, ал. 1, т. 1, б. «а»-«д», т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП. ПРОДЪЛЖАВА ОТ РАЗДЕЛ III.2.3 З. Конструктор: Квалификация: завършено висше образование, с професионална квалификация „строителен инженер”, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“, „Промишлено и гражданско строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“, или аналогична специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма такива специалности);Общ професионален опит: не по-малко от 8 (осем) г.; Специфичен професионален опит: опит в проектирането на съоръжения - не по-малко от 5 (пет) години; В случай, че участникът предложи повече от един експерт за позициите на ръководните служители, то всеки от тях трябва да отговаря на минималните изисквания. 3.3.4 Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат) или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството и/или строителство и проектиране, внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 (или еквивалентен сертификат), или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството и/или строителство и проектиране. Сертификатите, следва да бъдат с обхват, приложим към предмета на поръчката, издадени от органи, установени в Р България или други държави - членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в приложимия обхват на поръчката и за опазване на околната среда.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Редът за обжалване е регламентиран в чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 ЗОП.
22.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ