Версия за печат

00426-2014-0033

BG-Кюстендил: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кюстендил, пл.Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Община КюстендилДруго (моля пояснете): Община Кюстендил

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на пресни плодове и зеленчуци за нуждите на звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил за 2015 година“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Кюстендил
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на пресни плодове и зеленчуци за нуждите на звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил за 2015 година“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-00-13 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на пресни плодове и зеленчуци за нуждите на звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил за 2015 година“
V.1) Дата на сключване договора
14.01.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Марива 13 ЕООД, ЕИК 202861177, ул. „Хаджи Йоаким“ № 7, ет.7,, ап.28, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 0886 9333744

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Марива 13 ЕООД, гр.Кюстендил


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Настоящото договаряне е свързано с предходна открита процедура по реда на чл. 16, ал. 8 от ЗОП, открита с Решение № 97/19.09.2014 г. и публикувано в РОП обявление № 00426-2014-0027 от същата дата, която процедура е частично прекратена в частта й по обособена позиция № 7 „Пресни плодове и зеленчуци“ с Решение № 103 от 21.10.2014 г. на Кмета на Община Кюстендил на основание чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП, а именно - в определения от възложителя срок не е подадена нито една оферта за Обособена позиция 7.„Пресни плодове и зеленчуци“. Налице е хипотезата на чл.90, ал.1, т.1 от ЗОП , а именно откритата процедура е прекратена по чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП и първоначално обявените условия не са съществено променени.