Версия за печат

00010-2014-0014

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 832018046

УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на медицински изделия (медицинско оборудване) за нуждите на сектор „Стерилизационна и пералня” и „КАИЛ” при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с изделията/медицинското оборудване/.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Място на изпълнение на: 1.1. доставката за обособена позиция №2 – сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, бул. „Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад. 1.2. услугите по монтажа и пускането в експлоатация на медицинското оборудване, провеждане на обучението на персонала и извършването на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок, по обособена позиция №2 е „КАИЛ - анестезия” при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД;
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обособена позиция №2 -Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на Спринцовкова инфузионна помпа – 5 броя за нуждите на „КАИЛ – анестезия“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със спринцовковата инфузионна помпа.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33191110, 33168100, 33194110

Описание:

Медицинско оборудване
Автоклави
Ендоскопи
Помпи за перфузия

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
12955 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 074841 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 194 - 342385 от 09.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-06 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на Спринцовкова инфузионна помпа – 5 броя за нуждите на „КАИЛ – анестезия“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със спринцовковата инфузионна помпа.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“СОЛОМЕД” ООД ЕИК 832018046, ул. «Казбек» №49, България 1618, София, Тел.: 02 9555600, Факс: 02 9559300

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 13000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 12955 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

ДА

Дял: 10%
Кратко описание на стойността/дела от поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител/и:

Делът на участие на подизпълнителя при изпълнение на поръчката възлиза на 10 % от общата стойност на поръчката;


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Срокът за изпълнение на доставките на медицинските изделия (медицинското оборудване) по обособена позиция №2 е – до 40 (четиридесет) работни дни от датата на подписване на договора. 2. Срокът за монтиране и пускане в експлоатация на медицинските изделия (медицинското оборудване) по обособена позиция №2 е до 5 (пет) работни дни след доставката им; 3. Срокът за обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с медицинските изделия (медицинското оборудване) по обособена позиция №2 е до 5 ( пет ) работни дни, след деня на пускане в експлоатация. 4. Срокът за извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок на медицинските изделия (медицинско оборудване) по обособена позиция № 2 е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на протокола за монтиране и пускане в експлоатация.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1431, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2015 г.