Версия за печат

00258-2014-0044

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, бул. Княгиня Мария Луиза №22, За: Веселка Дечева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9406525, E-mail: vdecheva@moew.government.bg, Факс: 02 9803183

Място/места за контакт: МОСВ, гр. София, бул. Княгиня Мария Луиза №22

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.moew.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.moew.government.bg/?show=public_contracts&pid=83..

Електронен достъп до информация: http://www.moew.government.bg/?show=public_contracts&pid=83..

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Повишаване качеството на административното обслужване на гражданите и бизнеса чрез разработване и внедряване на електронни административни услуги по Закона за опазване на околната среда и Закона за биологичното разнообразие в Министерство на околната среда и водите“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
В сградите на МОСВ, находящи се в гр. София 1000, на бул. „Кн. Мария Луиза“ № 22 и ул. „У. Гладстон“ № 67.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка са 4 от дейностите по проект „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса чрез разработване и внедряване на електронни административни услуги по Закона за опазване на околната среда и Закона за биологичното разнообразие в Министерство на околната среда и водите” по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № 13-31-31/17.04.2014г.: • Дейност 2: Анализ на административния процес по предоставяне на 6 броя електронни административни услуги по ЗООС и ЗБР, в контекста на Закона за електронно управление. Изготвяне на препоръки в посока успешната електронизация на услугите до ниво на развитие 4, в това число предложения за нормативни изменения; • Дейност 3: Надграждане на наличните в МОСВ информационни и комуникационни системи с оглед разработване и въвеждане на 6-те електронни административни услуги, съобразно изискванията и целите на електронното управление в Република България; • Дейност 4: Подготовка на заявленията за вписване на електронните административни услуги, в това число заявление и вписване на нови обекти в Регистрите за оперативна съвместимост като последен етап от електронизирането на услугите; • Дейност 5: Разработване на вътрешни документи - инструкции, вътрешни правила за електронен документооборот, методики, наръчници и методологии за организация, мониторинг, координация и контрол, проекти за изменения на нормативната уредба и други документи, свързани с процеса на електронизация. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос III. „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72200000, 72266000, 72212311, 72230000, 72212780, 72267000, 79140000

Описание:

Програмиране и софтуерни консултантски услуги
Консултантски услуги, свързани със софтуерни продукти
Услуги по разработване на софтуер за управление на документи
Услуги по разработване на поръчков (клиентски) софтуер
Услуги по разработване на софтуер за администриране на системи, управление на записа на данни и управление на съдържание
Услуги по поддържане и ремонт на софтуер
Други юридически консултации и услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
598000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Финансова оценка; тежест: 30
Критерий: Техническа оценка, съдържащ следните пет подпоказатели: Подпоказател Т1. Организация на изпълнението.Управление на проекта - максаксимален брой точки 18; Подпоказател Т2 Предложение за надграждане на съществуващите системи с цел реализирането на ЕАУ предмет на проекта - максимален брой точки 60; Подпоказател 3 Т3. Предложение за изпълнение на дейностите по осигуряване на оперативна съвместимост и информационна сигурност- максимален брой точки 20; Подпоказател Т4. Управление на риска - максимален брой точки 12; Подпоказател Т5. График за изпълнение- максимален брой точки 10; тежест: 70
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 044 - 073507 от 04.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 208 - 368978 от 29.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д-33-20 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"СИЕНСИС" АД, ЕИК 121708078, район Красно село, ж.к. Бели брези, ул. Лерин № 44-46, Република България 1680, София, Тел.: 02 9583600, E-mail: office@cnsys.bg, Факс: 02 9583036

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cnsys.bg/.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 600000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 598000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

В рамките на проект „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса чрез разработване и внедряване на електронни административни услуги по Закона за опазване на околната среда и Закона за биологичното разнообразие в Министерство на околната среда и водите”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд, по Договор за ПБФП №13-31-31/17.04.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ДЗЗД „ЛИРЕКС - КПМГ” (членове в обединението са: "Лирекс БГ" ООД, ЕИК 121057952 и "КПМГ България" ООД, ЕИК 040595851). 2. „АБАТИ“ АД, с ЕИК 200490168. 3. "СИЕНСИС" АД, с ЕИК 121708078.