00067-2015-0001
Технически редакции | ||
16.01.2015 15:58 ч. : | 16/01/2015 15:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.01.2015 15:58 ч. : | 16/01/2015 15:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Многопрофилна болница за активно лечение "Национална кардиологична болница" ЕАД, ул. "Коньовица" 65, За: Мариус Кацарски, България 1309, София, Тел.: 02 9211202, E-mail: mkatsarski@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145
Място/места за контакт: ул. "Коньовица" 65Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hearthospital.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20141124OIQq12590.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
доставка на медицински изделия (консумативи за инвазивна кардиология и ангиология)
Възлагане на обществена поръчка
доставка на медицински изделия (консумативи за инвазивна кардиология и ангиология)
33141000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
доставка на медицински изделия (консумативи за инвазивна кардиология и ангиология) по 26 броя номенклатурни единици, подробно описани в Спецификация, представляваща част от одобрената от Възложителя документация за провеждане на процедурата
НЕ
3
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 310 лева. Гаранцията за изпълнение е 3% от общата прогнозна стойност на договора за изпълнение на поръчката и служи за удлетворяване при вреди от неизпълнение или лошо изпълнение.
Плащанията се извършват в срок до 60 календарни дни, считано от датата на доставката, но не преди представяне на следните документи: фактура – оригинал (като за всеки доставен имплантант се издава отделна фактура, в която се посочва: търговско наименование, производител, каталожен №, сериен №, срок на годност, № на договора), приемо-предавателен протокол по направената конкретна заявка.
1. Предвид предмета на процедурата и на основание чл. 25, ал. 3, т. 3 от ЗОП се допуска участниците да предлагат частично изпълнение на поръчката - да оферират доставка на част от номенклатурните единици, обект на поръчката. 2. Посочените в спецификацията количества на медицинските изделия по отделните номенклатурни единици са прогнозни и не следва да се тълкуват като задължение на Възложителят нито за минимално, нито за максимално общо количество (в рамките на действие на договора) на заявени за доставка медицински изделия; 3. В срок до 10 работни дни след подписване на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ прави рамкова тримесечна заявка до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в която се съдържа разбивка на тримесечните количества по месеци. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва във всеки един момент да поддържа на склад количествата за следващия едномесечен период. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не се задължава да усвои цялото количество по рамковата заявка. Доставките се извършват само въз основа на конкретни заявки, които ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да изпълни в пълен обем в срок: до 4 часа от получаване на съответната заявка – за медицински изделия импланти и до 24 часа от получаване на съответната заявка – за останалите медицински изделия. В случай, че конкретните заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ надхвърлят предварително заявеното месечно рамково количество, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не носи отговорност при забавено изпълнение на доставките, освен ако забавата е над 72 часа. 4. Условията за изпълнение на поръчката са описани в одобрената от Възложителя документация за провеждане на процедурата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
20141124OIQq12590
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на посочената по-горе цена, представляваща разхода за нейното отпечатване и размножаване.
Български
90
сградата на МБАЛ “НКБ” ЕАД, гр. София, ул. “Коньовица” 65
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
м. февруари 2015 година
м. февруари 2015 година
НЕ
1. Съгласно разпоредбата на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП процедурата се провежда по опростени правила; 2. Документацията за провеждане на процедурата може да се заплати, а гаранциите за участие или за изпълнение могат да се внесат по банкова сметка на възложителя в лева в Банка ДСК: IBAN BG06STSA93000002427310; BIC STSABGSF.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.
16.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ