Версия за печат

01055-2014-0019

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130362903

Агенция по геодезия, картография и кадастър, гр. София, кв. "Павлово", ул. "Мусала" № 1, За: Петър Иванов, Република България 1618, София, Тел.: 02 8188309, E-mail: acad@cadastre.bg, Факс: 02 9555333

Място/места за контакт: гр. София, ул. "Мусала" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.cadastre.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.cadastre.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.cadastre.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: геодезия, картография и кадастър

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Разработване и внедряване на Система за управление на качеството" в рамките на проект 13-31-12, финансиран от Оперативна програма "Административен капацитет", бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-08

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Общата цел на проекта е: Повишаване на капацитета на АГКК за предоставяне на качествени и насочени към потребителя административни услуги. Специфичните цели са следните: - Въвеждане на система за управление на качеството, която да доведе до вътрешно - нормативни и организационни подобрения, позволяващи бързо, ефикасно и ефективно предоставяне на административни услуги от страна на АГКК; - Сертифициране на въведената система, което да осигури нейното съответствие с най - съвременните международно признати стандарти за качество при предоставяне на административните услуги; - Създаване на организационни и документални предпоставки за постоянно подобряване на системата за управление, чрез което да се гарантира винаги най - добро качество на предоставяните от АГКК административни услуги според потребностите на гражданите и бизнеса.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79420000

Описание:

Услуги по управление

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
180850 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка (К 2), при следните показатели; тежест: 60
Критерий: Подход за постигане на целите и очакваните резултати от дейността и от проекта на Възложителя; тежест: 25
Критерий: Методология за изпълнение на дейностите; тежест: 30
Критерий: График за изпълнение и контролни точки ; тежест: 25
Критерий: Организационна структура и подход за координация с Възложителя; тежест: 20
Критерий: Предлагана цена (К 1); тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 128 - 229218 от 08.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДД-12 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Дегри Консултинг" ЕООД, гр. София, район "Витоша", кв. "Павлово", ул. "Мусала" № 1, Република България 1000, София, Тел.: 02 4704668, E-mail: iso@degreeconsulting.bg, Факс: 02 4704485

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 180850 BGN без ДДС
Брой месеци: 9
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проектът се осъществява с подкрепата на Оперативна програма "Административен капацитет", приоритетна ос ІІІ. "Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление", подприоритет 3.1 "Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление", бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-08, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

В определения в обявлението срок в деловодството на АГКК, са постъпили 3 (три) оферти, както следва: 1. Оферта с рег. № 99-346/07.08.2014г., подадена от "Дегри Консултинг" ЕООД; 2. Оферта с рег. № 99-348/11.08.2014г., подадена от "Интер Консулт Нова" ЕООД; 3. Оферта с рег. № 99-352/11.08.2014г., подадена от обединение "Гео ХДС". Участникът представя нотариално заверен договор за гражданско дружество, сключен между трима партньори - "Хелт Енвайръмънт Инфосекюрити Консултинг (Хейк)" ЕООД, "Джи Пи Ей - ТВ" ЕООД и "Сема - М" ЕООД.