Версия за печат

02709-2015-0005

BG-Враца: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 201617476

"Северозападно държавно предприятие" ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство "Русалка" Априлци, бул."Христо Ботев" 2, За: инж. Валентин Шипковенски, Република България 3000, Враца, Тел.: 06958 2313, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414

Място/места за контакт: СЗДП ТП ДЛС "Русалка"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294.

Електронен достъп до информация: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 201617476

Северозападно държавно предприятие" ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство "Русалка" Априлци, ул.Търговска №6, За: инж.Валентин Шипковенски, Република България 5641, Априлци, Тел.: 06958 2313, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414

Място/места за контакт: ТП ДЛС "Русалка"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 201617476

Северозападно държавно предприятие" ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство "Русалка" Априлци, ул.Търговска №6, За: инж.Валентин Шипковенски, Република България 5641, Априлци, Тел.: 06958 2313, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414

Място/места за контакт: ТП ДЛС "Русалка"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 201617476

Северозападно държавно предприятие" ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство "Русалка" Априлци, ул.Търговска №6, За: инж.Валентин Шипковенски, Република България 5641, Априлци, Тел.: 06958 2313, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414

Място/места за контакт: ТП ДЛС "Русалка"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Горско стопансво

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка на горива и смазочни материали за нуждите на ТП ДЛС "Русалка"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на община Априлци.
Код NUTS: BG315
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Доставка на горива и смазочни материали за нуждите на СЗДП ТП ДЛС "Русалка"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09000000

Описание:

Нефтопродукти, горива, електричество и други енергоизточници

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Горива и смазочни материали , Прогнозно количество, Максимално допустима прогнозна стойност по видове газ пропан-бутан - 100 000 литра - 100 000 лв. бензин А95 - 44250 литра - 88 500 лв. дизел - 15000 литра - 30 000 лв. 5 W 40 Турбо пълна синтетика - 55 литра - 1150 лв. М Х Л 32 - 200 литра - 800 лв. 15 W 40 - 400 литра - 2900 лв. EP 90 - 200 литра - 950 лв. Греси К2 , К3 - 120 кг. - 700 лв. за срок от 3 год.

Стойност, без да се включва ДДС
225000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие е 0,2% от началната цена на поръчката без ДДС, а именно 450,00лв. Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция - чл. 60 от ЗОП. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ BIC код:STSABGSF, IBAN на разплащателната сметка: BG09STSA93000021414424 при ДСК – клон Априлци. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 0,5% от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на изразходваните горива и смазочни материали за съответния календарен месец ще се извършва след издаване на фактура, не по-късно от 20-то число на следващия месец.Фактури за заредени количества ГСМ се издават до последно число на съответния месец, а получаването им не по-късно от 5 календарни дни от тяхното издаване – на хартиен носител

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Оферта със срок на валидност на офертата-минимум 90 календарни дни,считано от крайния срок за получаване- по образец - Приложение № 1 2. Представяне на участника-Приложение № 2 , което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП-Приложение № 3 Забележка: при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3. Декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП- Приложение № 5 4. Декларация- списък на служителите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка по чл.51,ал. 1, т.7 от ЗОП -Приложение № 4 5. Документ за внесена или учредена банкова гаранция за участие. Размерът на гаранцията за участие е 0,2% от началната цена на поръчката без ДДС, а именно 450,00лв. 6. Доказателства за икономическо и финансово състояние – годишен финансов отчет за предходната приключила финансова година/2014г./ ,като участника следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10% от прогнозната стойност на обществената поръчка 7. Декларация за приемане условията на проекто-договора-Приложение № 6. 8.Декларация за подизпълнители /ако ще се ползват от участника/-Приложение№ 7 9. Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника, когато последният не се представлява от правоимащо лице 10.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици-Приложение № 10. 11.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Приложение № 11.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическо и финансово състояние – годишен финансов отчет за предходната приключила финансова година/2014г./ ,като участника следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10% от прогнозната стойност на обществената поръчка

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Изпълнителят трябва да има изградена търговска мрежа,с минимум един обект, на територията на община Априлци.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.02.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Чл. 28,ал.6 от ЗОП - Пълен и свободен достъп до документацията за откритата процедура е осигурен на следния интернет адрес http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150115xtZo4085294 Също така документацията за откритата процедура може да се закупи в деловодството на ТП ДЛС „РУСАЛКА”, на адрес:гр.Априлци, ул. “Търговска” № 6, всеки работен ден от 16.01.2015г. до 27.02.2015г. вкл. от 08:00 ч. до 16:00 ч. ,на цена в размер на 5,00 лв. с ДДС. В случай,че заинтересовано лице иска да му бъдат изпратени документите по пощата Възложителя го прави за сметка на поискалия го.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
27.02.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.03.2015 г.  Час: 09:00
Място

Административна сграда на ТП ДЛС "Русалка"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При условията на чл.68, ал.3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

ОБМЕН НА ИНФОРМАЦИЯ :/ чл.58,ал.2 от ЗОП/: Обменът на информация се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя и според заявените възможности на участника.Тези средства за комуникация се посочват в обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ