Версия за печат

00833-2015-0001

BG-София: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121513231

Висш съдебен съвет, ул. "Екзарх Йосиф" № 12, За: Красимира Василева, България 1000, София, Тел.: 02 9304985, E-mail: kr.vasileva@vss.justice.bg, Факс: 02 9807632

Място/места за контакт: ул. "Екзарх Йосиф" № 12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vss.justice.bg..

Адрес на профила на купувача: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150119smpo2326804.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Застраховка живота и трудоспособността чрез групова застраховка „Злополука” на общo 14 640 действащи и предстоящи за назначаване съдии, прокурори и следователи, младши съдии и младши прокурори, кандидати за младши съдии и младши прокурори, съдебни помощници и прокурорски помощници, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията, членове на ВСС, инспектори в Инспектората към ВСС, служители на НИП и съдебни служители”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6 (06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги))
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Република България
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е Застраховка живота и трудоспособността чрез групова застраховка „Злополука” на общo 14 640 действащи и предстоящи за назначаване съдии, прокурори и следователи, младши съдии и младши прокурори, кандидати за младши съдии и младши прокурори, съдебни помощници и прокурорски помощници, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията, членове на ВСС, инспектори в Инспектората към ВСС, служители на НИП и съдебни служители и включва покритите, съгласно условията заложени в документацията рискове, свързани със здравето и телесната цялост на застрахованиите лица. Целта на обществената поръчка е осигуряване на групово застраховане, в изпълнение на разпоредбите на Закона за съдебната власт за осигуряване на задължителна застраховка „Злополука” и решение на Висшия съдебен съвет за включване в обхвата на застраховката допълнителни рискове настъпили в резултат на заболяване.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66512100, 66512000

Описание:

Застраховка "Злополука"
Застраховки "Заболяване"

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В обхвата на застраховката са включени застрахователните събития – злополука и заболяване, като покритите рискове, при сбъдването на които застрахователят трябва да изплати застрахователната сума на застрахованите лица, са следните: 1.) Основни покрити рискове: 1.1.) Смърт от злополука – при смърт на застрахования вследствие на трудова или битова злополука, или злополука, настъпила по повод изпълнение на служебни задължения или вследствие на злоумишлени действия на трети лица. 1.2.) Трайна загуба на работоспособност в резултат на злополука - при трайна загуба на работоспособност, причинена от трудова или битова злополука, или от злополука, настъпила по повод изпълнение на служебни задължения или вследствие на злоумишлени действия на трети лица. 1.3.) Временна загуба на работоспособност в резултат на злополука - при временна загуба на работоспособност, причинена от трудова или битова злополука, или от злополука, настъпила по повод изпълнение на служебни задължения или вследствие на злоумишлени действия на трети лица. 1.4.) Медицински разноски, вследствие на злополука: Застрахователят възстановява сумата за реално извършените медицински разходи за: - медицински прегледи, изследвания, лечение и хирургическа намеса, хирургично и болнично обслужване; - лекарства, медикаменти, медицински средства и употреба на медицински уреди; - манипулации, проведени в амбулаторни или стационарни условия, стационарно лечение, консултации със специалист, избор на екип, потребителски такси и др. - превозване по спешност на застрахования чрез специализиран автомобил за спешна медицинска помощ от мястото на събитието до лечебно заведение за оказване на спешна и/или неотложна медицинска помощ; 1.5.) Дневни пари за болничен престой наложен от злополука - при болничен престой в резултат на злополука. 1.6.) Ритуални разходи при смърт и за репатриране - застрахователят изплаща същите на законните наследници, а ако няма такива - на лицата, живели в едно домакинство със застрахования. 2.) Допълнителни рискове: 2.1.) Смърт от заболяване – при смърт на застрахования вследствие на заболяване, вкл. акутно или заболяване, настъпило по повод изпълнение на служебни задължения или вследствие на злоумишлени действия на трети лица. 2.2.) Трайна загуба на работоспособност в резултат на заболяване - при трайна загуба на работоспособност, причинена от заболяване, вкл. акутно или заболяване, настъпило по повод изпълнение на служебни задължения или вследствие на злоумишлени действия на трети лица. 2.3.) Временна загуба на работоспособност в резултат на заболяване - при временна загуба на работоспособност, причинена от заболяване, вкл. акутно или заболяване, настъпило по повод изпълнение на служебни задължения или вследствие на злоумишлени действия на трети лица 2.4.) Медицински разноски, вследствие на заболяване: Застрахователят възстановява сумата за реално извършените медицински разходи за: - медицински прегледи, изследвания, лечение и хирургическа намеса, хирургично и болнично обслужване; - лекарства, медикаменти, медицински средства и употреба на медицински уреди; - манипулации, проведени в амбулаторни или стационарни условия, стационарно лечение, консултации със специалист, избор на екип, потребителски такси и др. - превозване по спешност на застрахования чрез специализиран автомобил за спешна медицинска помощ от мястото на събитието до лечебно заведение за оказване на спешна и/или неотложна медицинска помощ; 2.5.) Дневни пари за болничен престой наложен от заболяване - при болничен престой в резултат на заболяване. 2.6.) Ритуални разходи при смърт и за репатриране - застрахователят изплаща същите на законните наследници, а ако няма такива - на лицата, живели в едно домакинство със застрахования.

Стойност, без да се включва ДДС
1700000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2017 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата-Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер в размер на 17 000,00лв., върху която не се начислява ДДС.Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - гаранция за участие под формата на парична сума-платима по следната банкова сметка на ВСС: БНБ-ЦУ,IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01, BIG: BNBGBGSD.Платежното нареждане/вносната бележка се представя като копие, съгласно чл.56,ал.1,т.3 от ЗОП, като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка. - гаранция за участие под формата на банкова гаранция-оригинал на банкова гаранция за участие в полза на Възложителя, която е неотменима и безусловна и е валидна най-малко 30 календарни дни след изтичане срока за валидност на офертите. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора-Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора с начислен данък по Закон за данък върху застрахователните премии, върху която не се начислява ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - Гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на ВСС: БНБ-ЦУ,IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01, BIG: BNBGBGSD. Платежното нареждане/вносната бележка се представя като копие, като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка. -Гаранция за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция - оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя, която е неотменима и безусловна и е валидна 30 календарни дни след изтичане на срока на договора. 2.2.Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава както следва: При липса на възражения по изпълнението на договора Възложителят освобождава гаранцията в срок от 30 дни след приключване на изпълнението, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Възложителят може да задържа и се удовлетворява от сумата по гаранцията, когато Застрахователят системно не изпълниява задълженията си (под „системно” следва да се разбира повече от 3 пъти неизпълнение, на което и да е от задълженията по договора), както и когато забави изпълнението им по договора с повече от 7 работни дни.Възложителят има право да усвои сумата от гаранцията, без това да го лишава от правото да търси обезщетение за претърпени вреди.Гаранцията за изпълнение не се освобождава от Възложителя, ако в процеса на изпълнение на договора е възникнал спор между страните относно неизпълнение на задълженията на Застрахователят и въпросът е отнесен за решаване пред съд. При решаване на спора в полза на Възложителя той може да пристъпи към усвояване на гаранцията за изпълнение. 3.Общи изисквания и условия относно гаранциите: -Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, в съответствие с чл.60, ал.3 от ЗОП, всеки от съдружниците в него може да е вносител/ наредител по гаранцията за участие и/или гаранцията за изпълнение. -Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител.Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на съответната гаранция така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. -Възложителят освобождава гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по настоящата обществена поръчка ще се извършват разсрочено на общо шест равни вноски, два пъти годишно, както следва: Първа вноска – платима до 7 дни след сключване на договора. Втора вноска - платима до 31.07.2015 г. Трета вноска - платима до 31.01.2016 г. Четвърта вноска - платима до 31.07.2016 г. Пета вноска - платима до 31.01.2017 г. Шеста вноска - платима до 31.07.2017 г.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, съдружниците в обединението трябва да имат сключен договор за обединение, за да участват в настоящата откритата процедура. В този договор съдружниците са длъжни да определят какви дейности ще извършва всеки съдружник в обединението при изпълнение на обществената поръчка. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: а) съставът на обединението (консорциум) няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; б) обединението (консорциум) е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка; в) всички членове на обединението са солидарно отговорни за качественото и в срок изпълнение на обществената поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, към офертата следва да се представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участникът е представил договор за обединение (консорциум), чието съдържание не отговаря на изискванията и след предоставена по чл. 68, ал. 9 от ЗОП възможност, не отстрани констатираните нередовности, участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка. В случай, че за Изпълнител е определен участник, който е обединение (консорциум), Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице. Когато определеният изпълнител е обединение (консорциум), договорът за обществена поръчка се сключва, след като Изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, съобразно изискванията на чл. 49 от ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. В съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.1, т. 1, от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 ЗОП, не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: а) който е осъден с влязла в сила присъда (освен ако е реабилитиран) за: -престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс (НК); -подкуп по чл. 301 - 307 от НК; -участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; -престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; -престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК. б) който е обявен в несъстоятелност; в) който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) при който лицата по чл.47, ал.4 ЗОП са свързани лица (по смисъла на § 1, т.23а от Допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки ) с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. е) който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ) ; 2. В съответствие с разпоредбата на чл. 47, ал.3 от ЗОП Възложителя предвижда отстраняване на участник при наличие на следните обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т. 1, част от т. 2а (без поръчките по чл. 3, ал.2 от ЗОП), т. 4, т. 5 от ЗОП: а) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът или участникът е преустановил дейността си; б) е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; в) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; г) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Наличието на някое от обстоятелства по чл.47, ал.1, т. 1, от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал.2, т. 1, част от т. 2а (без поръчките по чл. 3, ал.2 от ЗОП), т. 4, т. 5 от ЗОП, са основание за отстраняване на участника от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. В съответствие с чл. 56, ал. 1, т.1 от ЗОП участниците трябва да: - посочат единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; - декларират липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3, т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 4, т.5 и ал.5, т.1 и т. 2 от ЗОП; 2. Съгласно чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП участниците трябва да представят декларация за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки са Национална агенция за приходите, Национален осигурителен институт, а за закрила на заетостта и условията на труд са: Изпълнителна Агенция „Главна инспекция по труда”; Агенция по заетостта към Министерство на труда и социалната политика; 3. Участниците трябва да притежават лиценз за извършване на застрахователна дейност, издаден от Комисията по финансов надзор, валиден към момента на подаване на офертата и включващ застраховките, предмет на обществената поръчка или, съгласно чл. 49, ал. 3 от ЗОП, за участниците, установени в друга държава - членка на Европейския съюз -еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени. При участници, установени в друга държава членка на Европейския съюз следва да са изпълнени относимите към участника специфични изискванията на чл. 52 – 55 от Кодекса на застраховането. Участниците следва да представят към офертата доказателства, както следва: - Заверено копие от валиден лиценз за извършване на застрахователна дейност, предмет на настоящата обществена поръчка или еквивалентен документ. - Документ, удостоверяващ изпълнение на относимите към участника специфични изискванията на чл. 52 – 55 от Кодекса на застраховането. 4. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В документите по чл. 56 ал. 1, т. 1, се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56 ал. 1, т. 1, буква „в” и т. 5 се представят само за участниците (чл. 25, ал. 8 от ЗОП), чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейностите. 5. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56 ал. 1, т. 1 се представя в официален превод, а документите по чл. 56 ал. 1, 5 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод. 6. Когато участник в процедурата предвижда участие на подизпълнители се представя информация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, съгласно образеца в Приложение № 4, заедно с доказателства за извършените услуги. Доказателствата за извършените услуги, включени в списъка, се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) услуги, които са еднакви или сходени с предмета на обществената поръчка. *Под услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, следва да се разбира услуги за групово застраховане (застраховане на две или повече лица, чийто брой е определен или определяем) „Заболяване” и/или „Злополука” и/или „Живот”.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Размер на застрахователно плащане при временна загуба на работоспособност причинена от злополука (Т1); тежест: 20
Показател: Размер на застрахователно плащане при временна загуба на работоспособност причинена от заболяване (Т2); тежест: 20
Показател: Размер на застрахователно плащане при болнично лечение, наложено от злополука (Т3); тежест: 10
Показател: Размер на застрахователно плащане при болнично лечение наложено от заболяване (Т4); тежест: 10
Показател: Размер на застрахователната премия (Ц); тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

20150119smpo2326804

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.03.2015 г.  Час: 15:00
Място

В сградата на ВСС, гр. София, бул. „Екзарх Йосиф" № 12

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Обменът на информация се извършва писмено чрез изпращане на писма и уведомления по следните общодостъпни средства, посочени и в обявлението, съгласно чл.58а от ЗОП – по пощата и/или по факс и/или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства. 2. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП Възложителят намалява сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка, се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в Профила на купувача на следния адрес http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150119smpo2326804. В случаите по чл.28, ал.7 от ЗОП Възложителят не поставя изискване за заплащане на документацията. 3. Комисията предлага на Възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 3.1. За когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, т. 1, от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 ЗОП и обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т. 1, част от т. 2а (без поръчките по чл. 3, ал.2 от ЗОП), т. 4, т. 5 от ЗОП, посочени в обявлението. 3.2. Който не отговаря на нормативно установените изисквания в ЗОП и на общите изисквания, посочени в документацията за участие, както и ако не отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие и/или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия. 3.3. въз основа на разпоредбата на чл. 55 от ЗОП, според която не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник който: е декларирал съгласие да участва и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник; участва в обединение, създадено за участие в/изпълнение на настоящата обществена поръчка; е обединение и в неговия състав е включено физическо и/или юридическо лице, което участва и в друго обединение за участие в/изпълнение на същата обществена поръчка; е свързано лице/предприятие с друг участник в настоящата процедура; не отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие и/или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия. 3.4 Който след покана за удължаване на срока на валидност на офертата, когато той е изтекъл, и в определения в нея срок, участник не удължи срока на валидност на офертата си. 3.5. В съответствие с чл. 62а от ЗОП, в случай, че с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП КЗК отмени решение на Възложителя по настоящата обществена поръчка и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, Възложителят ще покани участниците, на които гаранцията за участие е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, ще се отстранява от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя подлежат на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок: 1. след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Висш съдебен съвет, ул. "Екзарх Йосиф" № 12, България 1000, София, Тел.: 02 9304985

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.01.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ