Версия за печат

00309-2015-0002

BG-Гулянци: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Гулянци, ул."Васил Левски"№3, За: Сийка Захариева - Началник отдел "Управление на общинската собственост", РБългария 5960, Гулянци, Тел.: 06561 2171, E-mail: siyka_dimitrova@b-trust.org, Факс: 06561 2567

Място/места за контакт: Община Гулянци

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.gulyantsi.net/.

Адрес на профила на купувача: http://www.gulyantsi.net/bg/cat/105.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Инженеринг на обект „Рехабилитация на общински път PVN 1020, (ІІ-11) Гиген - Искър - граница общини Гулянци и Долна Митрополия- Славовица - ІІІ-3004 от км 0+000 до км 4+990“ по проект MIS ETC 318, финансиран по програмата за трансгранично сътрудничество „Румъния-България” 2007-2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Община Гулянци
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Инженеринг на обект „Рехабилитация на общински път PVN 1020, (ІІ-11) Гиген - Искър - граница общини Гулянци и Долна Митрополия- Славовица - ІІІ-3004 от км 0+000 до км 4+990“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233000, 71322000

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на работни проекти, строително-монтажни работи, вкл. земни, пътни, асфалтови работи и съоръжения - водостоци, кофражи, огради и парапет, авторски надзор и въвеждане в експлоатация на 4.990 км. общински път PVN 1020, (ІІ-11) Гиген - Искър - граница общини Гулянци и Долна Митрополия - Славовица - ІІІ-3004 от км 0+000 до км 4+990

Прогнозна стойност без ДДС
3128159.35 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.11.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата – 30 000 (тридесет хиляди) лева. Валидността на гаранцията за участие е със срок минимум 90 дни считано от крайния срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 5 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 60 календарни дни след изтичане срока на договора. 3. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е в размер на 100 % от стойността на поискания аванс с включен ДДС. 4. Гаранциите се представят във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. Банковата сметка на Община Гулянци е: БАНКА: „Общинска банка” клон Гулянци, IBAN BG45SOMB91303336322501, BIC SOMBBGSF. 5. Ако участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Участникът може да представи банковата гаранция и по образец на гарантиращата банка в случай, че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити. 6. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на участника/изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 7. Представяне на гаранцията чрез депозит на парична сума: а) Ако гаранцията за участие се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Инженеринг по проект MIS ETC 318”. б) Ако гаранцията за изпълнение се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаранция за добро изпълнение по договор за обществена поръчка с предмет: „Инженеринг по проект MIS ETC 318. в) Ако гаранцията за авансово плащане се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаранция за авансово плащане по договор за обществена поръчка с предмет: „Инженеринг по проект MIS ETC 318. Забележка: Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие/изпълнение/аванс в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да представи разпечатка на съответния документ. 8. Условия и срокове за освобождаване, задържане и усвояване на гаранцията за участие. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ III.1.4

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проект No2(4i)-1.1-12/MIS ETC 318 "Подобряване на връзката на транспортната инфраструктура между окръг Телеорман и област Плевен чрез рехабилитация на пътищата в Община Селел и Община Гулянци" се финансира финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество „Румъния-България” 2007-2013 г, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 66684 от 02.09.2014 г. 1. Заплащането на цената за проектиране се извършва, както следва: 50% от стойността на проектирането- в 5-дневен срок от подписване на договора и представяне на данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, Окончателно плащане на стойността за проектиране – в 5-дневен срок след предаване на проекта на Възложителя и представяне на фактура в оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2 Заплащането на строително-монтажните работи от договора се извършва както следва: 2.1 Аванс, в размер на 20 % от стойността на СМР, в срок до 10 календарни дни след издаване на разрешение за строеж, представяне на неотменима банкова гаранция, обезпечаваща 100 % стойността на авансовия превод, издадена на името на Възложителя, с валидност минимум 30 дни след дата за приключване на договора и оригинал на фактура. 2.2 Междинни плащания - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности за всеки месец от стартиране на изпълнението на дейности по договора на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор, лицето осъществяващо авторски надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи, актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството в срок до 30 дни след края на съответния месец, след приспадане на авансово разплатени стойности на съответните видове и количества СМР. Стойността на плащанията по т. 2.1 и 2.2 не може да надвишава 70% от общата стойност на договора. 2.3. Окончателно плащане се извършва след изтичане на срока по договора подписан без забележки протокол образец 15 в срок от 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г.) доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура, както и одобрени средства от финансиращия орган. Одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор, лицето осъществяващо авторски надзор регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателната фактура следва да бъдат представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 3 Заплащането на дължимото възнаграждение за авторски надзор се извършва в 5-дневен срок след представяне на месечни отчети пропорционално на изпълнените СМР хонорар-сметка с протоколи за действително вложеното време от него на обекта, изготвени съобразно чл. 8, ал. 11 от договора и фактура в оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 4. Заплащането се извършва по банков път, по сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Във връзка с провеждането на процедурата и подготовката на офертите от участниците за въпроси, които не са разгледани в настоящите указания, се прилагат ЗОП и документацията за участие в процедурата. 2.При противоречие в записите на отделните документи от документацията валидни са записите в документа с по-висок приоритет, като приоритетите на документите са в следната последователност: а) Решението за откриване на процедурата; б) Обявление за обществена поръчка; в) Техническо задание и описание на обществената поръчка; г) Указания за подготовката на оферта; д) Критерий за определяне на оценка на оферта; е) Проект на договор за изпълнение на поръчката; ж) Указания по провеждането и участието в процедура; з) Образците за участие в процедурата. Документът с най-висок приоритет е посочен на първо място. 3.Оферта, получена от Възложителя след срока, посочен в обявлението за обществена поръчка, ще бъде върната неразпечатана на Участника. Не се разглеждат оферти, поставени в незапечатан плик или с нарушена цялост. 3.Документацията по настоящата процедура не се заплаща и може да бъде свалена от сайта на възложителя безплатно: http://www.gulyantsi.net/bg/cat/105. Същата може да бъде получена и в административната сграда на Община Гулянци, на адрес: гр. Гулянци, ул."Васил Левски"№3 всеки работен ден от 8,00 часа до 16,00 часа до изтичане на срока за получаване на офертите. ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.1.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по ал. 1 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 9. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. * Всички текстове на приложените към настоящата документация образци на банкови гаранции са примерни. Бъдещият изпълнител може да представи банковата гаранция за участие/изпълнение/аванс по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Може да участва всяко българско или чуждестранно ФЛ или ЮЛ, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в ЗОП и в др.нормативни актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие. Всяка оферта трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик, който трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, както следва: СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 1 – „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал); Приложение № 1; 2. Административни сведения и представяне на участника (оригинал) - (по образец - Приложение № 2); Представянето на участника трябва да включва: 2.1 посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Идентифициращата информация следва да съдържа достатъчно данни за правната индивидуализация на участника, в т.ч. правосубектност; постоянен адрес или седалище и адрес на управление; управителни органи и представителство; вписване в търговски регистри и/или регистрация в съдебни или административни органи и/или обявяване в публични актове, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2.2 Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец Приложение №4 (в оригинал). 2.3 Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 - 2.3.1. Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІІ-ра група, ІІІ-та категория, в която попада обекта на поръчката - (заверено копие).; 2.3.2. Заверено от участника копие от застраховката по чл. 171, ал.1 от ЗУТ за професионална отговорност и с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за обекти, попадащи в обхвата на строежи ІІ-ра група, ІІІ-та категория.2.3.3. Валидни удостоверения за пълна проектантска правоспособност за всеки един от експертите включени в проектантския екип (заверени копия) 3.Оферта (като отделен самостоятелен документ, съдържащ изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при условията на документацията за участие (по образец – Приложение № 3;) 4. Заверено копие на договора за обединение (когато е приложимо) 5.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) (ако е приложимо). 6. Декларация за запознаване с условията на поръчката - изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Приложение №5); 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 (оригинал)- (Приложение № 6).; 8. Доказателства за финансовото и икономическото състояние. 9.Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията: съгласно раздел ІІІ, т.3.2 от настоящите указания 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнители (оригинал), ако се предвиждат такива от участника; 11. Декларация за съгласие на подизпълнител (по образец) - когато е приложимо; 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (Приложение № 10)Информация относно обстоятелствата, свързани със закрилата на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд, може да бъде получена от Министерството на труда и социалната политика и създадените към него структури. 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец - Приложение № 11). 16. Протокол за оглед (Приложение № 12). ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ IV.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1 Удостоверение от банка и/или Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, участникът избере да използва Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. В случай, че участник избере да използва удостоверение от банка, той трябва да докаже наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв (например пари в брой, неотменима кредитна линия или подобни банкови кредитни инструменти). Достъпът до финансов ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. Участникът може да докаже съответствието си с изискването за икономическо и финансово състояние с възможностите на трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Забележка: В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за икономически и финансови възможности се доказват от един или повече от участниците в обединението.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер не-по малък от 1 200 000 (милион и двеста хиляди) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, (2010, 2011, 2012, 2013 и 2014г.), считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно* с предмета на поръчката (Приложение № 7), и а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности 2. Списък на техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) - (Приложение № 8) 3. Списък на инженерно техническия състав-, които ще извършват дейностите по обществената поръчка – попълнен по образец Приложение № 8а, с приложени автобиографии (Приложение № 8б) 4.Заверени от участника копия на валидни към датата на подаване на офертата сертификати, издадени от лицата по чл. 53, ал. 3 от ЗОП по стандарти както следва: Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството и/или строителство и проектиране; Заверено от участника копие на валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството и/или строителство и проектиране. Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Забележка: В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности се доказват от един или повече от участниците в обединението
Минимални изисквания: 1. Общо за последните 5 (пет) години (2010, 2011, 2012, 2013 и 2014г.), участникът следва е да е изпълнил поне един обект сходен с предмета на обществената поръчка – строителство или проектиране и строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на автомагистрали и/или пътища от Републиканската пътна мрежа и/или Общинската пътна мрежа, включително и пътни съоръжения към тях, или пътища с еквивалентни характеристики извън Република България. Забележка: *сходно с предмета на обществената поръчка – строителство или проектиране и строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на автомагистрали и/или пътища от Републиканската пътна мрежа и/или Общинската пътна мрежа, включително и пътни съоръжения към тях, или пътища с еквивалентни характеристики извън Република България, включително и пътни съоръжения към тях. 2 Да има възможност да осигури техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, но не по-малко от: - Земекопна машина- 1 бр.Товарачна машина / челен товарач- 1 бр. - Автосамосвали- 6 бр.- Грейдер- 1 бр.- Пътна фреза за асфалтобетон - 0.5 м - 1 бр.- Пътна фреза за асфалтобетон - 1 м.- 1 бр.- Асфалтополагач- 1 бр.- Автогудронатор- 1 бр.- Цистерна за вода- 1бр.- Валяци /в това число ст. бандажни и пневматични/- 4 бр. - Компресор- 1 бр.- Автокран 20 т.- 1 бр.- Бетоновоз- 1 бр.- Пневматични чукове- 2 бр.- Акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на материали и продукти на строежа 1 бр. 3. Да разполага с екип за изпълнение на проектирането и строителството: лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително лица, отговарящи за контрола на качеството (ръководни служители), както и работници и служители (специалисти и технически правоспособен персонал). Минималният състав на ръководните служители, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка, със следните квалификация и професионален опит е следният: А. Ръководител на обекта - 1 брой. Квалификация: завършено висше образование, с професионална квалификация „строителен инженер”, специалност "Пътно строителство" или „Транспортно строителство” или аналогична специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма такива специалности); Общ професионален опит: не по-малко от 8 (осем) години.Специфичен професионален опит: не по-малко от 5 (пет) години специфичен опит на позиция ръководител на строеж или заместник ръководител при строителството на пътни обекти. В. Геодезист - 1 брой Квалификация: завършено висше образование, с професионална квалификация „строителен инженер”, специалност „Геодезия“ или „Земеустройство“ или „Маркшайдерство“ или аналогична специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма такива специалности);Общ професионален опит: не по-малко от 6 (шест) години; Специфичен професионален опит: не по-малко от 4 (четири) години специфичен опит в областта на пътното строителство. Д. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 брой Общ професионален опит: да притежава не по-малко от 3 (три) години опит на такава позиция и валиден сертификат за КБЗ. Минималните изисквания към състава на проектантския екип са следните: Е. Ръководител на проектантския екип: Квалификация: завършено висше образование, с професионална квалификация „строителен инженер”, специалност "Пътно строителство" или „Транспортно строителство” или аналогична специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма такива специалности); Общ професионален опит: не по-малко от 8 (осем) години; Специфичен професионален опит: - опит в проектирането на пътища - не по-малко от 5 (пет) години; - да е бил ръководител на екип за изработване на най-малко 2 (два) пътни проекта. ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI.3.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение; тежест: 60
Показател: Финансово предложение ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

Общинска администрация Гулянци, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Подобряване на връзката на транспортната инфраструктура между окръг Телеорман и област Плевен чрез рехабилитация на пътищата в община Селел и община Гулянци" по проект MIS ETC 318, финансиран по програмата за трансгранично сътрудничество „Румъния-България” 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.2.1 Всички документи съдържащи се в Плик № 1 „Документи за подбор” се представят в един оригинал и едно сканирано копие на електронен носител в pdf формат. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” - 1. Техническото предложение се изготвя по образец - Приложение №13 и към него се прилага Организация и методология за изпълнение на поръчката - Приложение №13а 2. Техническото предложение, заедно с приложенията към него се поставя в отделен запечатан плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката- плик № 2” 3. Важно: Техническото предложение и приложенията към него трябва да бъдат представени с номерирани страници. Техническото предложение и приложенията към него трябва да се представят в един оригинал и едно сканирано копие на електронен носител в pdf. формат. Участниците попълват, подписват и подпечатват Техническото предложение, изисквани от Възложителя, без да посочват цени. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 -“ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” 1. Ценово предложение за изпълнение на поръчката (оригинал), съгласно настоящата документация, следва да включва попълнен образец на «Ценово предложение» – (Приложение № 14), Количествено-стойностна сметка за изпълнение на СМР (Приложение № 14а), Ценови показатели за формиране на единичните цени (Приложение № 14б) и Анализ на единичните цени, съответстващи на позициите в КСС (Приложение № 14в), които се представя в един оригинал на хартиен носител и на електронен носител във формат xls. От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник в следните случаи:1 Когато участникът не е представил в офертата си някой от необходимите документите или информация по чл. 56 от ЗОП или документите съответно информацията, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия, по реда на чл.68, ал.8; 2. Когато участникът е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия в тази документация или не отговаря на нормативните изисквания; 3. Когато участникът е представил офертата, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 4. За когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 5 За когото са налице обстоятелства по чл. чл. 47, ал. 1, т. 1, б. «а»-«д», т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП. ПРОДЪЛЖАВА ОТ РАЗДЕЛ III.2.3 З. Конструктор: Квалификация: завършено висше образование, с професионална квалификация „строителен инженер”, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“, „Промишлено и гражданско строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“, или аналогична специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма такива специалности);Общ професионален опит: не по-малко от 8 (осем) г.; Специфичен професионален опит: опит в проектирането на съоръжения - не по-малко от 5 (пет) години; В случай, че участникът предложи повече от един експерт за позициите на ръководните служители, то всеки от тях трябва да отговаря на минималните изисквания. 3.3.4 Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат) или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството и/или строителство и проектиране, внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 (или еквивалентен сертификат), или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството и/или строителство и проектиране. Сертификатите, следва да бъдат с обхват, приложим към предмета на поръчката, издадени от органи, установени в Р България или други държави - членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в приложимия обхват на поръчката и за опазване на околната среда.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Редът за обжалване е регламентиран в чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ