Версия за печат

01158-2014-0012

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура", бул. "Шипченски проход" № 69, За: инж. Милка Винарова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079938, E-mail: m.vinarova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция "Инфраструктура, акватория и собственост"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Мониторинг за състоянието на пристанищните съоръжения в пристанищата за обществен транспорт с национално значение и доклад за резултатите”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Пристанище за обществен транспорт с национално значение Варна (Пристанищен терминал Варна-Изток и Варна-Запад), Пристанище за обществен транспорт с национално значение Бургас (Пристанищни терминали: Бургас - Изток 1, Бургас – Изток 2, Бургас - Запад, Росенец и Несебър), Пристанище за обществен транспорт с национално значение Русе (Пристанищни терминали: Русе – Изток, Русе – Запад, Свищов), Пристанище за обществен транспорт с национално значение Лом (Пристанищни терминали: Видин – Север, Видин – Център, Видин – Юг и Лом)
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договорът е с предмет извършване на „Мониторинг за състоянието на пристанищните съоръжения в пристанищата за обществен транспорт с национално значение и доклад за резултатите”. С цел да се гарантира дългосрочна и безопасна експлоатация на съществуващите съоръжения и установяване на реалното им състояние с оглед предотвратяване на аварийни ситуации, е наложително изградената система за мониторинг да бъде проверена и при нужда обновена. За пристанищните терминали, където не е осъществяван мониторинг на съоръженията, следва да се изгради и стабилизира нова реперна мрежа, като се извършат съответните геодезически измервания в съответствие с Инструкция за изследване на деформациите на сгради и съоръжения от 1980 г., издадена от КАБ – ГУГКК и Инструкция за нивелация I и II клас, издадена от КАБ – ГУГКК. Обхватът на мониторинга включва: 1. Оглед и преценка на състоянието на изградената реперна мрежа, придружен от доклад за състоянието й. 2. Оценка на състоянието – като надеждност за последващо използване на изходните репери. Доклад за тяхната надеждност в резултат на измервания и изчисления между изходните репери и съответните техни нулеви репери. 3. Изграждане на нови реперни мрежи, там където не са изградени, възстановяване на унищожените или негодни репери от вече изградените реперни мрежи, сгъстяване при необходимост на съществуващите реперни мрежи, стабилизирането и реперирането им. 4. Провеждане на цялостна сесия измервания и доклад за състоянието на съоръженията, съпроводен с отчетена тенденция на евентуалните деформации при сравнение с последната проведена сесия измервания. 5. На базата на точка 1-4 изготвяне на доклади за резултатите от извършените измервания и съпоставка с резултати от предходни цикли на измервания и преценка за необходимостта от евентуални превантивни ремонтни дейности на кейовите стени и вълноломи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71700000

Описание:

Услуги по наблюдение и контрол

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
224000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 613305 от 30.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №: / Заглавие:Мониторинг за състоянието на пристанищните съоръжения в пристанищата за общестевн транспорт с национално значение и доклад за резултатите
V.1.1) Дата на сключване договора
12.01.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.11.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

8

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Шуменски кадастър" ЕООД, ЕИК 837068334, ул. "Съединение" № 109, ет. 3, офис 13, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 800316, E-mail: shumenski.kadastar@gmail.com, Факс: 054 800317

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 224000 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта с рег. № 1 е подадена от „Гео - Чонов” ООД, ЕИК 117093376, със седалище и адрес на управление: гр. Русе, ул. "Никола Палаузов" 8, ет. 2, офис 2; 2. Оферта с рег. № 2 е подадена от „Шуменски кадастър” ЕОО, ЕИК 837068334, със седалище и адрес на управление: гр. Шумен, ул. "Съединение" № 109, ет. 3, офис 13; 3. Оферта с рег. № 3 е подадена от „Хидро мап” ООД, ЕИК 103825795, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, район Одесос, ул. Неофит Бозвели № 15, ап.11; 4. Оферта с рег.№ 4 е подадена от „Солитех” АД, ЕИК 200610482, със седалище и адрес на управление: гр. София, район Лозенец, ул. "Цанко Церковски" № 26; 5. Оферта с рег. № 5 е подадена от „Геохайд” ООД, ЕИК 040220214 , със седалище и адрес на управление: гр. София, район Младост, кв. "Малинова долина", ул. "184"-та № 9; 6. Оферта с рег. № 6 е подадена от „Геомера М + Р” ЕООД, ЕИК 121283937, със седалище и адрес на управление: гр. София; район Средец, ул. "Бойчо Войвода" № 3;7. Оферта с рег. № 7 е подадена от „Геопрециз - инженеринг” ООД, ЕИК 831189927, със седалище и адрес на управление: гр. София, район Лозенец, бул. "Христо Смирненски" № 1; 8. Оферта с рег. № 8 е подадена от ЕТ „Кирил Данаилов – ТОП - ГЕО”, ЕИК 121272595, със седалище и адрес на управление: гр. София, район Възраждане, бул. "Стефан Стамболов" № 42, вход В.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП