Версия за печат

00087-2014-0113

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" No:33, За: Теодор Христов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.hristov@sofia.bg, Факс: 02 9377324

Място/места за контакт: Д-я "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" No:3, стая No:1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на настолни компютърни конфигурации, преносими компютри, монитори, документни скенери, принтери и мултифункционални устройства по четири обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на настолни компютърни конфигурации, преносими компютри и монитори за нуждите на Столична община; Обособена позиция №2: Доставка на мултифункционални устройства и принтери за нуждите на Столична община; Обособена позиция №3: Доставка на документни скенери за нуждите на Столична община; Обособена позиция №4: Доставка на документни скенери за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” в Столична община; Обособена позиция № 1 - Доставка на 4 (четири) броя специализирани, термоизолирани лекотоварни автомобили, фабрично нови, произведени не по-рано от 2014г., дизелов двигател, с нормална проходимост, предназначени за нуждите на Комплексите за детско хранене., Обособена позиция № 2 - Доставка на 1 (един) брой лек автомобил, фабрично нов, произведен не по-рано от 2014г., седан, дизелов двигател, с нормална проходимост, предназначен за нуждите на Дирекция „Здравеопазване“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на настолни компютърни конфигурации, преносими компютри, монитори, документни скенери, принтери и мултифункционални устройства по четири обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на настолни компютърни конфигурации, преносими компютри и монитори за нуждите на Столична община; Обособена позиция №2: Доставка на мултифункционални устройства и принтери за нуждите на Столична община; Обособена позиция №3: Доставка на документни скенери за нуждите на Столична община; Обособена позиция №4: Доставка на документни скенери за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” в Столична община;

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000, 30216110

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Скенери за компютри

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
225505 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: За Обособена позиция № 1; тежест:
Критерий: Техническо предложение ; тежест: 50
Критерий: Единична цена на настолна компютърна конфигурация; тежест: 40
Критерий: Единична цена на преносим компютър тип 2 ; тежест: 5
Критерий: Единична цена на преносим компютър тип 1; тежест: 3
Критерий: Единична цена на монитор ; тежест: 2
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 157 - 282508 от 19.08.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: СО15-РД-55-7 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на мултифункционални устройства и принтери за нуждите на Столична община.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Дилекс“ ООД ЕИК121091723, жк. „Света Троица“, бл. 373, ап. 29, България 1309, София, Тел.: 02 9887900

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 37927 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: СО15-РД-55-23 История / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: доставка на документни скенери за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” в Столична община.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Вали Компютърс" ООД, с ЕИК104518906, ул. „Самуил“ №6, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 600677

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 25369 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: СО15-РД-55-25 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на документни скенери за нуждите на Столична община.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Вали Компютърс" ООД, с ЕИК104518906, ул. „Самуил“ №6, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 600677

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 51197 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: СО15-РД-55-27 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на настолни компютърни конфигурации, преносими компютри и монитори за нуждите на Столична община.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Контракс“ АД, с ЕИК175415627, ул. „Тинтява“ №13, България 1113, София, Тел.: 02 960977

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 111012 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Дилекс“ ООД „Вали Компютърс“ ООД “Атласком“ ООД „Контракс“ АД „Партньорите“ ЕООД „Кантек“ ЕООД