Версия за печат

00081-2014-0020

BG-Варна: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. "Генерал Колев" 92, ет. 5, За: Звездалина Иванова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: ОП "Инвестиционна политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=30.

Електронен достъп до информация: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=30.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на независим финансов одит на проект № BG161PO001-1.1.12-0020 „Модернизиране на отделението по лъчелечение на Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания „д-р Марко А. Марков – Варна” ЕООД“, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ № ВG161PO001/1.1-11/2011/020, схема №BG161PO001/1.1-11/2011 „Подкрепа за реконструкция/ обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в градските агломерации”, Приоритетна ос 1, Операция 1.1 на ОП “Регионално развитие” 2007- 2013 год. “

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9 (09 - Счетоводни и одиторски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Офисът на съответния изпълнител. Срещите за координация на изпълнението на задачата се осъществяват в сградата на Община Варна на адрес: гр. Варна 9000, бул. „Осми Приморски полк” № 43.
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Основната цел на независимия финансов одит, предмет на настоящата обществена поръчка, е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от бенефициента (Община Варна) разходи, описани във финансовите отчети и искания за плащане по ДБФП, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на бенефициента доклад за фактически констатации. Целта на това потвърждаване на разходи е одиторът да удостовери, че заявените от Община Варна, във финансовите отчети и искания за плащане, разходи са настъпили (реални), както и че са акуратни (точни) и допустими, както и да предостави на Община Варна доклади за фактически констатации във връзка с извършените договорни процедури. Допустимостта се определя като правилно и коректно разходване на безвъзмездната финансова помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в ДБФП № ВG161PO001/1.1-11/2011/020.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79210000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1820 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение 1540/19.05.2014г. на Кмета на Община Варна

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 098 - 171541 от 22.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д15000014Вн / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Извършване на независим финансов одит на проект №BG161PO001-1.1.12-0020 „Модернизиране на отделението по лъчелечение на Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания „д-р Марко А. Марков–Варна” ЕООД, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ №ВG161PO001/1.1-11/2011/020, схема №BG161PO001/1.1-11/2011 „Подкрепа за реконструкция/обновяване и оборудване на общински
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.11.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ ООД, ЕИК 175407623, ул. „Златен рог“ №12, ап.1, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9506400

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1820 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Настоящата поръчка е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект № BG161PO001-1.1.12-0020 „Модернизиране на отделението по лъчелечение на Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания „д-р Марко А. Марков – Варна” ЕООД“, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ № ВG161PO001/1.1-11/2011/020, схема № BG161PO001/1.1-11/2011 „Подкрепа за реконструкция/ обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в градските агломерации”, Приоритетна ос 1, Операция 1.1 на ОП “Регионално развитие” 2007- 2013 год.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „АФА М” ЕООД 2. „СЕМПЕР ФОРТИС” ООД 3. „ПРОФИТ“ ООД 4. „ОП ПОЛИКОНСУЛТ“ ООД 5. „ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ“ ООД 6. „КОНСИСТО“ ЕООД 7. „БАЛАНС-М“ ЕООД