Версия за печат

00072-2015-0002

BG-Карлово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Карлово, ул."Петко Събев" № 1, За: Йорданка Костадинова, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 54586, E-mail: ykostadinova@karlovo.bg, Факс: 0335 54581

Място/места за контакт: Община Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.karlovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.karlovo.bg/index.php/2012-01-05-13-47-13/2012-02-13-13-17-03/2200-14012015.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рехабилитация на общинска пътна мрежа и текущ ремонт на улични пътни настилки в гр. Карлово и по населените места в Община Карлово, по обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Карлово
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на рехабилитация на общинска пътна мрежа и текущ ремонт на улични пътни настилки в гр. Карлово и по населените места в Община Карлово, по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Рехабилитация на общинска пътна мрежа; Обособена позиция № 2: Текущ ремонт на улични пътни настилки в гр. Карлово /вкл. кв. Сушица/; Обособена позиция № 3: Текущ ремонт на уличната мрежа в населените места /без общински център/.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозна стойност за Обособена позиция № 1 - 340 916 лв. без ДДС ; Прогнозна стойност за Обособена позиция № 2 - 166 666 лв. без ДДС; Прогнозна стойност за Обособена позиция № 3 - 333 333 лв. без ДДС. Възложителят не е задължен да изразходва цялата сума, посочена като прогнозна стойност.

Прогнозна стойност без ДДС
840915 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: За обособена позиция № 1 - 3 400 лв. без ДДС; за обособена позиция № 2 - 1600 лв. без ДДС; за обособена позиция № 3 - 3 300 лв. без ДДС. Гаранцията може да бъде представена като парична сума или под формата на банкова гаранция, съгласно чл. 60 от ЗОП. Паричната сума може да бъде внесена в касата на Община Карлово или да бъде преведена по сметка на Възложителя IBAN BG54FINV91503316025343; BIC FINVBGSF - "ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА" АД. Валидността на гаранцията за участие трябва да бъде не по-малка от срока на валидност на офертите. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от прогнозната стойност на обособената позиция. Участникът, избран за изпълнител на обществената поръчка трябва да учреди гаранцията преди датата на подписване на договора, като същата трябва да е валидна за целия срок на договора, увеличен с 30 /тридесет/дни. Гаранцията може да бъде под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Условията за плащане са описани подробно в проекта на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица. Представя се нотариално заверено споразумение за създаване на обединение в оригинал, или нотариално заверено копие, а преди сключване на договора и необходимите документи съгласно ЗОП и ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Процедурата за възлагане на обществената поръчка се провежда по "опростените правила", предвидени в ЗОП. Поради това, сроковете за провеждането й са по-кратки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен професионален регистър, даващ му право да изпълнява строежи минимум от ІІ група – ІІІ и ІV категория, съгласно разпоредбите на ЗУТ и ЗКС. За участие в процедурата следва да се подаде оферта, представена в запечатан непрозрачен плик, като върху него, участникът посочва наименованието на поръчка, обособената позиция за която участва, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес. Офертата се изготвя по приложените в документацията образци и трябва да съдържа: 1. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документи и образци, съдържащи информация за правното състояние, икономическите, финансови и техническите възможности на участника; 2. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя образец „Предложение за изпълнение на поръчката”, свързан с изпълнението на поръчката и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, когато е приложимо; 3. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който се поставя образец на ценово предложение за изпълнението на поръчката - Ценова оферта на участника. Съдържание на Плик № 1 – запечатан непрозрачен с надпис „Документи за подбор”: - Списък на документите, съдържащи се в Плик № 1, подписан и подпечатан от участника. Списъкът на документите се поставя в началото на офертата; - Представяне на участника с посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, което е регистрирано в България; заверено копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, който документ се представя в официален превод /за юридическо лице, което не е регистрирано в България/; пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата /когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация/; споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице/ - представя се в оригинал; пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата, да попълни и подпише документите, които са общи за обединението /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението/; заверено копие от документ за самоличност за участник - физическо лице; - Документ за внесена гаранция за участие; - Доказателства за икономическото и финансовото състояние и техническите възможности на участниците. Съдържание на Плик № 2 – запечатан непрозрачен с надпис „Предложение за изпълнение на поръчка”: - Оферта по образец; Съдържание на Плик № 3 – запечатан непрозрачен с надпис „Предлагана цена”: - Оферта по образец. Документите представляващи копия задължително се парафират “Вярно с оригинала”, подпис и печат. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е“), т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2, 2а, 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и № 3 се представят за всяка от позициите. Ако възложителят е изискал представяне на различни документи за доказване на съответствие с критериите за подбор по различните позиции, участниците представят и отделни пликове №1.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма изисквания.
Минимални изисквания: Няма изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнени през последните 5 години (2010-2014 г.), считано от датата на подаване на офертата. Участниците следва да посочат публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на извършените строителни дейности. 2. Списък на техническите лица. Участниците следва да посочат образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за строителството. 3. Списък на техническото оборудване; 4. Участниците трябва да имат внедрена система за управление на качеството, на здравето и безопасността при работа, за управление на околната среда и социална отговорност. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на заверени от участника копия на валидни към датата на подаване на офертата сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 5. Участниците трябва да докажат регистрацията си в Централния професионален регистър на строителя, в Камарата на строителите в България или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентен орган съгласно съответния национален закон.
Минимални изисквания: За всички обособени позиции: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 3 строителство, което е еднакво или сходно* с предмета на поръчката за последните 5 години. *Под "сходно" се разбира страителни работи по ремонт и поддръжка на пътища. 2. Участниците трябва да разполагат с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката. Специалистите, които ще участват при строителството на обекта, трябва да отговарят на минималните изисквания на Възложителя, както следва: 1 бр. Експерт по контрол на качеството - Да притежава валидно удостоверение /сертификат за контрол на качеството или еквивалентен документ, да има най-малко 3 години професионален опит. 1 бр. Експерт по безопасност и здраве - Да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентен документ, който да има най-малко 3 години стаж професионален опит. 1 бр. Строителен техник - Да притежава минимум 5 години професионален опит. 3. Участникът трябва да осигури следната строителна механизация и оборудване, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката: Фреза за асвалт - 1 бр.; Багер - фадрома - 1 бр.; Самосвал - 2 бр.; Автогодрунатор - 1 бр.; Компресор - 1 бр.; Асвалтополагач - 1 бр; Валяк - 1 бр. 4. Участниците трябва да представят копия на удостоверения по ISO 9001:2008 с обхват производствен контрол, ISO 14001:2004 с обхват Системи за управление на околната среда, ISO 18001:2007 с обхват Системи за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентни; 5. Вписването да включва минимум втора група строежи от транспортната инфраструктура, от трета и четвърта категория. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: срок за изпълнение; тежест: 40
Показател: цена; тежест: 30
Показател: организация и контрол на изпълнението; тежест: 20
Показател: гаранционен срок; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.02.2015 г.  Час: 10:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.02.2015 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.02.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. Карлово, ул. "Петко Събев" № 1, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съобразно с чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията е безплатна и може да бъде изтеглена от "профила на купувача" - www.karlovo.bg. Отговори на постъпили въпроси и разяснения по документацията за обществената поръчка ще бъдат публикувани в "профила на купувача" - www.karlovo.bg. Съобщения, свързани с процедурата ще бъдат публикувани в "профила на купувача" - www.karlovo.bg. Възложителят може да изпраща информация до участниците по електронна поща по реда, предвиден в Закона за електронния документ и електронния подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на общинска пътна мрежа
1) Кратко описание

Рехабилитация на общинска пътна мрежа на община Карлово.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233222

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
340916 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Текущ ремонт на улични пътни настилки в гр. Карлово
1) Кратко описание

Текущ ремонт на улични пътни настилки в гр. Карлово /вкл. кв. Сушица/.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233222

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
166666 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Текущ ремонт на уличната мрежа в населените места
1) Кратко описание

Текущ ремонт на уличната мрежа в населените места /без общински център/.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233222

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
333333 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4