Версия за печат

02822-2014-0008

BG-гр. Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 200800019

Многопрофилна болница за активно лечение Дева Мария ЕООД, кв. Ветрен, За: Т. Тодорова, Р България 8000, гр. Бургас, Тел.: 056 896266, E-mail: eproekti@saintsofia.com, Факс: 056 896282

Място/места за контакт: обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.devamaria.com.

Адрес на профила на купувача: www.devamaria.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Периодична доставки на изделия за нуждите на отделение по съдова хирургия в МБАЛ Дева Мария ЕООД гр. Бургас"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Бургас, кв. Ветрен
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодични доставки на изделия за нуждите на отделение по съдова хирургия в МБАЛ „Дева Мария” ЕООД”. Предмет на доставка са имплантируеми изделия, които биват заплащани напълно или частично от пациентите на лечебното заведение, съгласно чл. 30а от Закона за медицинските изделия, във връзка с чл. 82б от Закона за здравето. Посочените количества са прогнозни и не задължават възложителят да ги закупи в пълния им обем. Конкретните доставки се определят от потребностите на лечебното заведение със заявки до изпълнителя. Пълното описание на предмета на поръчката и съответно медицинските изделия, включени в обособените позиции на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, са подробно описани по вид, количество и единица мярка в приложения към документацията образец на техническа спецификация – Приложение № 1. Предлаганите медицински изделия трябва: - да са съобразени и да съответстват като технически и работни характеристики на изискванията на възложителя, посочени в техническата спецификация; - да отговорят на изискванията на Закона за медицинските изделия; - да имат нанесена „СЕ” маркировка, в съответствие с правилата и изискванията, посочени в чл. 15 от ЗМИ и във връзка с изпълнение на разпоредбата на чл. 8 от същия закон; - да имат инструкция за употреба на български език, за които се изисква такава; - да имат нанесен партиден / сериен номер върху опаковките, когато е приложимо; - да имат нанесен идентификационен номер на нотифицирания орган по чл. 64, ал. 2 от ЗМИ, когато процедурите, определени в наредбите по чл. 18 от ЗМИ, изискват нанасянето му; - да отговарят на БДС и на международните стандарти за качество, приложими към всеки един от тях. - да имат сертификати за качество в съответствие с приложимите стандарти (съгласно Директива 93/42/ЕС, Директива 98/79/ЕС, ISO 9001:2008, EN ISO 13485:2003 и/или други еквивалентни стандарти). - да бъдат със срок на годност не по–малък от 60 (шестдесет) на сто от обявения от производителя към датата на всяка доставка. В случай на доставка на медицински консумативи с по–кратък от договорения срок на годност, изпълнителят дължи неустойка, както следва: - 59,99% - 50% срок на годност - 20 % върху стойността на доставката; - 49,99% - 40% срок на годност - 30 % върху стойността на доставката; - 39,99% - 30% срок на годност - 60 % върху стойността на доставката; - 29,99% - 20% срок на годност - 75 % върху стойността на доставката; - под 20% срок на годност - 90 % върху стойността на доставката. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ по време на изпълнение на договора, поддържа пълна гама от размери на консуматива и ги възстановява след поставянето на пациент.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
658593.16 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление в профила на купувача
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 175 - 308573 от 08.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1 / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: №5- Съдови протези импрегнирана с желатин
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Хелт 2000" ЕООД, бул. Цариградско шосе №9, ет.1, ап.2, Р България 1000, София, Тел.: 02 9715038, Факс: 02 8650415

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 20520 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 2 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: №7-еPTFE права съдова протеза и №10 Други стентове
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Медимаг - МС" ООД, ж.к Манастирски ливади, ул. Димитър Сагаев №19, Р България 1000, София, Тел.: 02 9582180

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 89340 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 3 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: №6-полиестерна права съдова протеза, плетена, импрегнирана с желатин; №9-Периферни стентове
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"РСР" ЕООД, ул. Виктор Григорович №3, вх.1, ет.1, ап.2, Р България 1000, София, Тел.: 02 9515976, Факс: 02 9515932

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 50560 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 4 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: №14-Периферни стентове
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Кардио Медикал" ЕООД, бул. Цар Борис ІІІ №23, Р България 1000, София, Тел.: 02 9533616, Факс: 02 9533616

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 105650 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 5 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: 12-Конци и №13-Периферен консуматив
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Екос Медика" ООД, ул. Голям Братан №8, Р България 1000, София, Тел.: 02 4914088, Факс: 02 4914087

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 159173.16 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 6 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: №1-Сребърни протези; №2-PTFE протези и №3-Полиестерни протези
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Б. Браун Медикал" ЕООД, бул. Андрей Ляпчев" №66, Р България 1000, София, Тел.: 02 8076770, Факс: 02 8076770

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 233350 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

В десет дневен срок от решението за определяне на изпълнител на основание чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Електро Мед България" ЕООД; "РСР" ЕООД; "Б. Браун Медикал" ЕООД; "Кардио Медикал" ЕООД; "Софарма Трейдинг" ЕООД; "Хелт 2000" ЕООД; "Екос Медика" ООД и "Медимаг-МС" ООД