Версия за печат

00491-2014-0004

BG-Оряхово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193414

община Оряхово, ул. "Андрей Чапразов" 15, За: Петя Широканска, България 3300, Оряхово, Тел.: 09171 4703, E-mail: mail@oriahovo.bg, Факс: 09171 3371

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.oriahovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.oriahovo.bg.

Електронен достъп до информация: www.oriahovo.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на изпълнител на доставка на оборудване по проект: „Комбинирана система за електронно управление на администрацията и подобряване достъпа до услуги на населението, свързани с информационните и комуникационни технологии на територията на община Оряхово”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на община Оряхово
Код NUTS: BG313
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Необходима е доставка на цялостна система за управление на архивни и документни фондове, която обхваща управление както на хартиените документи, така и на електронните им копия. Системата обхваща и управление на електронните копия на документите, като първо те се дигитализират, обработват и се каталогизират в уеб базирана система, през която се управлява достъпа до всеки документ, в т.ч. и от гледна точка на сигурност на информацията.1.Оборудване за Общината: 1 бр.Специализирана хардуерна платформа за изграждане на системата от дигитална информация предоставяна на гражданите; 1 бр. Специализиран софтуерен продукт за предоставяне на безплатна цифровизирана информация на жителите на общините, включващ изграждането на специализиран WEB портал за достъп до цифровизираната информация, както и система за изграждане и управление на архива; 1 бр. Специализиран софтуер за обработка на дигитални документи; 1 бр.Роботизиран скенер за документи; 1 бр.Планетарен скенер за документи; 1 бр.Защитна стена тип 1; 1 бр.Безжична точка за интернет достъп; 1 бр. RFID система за контрол на документния фонд; 2 бр.Дисплей за визуализиране на съдържание; 1 бр.Компютърно работно място за достъп на гражданите до осигурените услуги; 2 бр.Киоск за монтаж в закрити помещения; 4 бр.Фиксирана влагозащитена камера; 1 бр.Цифров рекордер / сървър; 2.Оборудване за кметство: Община Оряхово включва 6 кметства. За всяко едно от тях трябва да бъде предвидено следното оборудване - 1 бр. Защитна стена тип 2.; 1 бр.Безжична точка за интернет достъп; 1 бр.Цифров рекордер / сървър; 1 бр.Компютърно работно място за достъп на гражданите до осигурените услуги; 1 бр.Дисплей за визуализиране на съдържание; 1 бр.Киоск за монтаж в закрити помещения; 2 бр.Фиксирана влагозащитена камера;

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48613000, 48612000

Описание:

Електронно управление на данни
Система за управление на бази данни

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1259590 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Ценово предложение; тежест: 50
Критерий: Техническо предложение ; тежест: 50
Критерий: Технически показател Кт1- Функционален обхват на системата и съответствие с изискванията на техническото задание, в т.ч. специализиран софтуерен продукт за управление на архива, за предоставяне на безплатна цифровизирана информация и web портал за достъп;; тежест: 25
Критерий: Технически показател Кт2 - Концепция за управление на изпълнението на проекта;; тежест: 25
Критерий: Технически показател Кт3 - Методика за провеждане на софтуерни тестове; ; тежест: 25
Критерий: Технически показател Кт4 - Подход и методика за осигуряване на гаранционно обслужване и поддържане работоспособността на системата; ; тежест: 25
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 144 - 258623 от 30.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 00615 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Комбинирана система за електронно управление на администрацията и подобряване достъпа до услуги на населението, свързани с информационните и комуникационни технологии на територията на община Оряхово”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ЛИРЕКС БГ” ООД, гр. София с ЕИК 121057952, ж.к. Младост 1, бл.54А, вх.1, партер, България 1000, София, Тел.: 02 9691691, E-mail: office@lirex.com, Факс: 02 9743095

Интернет адрес/и:

URL: www.lirex.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1273980 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1259590 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

ДА

Дял: 16%
Кратко описание на стойността/дела от поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител/и:

Работата му ще обхваща следните дейности: 1. Контрол, препакетиране и маркиране на доставеното оборудване със съответните стикери съгласно изискванията на финансиращия орган/програма. 2. Спедиторски и логистични услуги във връзка с изпълнението на проекта по Главния договор. 3. Контакти с клиента и координиране на доставките и изпълнението на проекта по Главния договор. 4. Подготовка на обучителни материали и логистична подкрепа при организация на обучения. 5. Превод и редакция на документацията, съпровождаща оборудването от външни доставчици.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

„Комбинирана система за електронно управление на администрацията и подобряване достъпа до услуги на населението, свързани с информационните и комуникационни технологии на територията на община Оряхово”, финансиран по мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г."

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.“ЛИРЕКС БГ” ООД с ЕИК 121057952, Гр. София, Жк. Младост №1 бл.54А, вх.1, партер; Телефон: 02/9691691; Факс: 02/9743095; e-mail: office@lirex.com; Лице за контакт: Димитринка Илиева-Управител 2. „КОНТРАКС” АД с ЕИК175415627, Гр. София, Жк. Изток, ул. Тинтява №13; Телефон: 02/960977; Факс: 02/9609797; e-mail: sales@kontrax.bg; Лице за контакт: Надежда Ернандес-Организатор проекти