Версия за печат

00085-2014-0020

BG-гр.София:

РЕШЕНИЕ

Номер: 49 от 13.01.2015 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Военномедицинска академия, бул."Св.Георги Софийски" №3, За: инж.Станимир Янчев, България 1606, гр.София, Тел.: 02 9225235;02 9225983, E-mail: stanimiryanchev@vma.bg, Факс: 02 9520120

Място/места за контакт: инж.Станимир Янчев;Латинка Петрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части на за нуждите на ВМА - София и нейните подразделения. Процедурата е разделена на следните обособени позиции: I. Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. София, II. Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. Пловдив III.Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Варна. IV. Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Сливен V.Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр.Плевен VI. Позиция: за нуждите на БДПЛР – гр. Хисар. VII. Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Поморие VIII. Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Банкя, съгласно техническа спецификация Приложение №1.1, Приложение №1.2 и Приложение №1.3 (неразделна част от документацията)” за всяка обособена позиция.

II.3) Кратко описание на поръчката

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части на за нуждите на ВМА - София и нейните подразделения. Процедурата е разделена на следните обособени позиции: I. Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. София, II. Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. Пловдив III.Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Варна. IV. Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Сливен V.Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр.Плевен VI. Позиция: за нуждите на БДПЛР – гр. Хисар. VII. Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Поморие VIII. Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Банкя, съгласно техническа спецификация Приложение №1.1, Приложение №1.2 и Приложение №1.3 (неразделна част от документацията)” за всяка обособена позиция.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 1590 от 30.12.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-640322
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2015/S 1 - 712 от 02.01.2015 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 85-2014-20
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

640322

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

30.12.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2)Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнение изискванията;

Вместо:

-годишни финансови отчети за всяка отделна година от посочените (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), съдържащи само отчета за приходите и разходите и счетоводен баланс. - Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. - Участникът може да не представя изисканите документи по чл.50, ал.1, т.2 или някоя от съставните му части и ал.2, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Да се чете:

-Удостоверение от банка -Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата , в която кандидатът е установен. - Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. - Участникът може да не представя изисканите документи по чл.50, ал.1, т.2 или някоя от съставните му части и ал.2, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2)Изискано минимално /ни ниво/а;(в приложимите случаи)

Вместо:

Участникът трябва да е реализирал оборот (приход) от услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), за съответната обособена позиция в размер на: за позиция І - за последните 3/три години, не по-малко от 168 000 лв. без ДДС; за позиция ІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 53 000 лв. без ДДС; за позиция ІІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 17 000 лв. без ДДС; за позиция ІV - за последните 3/три години, не по-малко от 9 000 лв. без ДДС; за позиция V - за последните 3/три години, не по-малко от 10 500 лв. без ДДС; за позиция VI - за последните 3/три години, не по-малко от 10 500 лв. без ДДС; за позиция VII - за последните 3/три години, не по-малко от 3 600 лв. без ДДС. и за позиция VIII - за последните 3/три години, не по-малко от 6 000 лв. без ДДС.

Да се чете:

Участникът трябва да разполага с наличие на финансов ресурс в размер на: за позиция І - 168 000 лв. без ДДС; за позиция ІІ - 10 800 лв. без ДДС; за позиция ІІІ - 53 000 лв. без ДДС; за позиция ІV - 10 800 лв. без ДДС; за позиция V – 3 600 лв. без ДДС; за позиция VI – 17 400 лв. без ДДС; за позиция VII – 6 000 лв. без ДДС и за позиция VIII - 9 600 лв. без ДДС.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.1.1)Изискуеми депозити и гаранции

Вместо:

за позиция VIII БДПЛР - Банкя – 276( двеста седемдесет и шест) лева,

Да се чете:

за позиция VIII БДПЛР - Банкя – 192( сто деветдесет и два) лева

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Приложение Б Обособена позиция №5 1) Кратко описание

Вместо:

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за аварийни ремонти за нуждите на ВМА за позиция IV МБАЛ- гр.Плевен

Да се чете:

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за аварийни ремонти за нуждите на ВМА за позиция V МБАЛ- гр.Плевен

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Приложение Б Обособена позиция №8 1)Кратко описание

Вместо:

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за аварийни ремонти за нуждите на ВМА за позиция VII БДПЛР- гр.Банкя

Да се чете:

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за аварийни ремонти за нуждите на ВМА за позиция VIII БДПЛР- гр.Банкя

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
16/02/2015 10:00
Да се чете:
04/03/2015 15:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ(в случай на състезателен диалог)

Вместо:
06/02/2015 15:00
Да се чете:
20/02/2015 15:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
17/02/2015 10:00
Да се чете:
05/03/2015 10:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

13.01.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Бригаден - генерал, професор Николай Петров, д.м.н.
Длъжност: Началник на Военномедицинска академия