Версия за печат

00484-2014-0020

BG-Костенец: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА КОСТЕНЕЦ, ул."Иван Вазов"№2, За: Любка Любомирова Кацарова – главен експерт „Финанси” в отдел „Проекти на Европейския съюз”, България 2030, Костенец, Тел.: 07142 2308, E-mail: kostenetz_adm@kostenetz.com, Факс: 07142 3234

Място/места за контакт: Отдел "Проекти на Европейския съюз"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kostenetz.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.kostenetz.com/?q=content/%D0%BE%D0%BF-%D0%BD%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%B8%D0%BC-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD-%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D0%B7%D0%BE%D1%80-%D1%83%D0%BB-%D0%B7%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%86-%D0%B8-%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект „Реконструкция и благоустрояване на ул.“Здравец“ с.Костенец и рехабилитация на площадното пространство към нея“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: ул.“Здравец“ с.Костенец, община Костенец
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договора предвижда: упражняването на строителен надзор при реализацията на гореописания обект. В обхвата на дейностите, които се очаква да бъдат извършени от избрания изпълнител се включва: 1.Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; 2.координира строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; 3.следи за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4.проверява съответствието и подписва количествените сметки представени от Изпълнителя за извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5.осигурява съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 6.осигурява спазването на условията за безопасност на труда съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и останалите нормативни актове; 7.осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със ЗООС, ЗОО и наредбите към тях; 8.контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; 9.осигурява предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 10.подписва всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; 11.дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническия проект; 12.обсъжда с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности възникналите проблеми във връзка със СМР и информира Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби; 13.изисква изготвянето на екзекутивната документация и другата техническа документация по изпълнение на строително-монтажните дейности от Изпълнителя в предвидените от закона случаи; 14.подписва съвместно с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности изготвената екзекутивна документация и я представя на съответните органи съгласно чл.175 и следващите от ЗУТ; 15.внася екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в Агенцията по кадастъра в необходимия обем; 16.участва при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности. 17.съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа и заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 ЗУТ; 18.съдейства на Възложителя, след завършването на строително-монтажните работи и приключване на приемните изпитвания, да регистрира пред органа издал разрешението за строеж, въвеждането на обекта в експлоатация, като представя окончателния доклад, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от Агенция по кадастъра, съгласно изискванията на ЗУТ; 19.изготвя технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; 20.изготвя и представя Доклад за въвеждане в експлоатация. Горното изброяване е примерно и неизчерпателно. Предмет на услугата са и всички други дейности, изисквани от закона, технологичните правила и нормативи или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
780 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Срок за изработване на окончателен доклад за строежа ; тежест: 25
Показател: Срок за съставяне на технически паспорт за строежа ; тежест: 25
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 626086 от 29.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 03-14Д / Обособена позиция №: / Заглавие:Упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект „Реконструкция и благоустрояване на ул.“Здравец“ с.Костенец и рехабилитация на площадното пространство към нея“
V.1) Дата на сключване договора
09.01.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„КИМА КОНСУЛТ” ЕООД, с ЕИК 201425668, ул."Филип Македонски" №50, ет.4, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 594301, Факс: 032 517394

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 780 BGN без ДДС
В Брой месеци 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони 2007-2013г. Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„КИМА КОНСУЛТ” ЕООД, с ЕИК 201425668, със седалище и адрес на управление: Област Пловдив, община Пловдив, гр.Пловдив, район Централен, п.к.4000, ул."Филип Македонски" №50, ет.4, тел.032/594301, факс 032/517394, представлявано от инж.Марин Кирилов Младенов – Управител;


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор