00423-2014-0012
Технически редакции | ||
21.01.2015 09:08 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
21.01.2015 09:08 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.01.2015 09:08 ч. : | 21/01/2015 09:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.01.2015 09:08 ч. : | 21/01/2015 09:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.01.2015 09:08 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
21.01.2015 09:09 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
28.03.2017 16:47 ч. : | 111 | служебно вписване |
затвори |
BG-София: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" №121, За: инж. Нели Русева; инж. Красимира Георгиева, Република България 1000, София, Тел.: 003592 9212069; 003592 9212034, E-mail: ob_por_metro@abv.bg, Факс: 003592 9877892
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки, икономически анализи и прогнози"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.metropolitan.bg.
Адрес на профила на купувача: http://metropolitan.nit.bg/obshhestveni-porchki/00423-2014-0012/.
Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на Метрополитен ЕАД по обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти; Обособена позиция 2: Доставка на консумативи за офис техника по приложена спецификация
Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти: Поръчката се осъществява чрез периодични доставки по конкретни заявки на възложителя. Срок за изпълнение на заявките - до 3 работни дни от получаване на заявката. При конкретна заявка и по взаимно съгласие на страните може да се уговаря и друг срок. Доставените материали, хартия и хартиени продукти трябва напълно да отговарят на техническите спецификации, както и на съответните технически изисквания, съгласно представените сертификати, удостоверяващи това. Изискванията на възложителя за физико-механичните свойства на предлаганата копирна хартия - формат А4 и A3, са: — да е подходяща за двустранно и цветно копиране, за високоскоростни копирни машини, лазерни и мастилено-струйни принтери; — произведена от 100% целулоза; със следните минимални изисквания: » белота СIЕ, определена по ISO 11475: 169+; » съдържание на влага, определена по БДС EN ISO 287: 4–5 %; » грапавост по метода Bendtsen, определена по БДС 17367/ISO 8791-2: max 150 +/- 50 мл./мин.; » непрозрачност, определена по БДС ISO 2471: мин. 94 %. Доставените стоки по обособена позиция № 1 трябва да съответстват на представените мостри /за копирната хартия А4 и А3/ по вид, качество и производител. Опаковката и транспорта на стоките са задължение на изпълнителя. Хартията и всички останали материали се доставят в подходяща опаковка, така че, да е осигурена защита от външни влияния и повреди по време на транспортирането и предаването на същите до склада на възложителя. Обособена позиция 2: Доставка на консумативи за офис техника по приложена спецификация: Поръчката по обособената позициия се осъществява чрез периодични доставки по конкретни заявки на възложителя. Срок за изпълнение на заявките - до 3 работни дни от получаване на заявката. При конкретна заявка и по взаимно съгласие на страните може да се уговаря и друг срок. Предлаганите консумативи за офис техника трябва да са нови, неупотребявани и нерециклирани, да бъдат оригинални за съответната марка техника. Доставените консумативи трябва да бъдат за капацитет, съответстващ на техническата спецификация и да притежават стикер, удостоверяващ техния произход. Стоките трябва да имат срок на годност не по-малко от 12 месеца, считано от датата на тяхната доставка. Опаковката и транспорта на стоките са задължение на изпълнителя. Консумативите за офис техника се доставят в подходяща опаковка, така че, да е осигурена защита от външни влияния и повреди по време на транспортирането и предаването на същите до склада на възложителя.
30197000, 30192000, 30125100
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
"Роел-98" ООД, ЕИК 121798467, район "Лозенец", бул. "Христо Смирненски" №53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920
URL: www.roel-98.com.
НЕ
Технически редакции | ||
28.03.2017 16:47 ч. : | 111 | служебно вписване |
затвори |
5
"Офис Експрес Сървис" АД, ж.к. Западна промишлена зона, "Уста Кольо Фичето" №17, Република България 9009, Варна, Тел.: 052 579975, E-mail: a.dragostinov@officeexpress-bg.com, Факс: 052 579974
URL: www.offex.bg.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Стойностите на договорите за обособена позиция 1 и обособена позиция 2 ще бъдат известни след тяхното приключване.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" № 121, Република България 1000, София, Тел.: 02 9212083; 02 9212026
21.01.2015 г.
1. "Офис консумативи" ООД, ЕИК201417931 2. Кооперация "Панда", ЕИК 000885099 3. "Ронос" ООД, ЕИК 831176328 4. "РОЕЛ-98" ООД, ЕИК 121798467 5. "Офис Експрес Сървис" АД, ЕИК 201380876
ПРИЛОЖЕНИЕ Г