Версия за печат

01055-2014-0018

BG-София: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по геодезия, картография и кадастър, ул. "Мусала" № 1, За: Лъчезар Тодоров, Р.България 1618, София, Тел.: 02 8188326, E-mail: acad@cadastre.bg, Факс: 02 9555333

Място/места за контакт: Агенция по геодезия, картография и кадастър

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.cadastre.bg.

Адрес на профила на купувача: www.cadastre.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: геодезия, картография и кадастърДруго (моля пояснете): геодезия, картография и кадастър

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Повишаване на уменията на служители в Агенцията по геодезия, картография и кадастър чрез обучения по управление на конфликти за по-ефективно изпълнение на служебните задължения”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Р.България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Общата цел на проекта е свързана с повишаване административния капацитет на АГКК чрез обучения на служители на Агенцията по управление на конфликти за по-ефективно изпълнение на служебните задължения. За постигането са общата цел на проекта са дефинирани следните специфични цели: -Разширяване на теоретичните и практически познания на служители на АГКК в областта на управлението на конфликти в процеса на работа и обслужването на клиенти – потребители на кадастрална и геодезическа информация; -Трениране на поведения и реакции за намиране на максимално позитивен изход от конфликтна ситуация. - Повишаване компетенциите на ръководни служителите в АГКК по доброто управление за отворена и прозрачна администрация. АГКК e част от централната администрация и обслужва гражданите и фирмите, ползватели на геодезически, картографски и кадастрални услуги, като основните й фукции са свързани с: създаване и поддържане на кадастралната карта и кадастралните регистри за територията на цялата страна; разработване на проекти на нормативни актове в областта на кадастъра и геодезията; осъществяване на дейността по кадастъра, координирани с дейностите по имотния регистър, ЕКАТТЕ, БУЛСТАТ, ЕСГРАОН и регистрите на държавните и общинските имоти; извършване на административно - техническо обслужване на гражданите, ведомствата, общините и други потребители на кадастрална информация; поддържане на държавния геодезически, картографски и кадастрален фонд; водене на регистрите на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастър, по геодезия и по картография; създаване и поддържане на държавните топографски карти в мащаби 1 : 5 000 и 1 : 10 000 за територията на страната; поддържане на държавната нивелачна мрежа и на мрежата от мареографни станции; поддържане на геодезическите мрежи с местно предназначение; създаване и поддържане на топографски бази данни и на геоинформационната система; осъществяване на техническата дейност по установяването на географските имена в Република България, водене на регистъра им, създаване и поддържане на база данни и информационна система за тях; осъществяване на взаимодействие и сътрудничество с държавни органи, както и с други организации в страната и в чужбина. Поради тези си административни функции и важността на секторите, които обслужва за икономическото развитие на страната, АГКК има подчертана необходимост от повишаване на знанията и уменията на служителите, устойчиво развитие на човешките ресурси за постигане на траен ефект от усилията на агенцията за подобряване на дейностите й. Целевата група на проекта обхваща служители на АГКК: 90 служители с функции, професионалните ангажименти, които са свързани с обслужването на клиенти и работа в екип. Предвижда се включване на представители както на централно управление, така и на всички териториални подразделения, съответно всички райони за планиране: 1. Северозападен - областите Видин, Враца, Ловеч, Монтана и Плевен; 2. Северен централен - областите Велико Търново, Габрово, Разград, Русе и Силистра; 3. Североизточен - областите Варна, Добрич, Търговище и Шумен; 4. Югоизточен - областите Бургас, Сливен, Стара Загора и Ямбол; 5. Югозападен - областите Благоевград, Кюстендил, Перник, София и Софийска; 6. Южен централен - областите Кърджали, Пазарджик, Пловдив, Смолян и Хасково; Чрез провеждането на обучението ще се подпомогне адекватно обслужване на клиентите, избягване или овладяване на конфликтните ситуации в процеса на работа с потребители. Обучените служители биха могли да са носители на положителни промени в процесите на модернизация на администрацията.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
38400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 30
Показател: Предложен срок в календарни дни за подготовка и организация на всяко обучение, считан от момента на уведомление за започването му; тежест: 20
Показател: Оценка на техническото предложение; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 613091 от 30.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДД-4 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Повишаване на уменията на служители в Агенцията по геодезия, картография и кадастър чрез обучения по управление на конфликти за по-ефективно изпълнение на служебните задължения”.
V.1) Дата на сключване договора
09.01.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.11.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Българска консултантска организация” ЕООД, ЕИК:175345844, гр. София , ж.к. "Хиподрума",бл.139 В, вх.В, ап.7, ап.75, България 1612, гр. София, Тел.: 02 8628323

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 38400 BGN без ДДС
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

„Повишаване на уменията на служители в Агенцията по геодезия, картография и кадастър чрез обучения по управление на конфликти за по-ефективно изпълнение на служебните задължения”, Дейност 1 по проект, финансиран по договор № А13-22-63/09.05.2014 г. „Повишаване на уменията на служители в Агенцията по геодезия, картография и кадастър чрез обучения по управление на конфликти за по-ефективно изпълнение на служебните задължения"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

I. В определения в обявлението срок в деловодството на АГКК, са постъпили шест оферти, както следва: 1. Оферта вх. № 99-347/11.08.2014г. - подадена от Обединение „Персонал консулт - Бизнес знания“ , в 11.41 часа; 2. Оферта вх. № 99-351/11.08.2014г. - подадена от „Екорис Саут Ийст Юроп” ЕООД, в 13.58 часа; 3. Оферта вх. № 99-353/11.08.2014г. - подадена от „Бенч Марк Груп” АД, в 16.23 часа; 4. Оферта вх. № 99-354/11.08.2014г. – подадена от „Теза” ЕООД, в 16.26 часа; 5. Оферта вх. № 99-355/11.08.2014г. – подадена от Обединение „Деномикс“, в 16.37 часа; 6. Оферта вх. № 99-356/11.08.2014г. – подадена от „Българска консултантска организация” ЕООД, в 16.42 часа;


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор