Версия за печат

00311-2015-0002

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121604974

Агенция по заетостта, бул. Княз Александър Дондуков № 3, За: Силвия Салтирова-Радкова, Малина Войкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9265406; 02 9265402, E-mail: ssalttirova@az.government.bg, m.voykova@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.az.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.az.government.bg/bg/profiles/view/127-osigurjavane-na-fizicheska-ohrana-i-ohrana-sys-sot-za-nujdite-na-agencija-po-zaetostta/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: насърчаване на заетостта

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Осигуряване на физическа охрана и охрана със СОТ за нуждите на Агенция по заетостта

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Осигуряване на физическа охрана и охрана със СОТ за нуждите на Агенция по заетостта”. В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните дейности: 1. осигуряване на охрана с физическа сила и СОТ; 2. дневен пропускателен режим; 3. изграждане на сигнално-охранителна система – в случаите на присъединяване на нов обект, или в случай, че обектът, за който е предвидена охрана със СОТ няма изградена сигнално-охранителна система. Изграждането на сигнално-охранителна система ще се извършва след предварителна писмена заявка от страна на възложителя; 4. профилактика, ремонт, поддръжка и експлоатация на вече изградените сигнално-охранителни системи на административните сгради на ЦА, ДРСЗ и съответните териториални поделения и филиали. Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя са посочени в Техническата спецификация и проекта на договор – неразделна част от настоящата документация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79711000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Услуги чрез сигнално-охранителни системи
Охранителни услуги

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните дейности: 1. осигуряване на охрана с физическа сила и СОТ; 2. дневен пропускателен режим; 3. изграждане на сигнално-охранителна система – в случаите на присъединяване на нов обект, или в случай, че обектът, за който е предвидена охрана със СОТ няма изградена сигнално-охранителна система. Изграждането на сигнално-охранителна система ще се извършва след предварителна писмена заявка от страна на възложителя; 4. профилактика, ремонт, поддръжка и експлоатация на вече изградените сигнално-охранителни системи на административните сгради на ЦА, ДРСЗ и съответните териториални поделения и филиали. Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя са посочени в Техническата спецификация и проекта на договор – неразделна част от настоящата документация. Срокът, за който ще бъде сключен договор с избрания изпълнител е 3 години.

Стойност, без да се включва ДДС
1917216 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 19 170,00 лв. (деветнадесет хиляди сто и седемдесет лева). Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Агенцията по заетостта: IBAN BG96BNBG 96613300191001, BIC BNBGBGSD при Българска народна банка (БНБ) – Централно управление. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител – до решаване на спора. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Агенцията по заетостта: IBAN BG96BNBG 96613300191001, BIC BNBGBGSD при Българска народна банка (БНБ) – Централно управление. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на възложителя и със срок на валидност не по-малък от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора за възлагане на обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща ежемесечно стойността на действително извършените услуги, предмет на договора срещу представяне на оригинална фактура и приемо-предавателен протокол, подписан от представители на двете страни. Плащането се извършва в 30 (тридесет) дневен срок от датата на представяне на съответните документи.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

ПЛИК № 1:1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника. включващо: а) посочване на ЕИКд по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2а (с изкл. на предл. второ), 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП. Когато участник – ЮЛ/ЕТ не е вписан в публичен регистър, от който могат достоверно да се извлекат данни относно правния му статут, същият представя и копие на документ за регистрацията си. Чуждестранни ЮЛ представят съответен еквивалентен документ или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 3. Копие на договор за създаване на обединение, в случай, че участникът е обединение, което не е ЮЛ, подписан от лицата включени в обединението. Ако в договора за обединение не е посочено лицето, което представлява участниците се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документът, в който е посочен представляващият обединението, включително договорът за създаване на обединение (когато представляващият обединението е посочен в него) се представя в оригинал или нотариално заверено копие, а подписите на лицата в него следва да бъдат нотариално заверени; 4. Документ за внесена гаранция за участие –оригинал на банковата гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 5. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата (както и други документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Декл. чл. 47, ал. 9 от ЗОП не може да бъде подписвана от пълномощник; 6. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор; 7. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в процедурата в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 8. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП относно видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 9. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител и декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 /с изкл. на т. 1, б. „е“/ и ал. 5 ЗОП; 10. Доказателства за технически възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка съгласно раздел III.2.3. от настоящето обявление; 11. Декл. от членовете на обединението. В нея членовете на обединението посочват, че са запознати, че: като член на обединението/консорциума са отговорени, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; като член на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 12. Декл. по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции в преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. ПЛИК № 2: 1. Техническо предл.; 2. Декл. за липса за наложени административни санкции по ЗЧОД; 3. Декл. по чл. 33, ал. 4 от ЗОП относно частите от офертата, които имат конфиденциален характер – ако е приложимо (по преценка на участника и ако са налице основанията за това). ПЛИК № 3: Ценово предложение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изискване за представяне на документи.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изискване към икономическите и финансови съзможности на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на основаните услуги с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаването на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. * Забележка: За услуги с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, възложителят ще услуги с предмет „осигуряване на физическа охрана и/или охрана със СОТ”. 2. Доказателства за извършването на минимум 3 (три) услуги, посочени в списъка по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП. * Забележка: Доказателствата за извършената услуга се представят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 3. Заверено от участника копие от валиден лиценз за радиочестота с национално покритие. 4. Заверено от участника копие от валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, съгласно Закона за частната охранителна дейност. 5. Заверено от участника копие от сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват, съответстващ на предмета на обществената поръчка. 6. Заверено от участника копие от сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на обществената поръчка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко 3 (три) услуги с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. * Забележка: За услуги с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, възложителят ще услуги с предмет „осигуряване на физическа охрана и/или охрана със СОТ”. 2. Участникът следва да притежава собствен валиден лиценз за радиочестота с национално покритие. 3. Участникът да разполага с валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден съгласно Закона за частната охранителна дейност с териториален обхват, покриващ териториалния обхват на обектите на възложителя. Лицензът задължително трябва да включва дейност по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД. 4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на настоящата обществена поръчка. 5. Участникът да има внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на настоящата обществена поръчка. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Участник в процедурата може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Това могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

чл. 4, ал. 1 от Закона за частната охранителна дейност

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Технически показател; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.02.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
26.02.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.02.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 3 - Централна администрация на Агенция по заетостта

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят изпраща обявлението по електронен път, а от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие на следния интернет адрес: http://www.az.government.bg/, раздел "Профил на купувача".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ