00085-2014-0019
Технически редакции | ||
13.01.2015 16:05 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
13.01.2015 16:05 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.01.2015 16:05 ч. : | 13/01/2015 15:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.01.2015 16:05 ч. : | 13/01/2015 15:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр.София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Военномедицинска академия, бул."Св.Георги Софийски" №3, За: инж.Станимир Янчев, България 1606, гр.София, Тел.: 02 9225235, E-mail: stanimiryanchev@vma.bg, Факс: 02 9520120
Място/места за контакт: инж.Станимир Янчев; Вера ЗахариеваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Публичноправна организация
Здравеопазване
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Абонаментна сервизна поддръжка на климатична и вентилационна техника, включваща труд, профилактика, настройки, планови ремонти, подмяна на основни консумативи и филтри ,a при необходимост и извършване на аварийни ремонти с демонтажно-монтажни работи по подмяна на нови резервни части, като извършената услуга не се включва в цената на абонаметната такса, съгласно Техническа спецификация Приложение №1 и Приложение № 2. Процедурата е разделена на следните обособени позиции: I.Позиция: „Абонаментна сервизна поддръжка на климатична и вентилационна техника, включваща труд, профилактика, настройки, планови ремонти, подмяна на основни консумативи филтри, a при необходимост и извършване на аварийни ремонти с демонтажно-монтажни работи по подмяна на нови резервни части, като извършената услуга не се включва в цената на абонаметната такса за нуждите на МБАЛ - гр. София. II. Позиция: „Абонаментна сервизна поддръжка на климатична и вентилационна техника, включваща труд, профилактика, настройки, планови ремонти, подмяна на основни консумативи и филтри ,a при необходимост и извършване на аварийни ремонти, с демонтажно-монтажни работи по подмяна на нови резервни части, като извършената услуга не се включва в цената на абонаметната такса за нуждите на МБАЛ - гр. Пловдив. III. Позиция: „Абонаментна сервизна поддръжка на климатична и вентилационна техника, включваща труд, профилактика, настройки, планови ремонти, подмяна на основни консумативи и резервни части ,a при необходимост и извършване на аварийни ремонти , демонтажно-монтажни работи по подмяна на нови резервни части и филтри, като извършената услуга не се включва в цената на абонаметната такса за нуждите на МБАЛ – гр. Варна.
„Абонаментна сервизна поддръжка на климатична и вентилационна техника, включваща труд, профилактика, настройки, планови ремонти, подмяна на основни консумативи и филтри ,a при необходимост и извършване на аварийни ремонти с демонтажно-монтажни работи по подмяна на нови резервни части, като извършената услуга не се включва в цената на абонаметната такса, съгласно Техническа спецификация Приложение №1 и Приложение № 2 по обособени позиции.
39717200, 42512500
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
обявление за поръчка
640316
30.12.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
III.2.2)Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнение изискванията;
-годишни финансови отчети за всяка отделна година от посочените (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), съдържащи само отчета за приходите и разходите и счетоводен баланс. -Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. - Участникът може да не представя изисканите документи по чл.50, ал1, т.2 или някоя от съставните му части и ал.2, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
-Удостоверение от банка -Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата , в която кандидатът е установен. -Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. - Участникът може да не представя изисканите документи по чл.50, ал1, т.2 или някоя от съставните му части и ал.2, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
III.2.2)Изискано минимално /ни ниво/а;(в приложимите случаи)
Участникът трябва да е реализирал оборот (приход) от услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), за съответната обособена позиция в размер на: за позиция І - за последните 3/три години, не по-малко от 600 000 лв. без ДДС; за позиция ІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 21 000 лв. без ДДС; за позиция ІІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 120 000 лв. без ДДС.
Участникът трябва да разполага с наличие на финансов ресурс в размер на: за позиция І - 600 000 лв. без ДДС за позиция ІІ - 21 000 лв. без ДДС; за позиция ІІІ - 120 000 лв. без ДДС.
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ(в случай на състезателен диалог)
Условия за отваряне на офертите
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
13.01.2015 г.
Възложител