Версия за печат

00496-2014-0018

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

Агенция за социално подпомагане, ул. "Триадица" 2, За: Айлин Мехмедова, Весела Минковска, България 02 8119608, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: pno2@asp.government.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Правна и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на копирна хартия, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Агенция за социално подпомагане"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Р България - ЦУ на АСП в гр. София и 28 РДСП в страната, позиционирани в областните градове
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на копирна хартия, канцеларски материали, формуляри, бланки и на офис консумативи за нуждите на Централно управление /ЦУ/ на Агенция за социално подпомагане /АСП/ и териториалните й структури, като бъдат избрани до 3-ма потенциални изпълнители за сключване на Рамково споразумение, които да извършват доставката при най-ниска цена и за най-ефективно разходване на средствата при следване на принципите на публичност, прозрачност, осигуряване на свободна и лоялна конкуренция и недопускане на дискриминация. Доставките на копирна хартия, канцеларски материали, формуляри, бланки и консумативи за разпечатващата техника са периодични, въз основа на писмени заявки, съобразно необходимостта на Възложителя. Пълното описание на предмета на поръчката се съдържа в техническата спецификация - неразделна част от документацията за участие в откритата процедура за сключване на Рамково споразумение.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30125100, 30197630, 30197643, 30199330

Описание:

Принадлежности за офиса
Касети с тонер
Хартия за печатане
Фотокопирна хартия
Безконечна хартия за компютърни принтери

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 191 - 336532 от 04.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ФС01-9а / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на копирна хартия, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Агенция за социално подпомагане"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН" ООД, бул. «Витоша» №146, вх. Б, ет.5, България 1000, София, Тел.: 02 8051715

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ФС01-9б / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на копирна хартия, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Агенция за социално подпомагане"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"РОНОС" ООД, бул. «Александър Стамболийски» №84, Бизнес център Urban Model, ет. 7, ап. 38-39, България 1000, София, Тел.: 02 4893137

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ФС01-9в / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на копирна хартия, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Агенция за социално подпомагане"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"РОЕЛ-98" ООД, р-н Лозенец, бул. «Христо Смирненски» №53, България 1000, София, Тел.: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалби могат да бъдат подавани в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.7 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„АТС-БЪЛГАРИЯ” ООД – оферта вх. №26-524/24.10.2014г.; „ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС” ЕАД – оферта вх. №26-525/24.10.2014г.; „РОЕЛ-98” ООД – оферта вх. №26-526/24.10.2014г.; „МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН” ООД – оферта вх. №26-527/24.10.2014г.; „КОНТРАКС” АД – оферта вх. №26-528/24.10.2014г.; КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА” – оферта вх. №26-974/24.10.2014г.; „РОНОС” ООД – оферта вх. №26-529/24.10.2014г.