02709-2015-0005
Технически редакции | ||
15.01.2015 17:17 ч. : | 15/01/2015 17:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.01.2015 17:17 ч. : | 15/01/2015 17:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Враца: Покупка
Доставки
"Северозападно държавно предприятие" ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство "Русалка" Априлци, бул."Христо Ботев" 2, За: инж. Валентин Шипковенски, Република България 3000, Враца, Тел.: 06958 2313, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: СЗДП ТП ДЛС "Русалка"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294.
Електронен достъп до информация: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Северозападно държавно предприятие" ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство "Русалка" Априлци, ул.Търговска №6, За: инж.Валентин Шипковенски, Република България 5641, Априлци, Тел.: 06958 2313, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: ТП ДЛС "Русалка"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Северозападно държавно предприятие" ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство "Русалка" Априлци, ул.Търговска №6, За: инж.Валентин Шипковенски, Република България 5641, Априлци, Тел.: 06958 2313, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: ТП ДЛС "Русалка"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Северозападно държавно предприятие" ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство "Русалка" Априлци, ул.Търговска №6, За: инж.Валентин Шипковенски, Република България 5641, Априлци, Тел.: 06958 2313, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: ТП ДЛС "Русалка"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294.
Публичноправна организация
Друг: Горско стопансво
НЕ
"Доставка на горива и смазочни материали за нуждите на ТП ДЛС "Русалка"
Обявлението обхваща обществена поръчка
"Доставка на горива и смазочни материали за нуждите на СЗДП ТП ДЛС "Русалка"
09000000
Описание:
НЕ
НЕ
Горива и смазочни материали , Прогнозно количество, Максимално допустима прогнозна стойност по видове газ пропан-бутан - 100 000 литра - 100 000 лв. бензин А95 - 44250 литра - 88 500 лв. дизел - 15000 литра - 30 000 лв. 5 W 40 Турбо пълна синтетика - 55 литра - 1150 лв. М Х Л 32 - 200 литра - 800 лв. 15 W 40 - 400 литра - 2900 лв. EP 90 - 200 литра - 950 лв. Греси К2 , К3 - 120 кг. - 700 лв. за срок от 3 год.
НЕ
НЕ
36
Размерът на гаранцията за участие е 0,2% от началната цена на поръчката без ДДС, а именно 450,00лв. Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция - чл. 60 от ЗОП. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ BIC код:STSABGSF, IBAN на разплащателната сметка: BG09STSA93000021414424 при ДСК – клон Априлци. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 0,5% от стойността на договора без ДДС.
Заплащането на изразходваните горива и смазочни материали за съответния календарен месец ще се извършва след издаване на фактура, не по-късно от 20-то число на следващия месец.Фактури за заредени количества ГСМ се издават до последно число на съответния месец, а получаването им не по-късно от 5 календарни дни от тяхното издаване – на хартиен носител
НЕ
1.Оферта със срок на валидност на офертата-минимум 90 календарни дни,считано от крайния срок за получаване- по образец - Приложение № 1 2. Представяне на участника-Приложение № 2 , което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП-Приложение № 3 Забележка: при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3. Декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП- Приложение № 5 4. Декларация- списък на служителите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка по чл.51,ал. 1, т.7 от ЗОП -Приложение № 4 5. Документ за внесена или учредена банкова гаранция за участие. Размерът на гаранцията за участие е 0,2% от началната цена на поръчката без ДДС, а именно 450,00лв. 6. Доказателства за икономическо и финансово състояние – годишен финансов отчет за предходната приключила финансова година/2014г./ ,като участника следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10% от прогнозната стойност на обществената поръчка 7. Декларация за приемане условията на проекто-договора-Приложение № 6. 8.Декларация за подизпълнители /ако ще се ползват от участника/-Приложение№ 7 9. Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника, когато последният не се представлява от правоимащо лице 10.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици-Приложение № 10. 11.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Приложение № 11.
Доказателства за икономическо и финансово състояние – годишен финансов отчет за предходната приключила финансова година/2014г./ ,като участника следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10% от прогнозната стойност на обществената поръчка
Изпълнителят трябва да има изградена търговска мрежа,с минимум един обект, на територията на община Априлци.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Чл. 28,ал.6 от ЗОП - Пълен и свободен достъп до документацията за откритата процедура е осигурен на следния интернет адрес http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294 Също така документацията за откритата процедура може да се закупи в деловодството на ТП ДЛС „РУСАЛКА”, на адрес:гр.Априлци, ул. “Търговска” № 6, всеки работен ден от 16.01.2015г. до 27.02.2015г. вкл. от 08:00 ч. до 16:00 ч. ,на цена в размер на 5,00 лв. с ДДС. В случай,че заинтересовано лице иска да му бъдат изпратени документите по пощата Възложителя го прави за сметка на поискалия го.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Административна сграда на ТП ДЛС "Русалка"
При условията на чл.68, ал.3 от ЗОП
НЕ
НЕ
ОБМЕН НА ИНФОРМАЦИЯ :/ чл.58,ал.2 от ЗОП/: Обменът на информация се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя и според заявените възможности на участника.Тези средства за комуникация се посочват в обявлението.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
15.01.2015 г.