Версия за печат

00422-2014-0021

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

Министерство на труда и социалната политика, "Триадица" № 2, За: Георги Бъркашки - главен експерт в отдел ДРПС и административен сътрудник по проекта, Република България 1051, София, Тел.: 0359 28119439, E-mail: gbarkashki@mlsp.government.bg, Факс: 0359 29884405

Място/места за контакт: Дирекция "Жизнен стандарт, демографско развитие, политики и стратегии", отдел "Демографско развитие, политики и стратегии" (ДРПС)

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mlsp.government.bg/bg/index.asp.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила
Друг: осигуряване на заетост и повишаване на жизнен стандарт

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития – шест регионални кръгли маси, шест обучителни семинара, заключителна конференция с международно участие, изработка и доставка на печатни, информационни и рекламни материали по проект „Разработване на Национална цялостна стратегия за активен живот на възрастните хора” в изпълнение на Грантово споразумение между Европейската комисия и Министерството на труда и социалната политика с референтен №VS/2014/0026

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Републека България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката е обособена в две позиции: Обособена позиция №1 „Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития – шест регионални кръгли маси, шест обучителни семинара, заключителна конференция с международно участие” Обособена позиция №2 „Изработка и доставка на печатни, информационни и рекламни материали - брошури, сборник, стратегия, химикалки, папки, пад тефтери, чанти за документи, флаш-памет (USB), баджове” Обособена позиция №1 включва: - цялостна логистична организация за провеждане на публичните събития – шест регионални кръгли маси в гр.Банско, гр.Хисаря, гр. Бургас, гр. Варна, гр. Правец, гр. Велико Търново, шест обучителни семинара в к.к. Боровец, заключителна конференция в гр. София, вкл.: организация по осигуряване и настаняване в хотели; осигуряване и обслужване на техническото оборудване на зали за провеждане на публичните събития, обезпечени с необходимата климатизация, техника и оборудване за презентации и озвучаване; регистрация на участници, лектори, модератори и членове на екипа; осигуряване на организиран транспорт за лектори, модератори и членове на екипа; възстановяване/изплащане на пътните разходи на участниците срещу представяне на разходооправдателни документи (билети); изплащане на дневни разходи на лектори, модератори и членове на екипа по проекта; осигуряване на кафе-паузи, закуска, обяд и вечеря на участниците; попълване на списъци на присъстващите; разпределение и разпространение на материалите сред участниците в публичните събития по списък; раздаване и осигуряване попълването и връщането на анкетни карти от всеки участник; осигуряване на информираност и публичност; осигуряване на снимков материал от провеждането на публичните събития. Обособена позиция №2 включва: - изработка, отпечатване и доставка на печатни и информационни материали - информационна брошура, стратегия и сборник, на адреса на възложителя с визуализация съгласно изискванията за визуална идентификация на предоставеното от Европейския съюз финансиране: проектиране, дизайн, редактиране и предпечатна подготовка (графична обработка на текст на български/английски език, илюстрации); - изработка на рекламни материали, в т.ч. проектиране, дизайн, графично оформление и печат на химикалки, папки, пад тефтери, чанти за документи, флаш-памет (USB), баджове и доставка на адреса на възложителя с визуализация/брандиране съгласно изискванията за визуална идентификация на предоставеното от Европейския съюз финансиране.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000, 22000000, 79800000, 22462000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни и други, свързани с печата услуги
Рекламни печатни материали

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
241157 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 108 - 190215 от 06.06.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 115 - 202843 от 18.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД04-3 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития – шест регионални кръгли маси, шест обучителни семинара, заключителна конференция с международно участие
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.11.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

14

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Скай Травел" ООД, ж.к. “Люлин“, бл.706, вх.Г, ет.13, ап.86, Република България 1324, София, Тел.: 02 9444340, E-mail: office@sky-travel.info, Факс: 02 9444324

Интернет адрес/и:

URL: http://www.skytravelpco.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 423745 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 210750 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД04-6 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Изработка и доставка на печатни, информационни и рекламни материали - брошури, сборник, стратегия, химикалки, папки, пад тефтери, чанти за документи, флаш-памет (USB), баджове
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.11.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

18

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Актив комерс" ЕООД, ул. “Вежен” № 20, Република България 1421, София, Тел.: 02 9203700, E-mail: v.d.r@abv.bg, Факс: 02 9203700

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 41345 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 30407 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект VS/2014/0026 „Разработване на Национална цялостна стратегия за активен живот на възрастните хора ”, който се реализира с финансовата подкрепа на Европейския съюз.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Далет“ ЕООД, „Айви комюникейшънс“ ЕООД, „Компания за международни конгреси“ ООД, „Вивати“ ООД, „Разград - полиграф“ ООД, Обединение „Логистика и мероприятия“ („Пловдив тур“ ООД „Квалификация консулт“ ООД), „Вирус промоушънъл солюшън“ ЕООД, „Меркурий – 97“ ЕООД, „Панаирни и конгресни резервации – ДМК“ ЕООД, „Скай травел“ ООД, „Ди ем ай дивелопмънт“ ЕООД, „Майс България“ ЕООД, СД „Ракурс“, ДЗЗД „Активен живот“ („Д И Д агенция за проучвания и връзки с обществеността“, „Чайна травел къмпани“ ООД и "Ем Енд Марк" ЕООД), „Прес продукт лайн“ ООД, „Ивент дизайн“ ООД, „БИК - Българска издателска компания“ АД, „Елит травел интернешънъл“ ООД, Консорциум „Травел – общество“ ДЗЗД (Фондация „Общество на познанието“ и „Фън травел“ ЕООД), „Ламбаджиев стандарт“ ООД, Консорциум Ламбаджиев-Кръстев („Ламбаджиев стандарт“ ООД и „Виза Травъл“ ЕООД ), „БГМап“ ООД, „Актив комерс“ ЕООД, Обединение „Активен живот“ ("Публисис" АД и "Джамадвайс Травел" ООД), „Ка ел офис“ ООД, ДЗЗД Бенч Марк -В и В ("Бенч марк груп" АД и " В и В интернешънъл" ООД), Обединение Логистика ("Маг адвъртайзинг" ООД, преименувано в хода на процедурата на „ПРО адвъртайзинг“ ЕООД, и "Промомакс травел ООД), Призма ООД