Версия за печат

00423-2014-0012

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" №121, За: инж. Нели Русева; инж. Красимира Георгиева, Република България 1000, София, Тел.: 003592 9212069; 003592 9212034, E-mail: ob_por_metro@abv.bg, Факс: 003592 9877892

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки, икономически анализи и прогнози"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.metropolitan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://metropolitan.nit.bg/obshhestveni-porchki/00423-2014-0012/.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на Метрополитен ЕАД по обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти; Обособена позиция 2: Доставка на консумативи за офис техника по приложена спецификация

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София - "Метрополитен" ЕАД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти: Поръчката се осъществява чрез периодични доставки по конкретни заявки на възложителя. Срок за изпълнение на заявките - до 3 работни дни от получаване на заявката. При конкретна заявка и по взаимно съгласие на страните може да се уговаря и друг срок. Доставените материали, хартия и хартиени продукти трябва напълно да отговарят на техническите спецификации, както и на съответните технически изисквания, съгласно представените сертификати, удостоверяващи това. Изискванията на възложителя за физико-механичните свойства на предлаганата копирна хартия - формат А4 и A3, са: — да е подходяща за двустранно и цветно копиране, за високоскоростни копирни машини, лазерни и мастилено-струйни принтери; — произведена от 100% целулоза; със следните минимални изисквания: » белота СIЕ, определена по ISO 11475: 169+; » съдържание на влага, определена по БДС EN ISO 287: 4–5 %; » грапавост по метода Bendtsen, определена по БДС 17367/ISO 8791-2: max 150 +/- 50 мл./мин.; » непрозрачност, определена по БДС ISO 2471: мин. 94 %. Доставените стоки по обособена позиция № 1 трябва да съответстват на представените мостри /за копирната хартия А4 и А3/ по вид, качество и производител. Опаковката и транспорта на стоките са задължение на изпълнителя. Хартията и всички останали материали се доставят в подходяща опаковка, така че, да е осигурена защита от външни влияния и повреди по време на транспортирането и предаването на същите до склада на възложителя. Обособена позиция 2: Доставка на консумативи за офис техника по приложена спецификация: Поръчката по обособената позициия се осъществява чрез периодични доставки по конкретни заявки на възложителя. Срок за изпълнение на заявките - до 3 работни дни от получаване на заявката. При конкретна заявка и по взаимно съгласие на страните може да се уговаря и друг срок. Предлаганите консумативи за офис техника трябва да са нови, неупотребявани и нерециклирани, да бъдат оригинални за съответната марка техника. Доставените консумативи трябва да бъдат за капацитет, съответстващ на техническата спецификация и да притежават стикер, удостоверяващ техния произход. Стоките трябва да имат срок на годност не по-малко от 12 месеца, считано от датата на тяхната доставка. Опаковката и транспорта на стоките са задължение на изпълнителя. Консумативите за офис техника се доставят в подходяща опаковка, така че, да е осигурена защита от външни влияния и повреди по време на транспортирането и предаването на същите до склада на възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000, 30192000, 30125100

Описание:

Дребно офис оборудване
Принадлежности за офиса
Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 612471 от 30.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на консумативи за офис техника по приложена спецификация
V.1.1) Дата на сключване договора
09.01.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.12.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Роел-98" ООД, ЕИК 121798467, район "Лозенец", бул. "Христо Смирненски" №53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920

URL: www.roel-98.com.

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № История 11 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти
V.1.1) Дата на сключване договора
19.01.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.12.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

5

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис Експрес Сървис" АД, ж.к. Западна промишлена зона, "Уста Кольо Фичето" №17, Република България 9009, Варна, Тел.: 052 579975, E-mail: a.dragostinov@officeexpress-bg.com, Факс: 052 579974

URL: www.offex.bg.

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Стойностите на договорите за обособена позиция 1 и обособена позиция 2 ще бъдат известни след тяхното приключване.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" № 121, Република България 1000, София, Тел.: 02 9212083; 02 9212026

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Офис консумативи" ООД, ЕИК201417931 2. Кооперация "Панда", ЕИК 000885099 3. "Ронос" ООД, ЕИК 831176328 4. "РОЕЛ-98" ООД, ЕИК 121798467 5. "Офис Експрес Сървис" АД, ЕИК 201380876


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП