Версия за печат

00499-2015-0001

BG-Хасково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 126529015

"Многопрофилна болница за активно лечение - Хасково" АД, бул. "Съединение" №49, За: Кристиян Рангелов - Главен юрисконсулт, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 606783, E-mail: mbal_haskovo@mail.bg, Факс: 038 606783

Място/места за контакт: "МБАЛ - Хасково" АД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mbal-haskovo.com.

Адрес на профила на купувача: http://mbal-haskovo.com/?module=contracts.

Електронен достъп до информация: http://mbal-haskovo.com/?module=contracts.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на клинична лаборатория при "МБАЛ-Хасково" АД с десет обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „Реактиви и консумативи необходими за работата на КГА, модел ABL-800 - затворена система” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „Реактиви и консумативи необходими за работата на глюкоанализатор, модел Biosen C_line - затворена система” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 „Реактиви и консумативи необходими за работата на биохимичен анализатор, модел BS-300” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 „Реактиви и консумативи необходими за работата на биохимичен анализатор, модел BS-200Е” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5 „Реактиви за мануална работа” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 6 „Реактиви и консумативи необходими за работата на хематологичен анализатор, модел BC-3000 Plus” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 7 „Реактиви и консумативи необходими за работата на електролитен анализатор, модел Eschweiler Combiline” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 8 „Реактиви и консумативи необходими за работата на имунологичен анализатор, модел AIA-360” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 9 „Реактиви и консумативи необходими за работата на автоматичен коагулометър "Thrombolyser Compact” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 10 „Реактиви и консумативи необходими за работата на автоматична система за определяне химични и физични компоненти в уринита за апарат FUS-100 и H-800”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Склад на МБАЛ- Хасково АД гр. Хасково
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Клинична лаборатория при МБАЛ-Хасково АД гр. Хасково, по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процeдурата. Начин на плащане: в левове, по банков път, отложено, след представяне на фактура и приемо - предавателен протокол.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500, 33140000

Описание:

Лабораторни реактиви
Медицински консумативи

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

10 /десет/ броя обособени позиции, като оферти могат да се подават за една от тях,за няколко или за всички обособени позиции. Количествата на необходимата доставка са указани в спецификация, неразделна част от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
418500 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на МБАЛ - Хасково АД или платена в касата към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя /Приложение №.5/. Гаранцията се представя в оригинал, със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие.Участникът сам определя формата на гаранцията във връзка с чл. 60 от ЗОП, определена съгласно чл. 59, ал. 2 от ЗОП за всяка една позиция за участие. Размерът на гаранцията за участие е в абсолютна сума, но не повече от 1% от стойността на съответната позиция: Обособена позиция № 1 „Реактиви и консумативи необходими за работата на КГА, модел ABL-800 - затворена система” – 300 лв. Обособена позиция № 2 „Реактиви и консумативи необходими за работата на глюкоанализатор, модел Biosen C_line - затворена система” – 250 лв. Обособена позиция № 3 „Реактиви и консумативи необходими за работата на биохимичен анализатор, модел BS-300” – 200 лв. Обособена позиция № 4 „Реактиви и консумативи необходими за работата на биохимичен анализатор, модел BS-200Е” – 200 лв. Обособена позиция № 5 „Реактиви за мануална работа” – 35 лв. Обособена позиция № 6 „Реактиви и консумативи необходими за работата на хематологичен анализатор, модел BC-3000 Plus” – 100лв. Обособена позиция № 7 „Реактиви и консумативи необходими за работата на електролитен анализатор, модел Eschweiler Combiline” – 400 лв. Обособена позиция № 8 „Реактиви и консумативи необходими за работата на имунологичен анализатор, модел AIA-360” – 1000 лв. Обособена позиция № 9 „Реактиви и консумативи необходими за работата на автоматичен коагулометър "Thrombolyser Compact” – 1000 лв. Обособена позиция № 10 “Реактиви и консумативи необходими за работата на автоматична система за определяне химични и физични компоненти в уринита за апарат FUS-100 и H-800” –700 лв. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на МБАЛ-Хасково АД или безусловна и неотменяема гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя, съгласно приложения в документацията образец /Приложение № 11/. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на всеки договор по обособена позиция. 2.2. Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на малка обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел ІІІ, т.1 и т.2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2.6. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гаранция за участие/ гаранция за изпълнение под форма на парична сума: МБАЛ- Хасково АД Банка: “Райфайзенбанк” ЕАД IBAN : BG30RZBB91551085611213 BIC : RZBBBGSF

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно разпоредбите на проекто договора, Раздел "цена и начин на плащане"

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност (заверени от участника копия). Копия от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от компетентен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в легализиран превод Документ за учредяване, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. 2. Удостоверение за актуално състояние на участника (оригинал или заверено от участника копие), ако участниците са юридически лица или еднолични търговци. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от компетентен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод. 3.Пълномощно на лицето подписващо офертата 4. Декларация по чл.47, ал. 9 от ЗОП 5. Декларация по чл.55, ал.7 от ЗОП 6. Декларация по чл.8, ал. 8 от ЗОП 7. Декларация за запознаване с условията на поръчката 8. Документ за гаранция за участие 9. Декларация по образец, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител 10. Декларация по образец за приемане клаузите на проекта на договорa 11. Проект на договор 12 Техническо предложение по образец 13. Оферта по образец 14. Ценово предложение 15. Списък с данни за подизпълнители /ако се ползват такива/, както и декларация, подписана от управителя или изпълнителния директор, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя за съгласие за участие при изпълнение на поръчката по образец към документацията. Към списъка за подизпълнителя се прилагат документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 6 от ЗОП, надписани с думата „подизпълнител” а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 16. Декларация по образец (Приложение 6) от подизпълнител за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, (без б. „е“), т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки; 17. При закупена тръжната документация копие на документ удостоверяващ закупуването и.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък – Декларация (свободен текст), съдържащ основните договори (с аналогичен предмет на настоящата поръчка) изпълнени от участника през 2013 и 2014г. с посочен предмет на договора,стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и клиентите; 2. Препоръки за добро изпълнение на договорите , издадени от клиентите; 3. Сертификат ISO 9001:2003 или еквивалентен за производителя на предлаганите консумативи – заверено от участника копие 4. Декларация от участника, че предлаганите реактиви и консумативи притежават СЕ- марка, съгласно изискванията на действащото законодателство. /СВОБОДЕН ТЕКСТ/ 5. Копие на валидно разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия. 6. Декларация за съответствие от производителя или упълномощения представител по смисъла на Закона за медицинските изделия на предлаганите консумативи и/или реактиви- заверено от участника копие, в превод на български език. 7. Декларация, че срокът на годност на консумативите и/или реактивите не е по – малък от 80 % от обявения от производителя към датата на доставка /Свободен текст/. 8. Декларация от участника, че предлаганите консумативи и материали отговарят на минималните специфични технически изисквания, съгласно техническата спецификация – Приложение №№ 1.1., 1.2., 1.3, 1.4., 1.5., 1.6., 1.7., 1.8., 1.9., 1.10. 9. Адаптирани програми за работа на посочените биохимични анализатори за всички биохимични реактиви, като непредставянето им е повод за отстраняване. 10. Декларация /в свободен текст/ относно наличието на документирана система, съгласно изискванията на чл. 82, ал. 4 от ЗМИ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

В процедурата могат да участват лица, които за 2013 г. и 2014 г. имат най- малко 5 /пет/ договора със сходен предмет на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 80
Показател: Срок на доставка; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.02.2015 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 48 BGN
Условия и начин на плащане

Настоящата документация ще бъде публикувана в „Профила на купувача”, най-късно на първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в АОП В случай, че заинтересовано лице желае да му бъде предоставена документация за участие на хартиен и електронен носител, Възложителят я предоставя на място или я изпраща за сметка на заинтересованото лице. Цената на документацията е в размер на 48 лева с включен ДДС. Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден от 09:00 часа до 12:00 часа и от 12:30 часа до 15:30 часа на 20.02.2015г. срещу разписка /касов ордер/ в касата на МБАЛ-Хасково АД гр. Хасково или по банкова сметка в "Райфайзенбанк" ЕАД - клон Хасково IBAN BG30RZBB91551085611213, BIC RZBBBGSF. Посочената сума е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.03.2015 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.03.2015 г.  Час: 10:30
Място

гр. Хасково, бул. "Съединение" № 49

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Реактиви и консумативи необходими за работата на КГА, модел ABL-800 - затворена система”
1) Кратко описание

„Реактиви и консумативи необходими за работата на КГА, модел ABL-800 - затворена система”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
30000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Реактиви и консумативи необходими за работата на глюкоанализатор, модел Biosen C_line - затворена система”
1) Кратко описание

„Реактиви и консумативи необходими за работата на глюкоанализатор, модел Biosen C_line - затворена система”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Реактиви и консумативи необходими за работата на биохимичен анализатор, модел BS-300”
1) Кратко описание

„Реактиви и консумативи необходими за работата на биохимичен анализатор, модел BS-300”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Реактиви и консумативи необходими за работата на биохимичен анализатор, модел BS-200Е”
1) Кратко описание

„Реактиви и консумативи необходими за работата на биохимичен анализатор, модел BS-200Е”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Реактиви за мануална работа”
1) Кратко описание

„Реактиви за мануална работа”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Реактиви и консумативи необходими за работата на хематологичен анализатор, модел BC-3000 Plus”
1) Кратко описание

„Реактиви и консумативи необходими за работата на хематологичен анализатор, модел BC-3000 Plus”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
10000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Реактиви и консумативи необходими за работата на електролитен анализатор, модел ProLyte”
1) Кратко описание

„Реактиви и консумативи необходими за работата на електролитен анализатор, модел Eschweiler Combiline”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
40000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция „Реактиви и консумативи необходими за работата на имунологичен анализатор, модел AIA-360”
1) Кратко описание

„Реактиви и консумативи необходими за работата на имунологичен анализатор, модел AIA-360”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
100000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция „Реактиви и консумативи необходими за работата на автоматичен коагулометър "Thrombolyser Compact”
1) Кратко описание

„Реактиви и консумативи необходими за работата на автоматичен коагулометър "Thrombolyser Compact”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
100000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция „Реактиви и консумативи необходими за работата на автоматична система за определяне химични и физични компоненти в уринита за апарат FUS-100 и H-800”
1) Кратко описание

„Реактиви и консумативи необходими за работата на автоматична система за определяне химични и физични компоненти в уринита за апарат FUS-100 и H-800”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

„Реактиви и консумативи необходими за работата на автоматичен коагулометър "Thrombolyser Compact”

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12