Версия за печат

00080-2015-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, Площад "Света Неделя" № 5, За: Милен Йорданов, България 1000, София, Тел.: 02 9301314, E-mail: myordanov@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Министерство на здравеопазването

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true&categoryid=1004&articleid=7411.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Закупуване на апаратура за хеликална терапия за нуждите на СБАЛ по Онкология гр. София и роботизирана система за стереотактична радиохирургия в УМБАЛ ”Св. Георги” ЕАД, Пловдив”, по проекти част от СРИП на МЗ, финансирани по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
СБАЛ по Онкология гр. София” и УМБАЛ ”Св. Георги” ЕАД, Пловдив”.
Код NUTS: BG411, BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Закупуване на апаратура за хеликална терапия за нуждите на СБАЛ по Онкология гр. София и роботизирана система за стереотактична радиохирургия в УМБАЛ ”Св. Георги” ЕАД, Пловдив”, по проекти част от СРИП на МЗ, финансирани по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013г.” Обществената поръчка се състои от две обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1: „Апаратура за хеликална терапия за нуждите на СБАЛ по Онкология гр. София”; 2. Обособена позиция № 2: „Роботизирана система за стереотактична радиохирургия в УМБАЛ ”Св. Георги” ЕАД, Пловдив”. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности: - доставка на апаратура за хеликална терапия за нуждите на СБАЛ по Онкология гр. София и роботизирана система за стереотактична радиохирургия в УМБАЛ ”Св. Георги” ЕАД, Пловдив - инсталиране, монтаж, настройка, подробно изпитване, контрол на качеството, пускане в действие и предаване за експлоатация с всички необходими за експлоатацията принанлежности и консумативи. - обучение за работа с доставеното медицинско оборудване; - гаранционно обслужване, включващо профилактика на доставеното медицинско оборудване;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 51410000

Описание:

Медицинско оборудване
Услуги по инсталиране на медицинско оборудване

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на един брой уредба за хеликална терапия за нуждите на СБАЛ по Онкология гр. София и един брой роботизирана система за стереотактична радиохирургия в УМБАЛ ”Св. Георги” ЕАД, Пловдив, вкл. - инсталиране, монтаж, настройка, подробно изпитване, контрол на качеството, пускане в действие и предаване за експлоатация с всички необходими за експлоатацията принанлежности и консумативи. - обучение за работа с доставеното медицинско оборудване; - гаранционно обслужване, включващо профилактика на доставеното медицинско оборудване; Посочената по-долу стойност представлява максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на поръчката. С определениете за изпълнители участници ще бъдат сключени договори в случай на наличие на финансиране по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г.

Стойност, без да се включва ДДС
16583333.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

32

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ Банков код (BIC): BNBG BGSD; Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде представен като заверено от участника копие. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат /когато има такъв/. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предметът на поръчката и обособената/ите позиция/и, за която/ито участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер 1% /един процент/ от стойността на обособените позиции и е както следва: Обособена позиция № 1 – 65 000,00лв. Обособена позиция № 2 – 100 833,00лв. Гаранцията за участие се представя под формата на оригинал на банкова гаранция за участие или заверено от участника копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Срокът на валидност на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 120 дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се представи под формата на парична сума или под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената парична гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“ трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ Банков код (BIC): BNBG BGSD; Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат /когато има такъв/. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима и че е със срок на валидност поне 60 (шестдесет) календарни дни след датата на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Авансово плащане - 30 % /тридесет на сто/ от цената по договора в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на договора след представяне на фактура-оригинал за стойността на авансовото плащане, както и на безусловна и неотменяема банкова гаранция за авансово плащане, покриваща 100% от стойността на авансовото плащане. Гаранцията за авансово плащане следва да е със срок минимум 8 /осем/ месеца и същата се освобождава от възложителя след доставка на медицинската апаратура. В случай, че гаранцията за авансово плащане изтича преди датата на доставка /когато такава е определена според възлагателно писмо от възложителя/, изпълнителят се задължава да удължи гаранцията със срок минимум 30 /тридесет/ дни след определената дата за доставка; Окончателно плащане – в размер на 70% /седемдесет на сто/ останалата част от цената по договора, платима в срок до 30 (тридесет) дни след доставка, монтаж, инсталация, пускане в действие и представяне на оригинална фактура за дължимата сума и окончателен приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Предлаганите изделия трябва да отговарят на изискванията, описани в „Технически параметри, характеристики на доставката" или да притежават по-добри параметри. 2. Предложенията трябва да са придружени с пълна и изчерпателна техническа документация – официални документи от производителя относно техническите характеристики на изделията. 3. Оферираните изделия трябва да бъдат доставени, монтирани, инсталирани и настроени до готовност за експлоатация. 4. Офертата трябва да включва доставка, монтаж и инсталация, настройка, пробно изпитване, контрол на качеството, пускане в действие, обучение и предаване за експлоатация с всички необходими за експлоатацията принадлежности и консумативи. Участникът избран за изпълнител трябва да извърши приемателните тестове за доказване на изискуемите характеристики на уредбите. 5. Предложените изделия трябва да бъдат фабрично нови, произведени не по-рано от 2014 г., да не са били демонстрационни, да не са рециклирани. 6. Предлаганите изделия да притежават СЕ-mark/ Директива 93/42/ЕЕС с нанесена маркировка върху медицинското изделие, в съответствие с изискванията на чл. 8 и чл. 15 от ЗМИ. 7. Участникът да е в състояние да осигурява оригинални резервни части за апарата в срок не по-малко от 8 години след изтичане на гаранционния срок. Доказва се с декларация, издадена от производителя за наличието на резервни части за поне 8 години след изтичане на гаранционния срок. 8. Участникът предоставя документите за съответствието на медицинското изделие с изискванията на Закона за медицинските изделия, а именно: - Декларация за съответствие на медицинското изделие по чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителя или неговият упълномощен представител – копие на оригинала и в превод на български език; - ЕС сертификат за оценка на съответствието, издадена от нотифициран орган - в превод на български език; - Участникът трябва да осигурява и поддържа документирана система, съгласно изискванията на чл. 82, ал. 4 от ЗМИ- декларация свободен текст. 9. Участникът предоставя декларация, че ще съдейства за съгласуване на необходимите технологични проекти пред НЦРРЗ/РЗИ и АЯР, както и за узаконяване на апаратурата пред съответните институции. 10. Участникът, определен за изпълнител, трябва да представи технологичен проект за помещенията за монтиране на апаратурата, съобразен с работния инвестиционен проект в двуседмичен срок след сключване на договора. 11. Съответните участниците, определени за изпълнители, се задължават да осигурят създаването на комуникационни връзки между доставената апаратура и допълнителното оборудване със съществуващите такива в лечебното заведение, където е приложимо, за целите на лъчелечението. 12. След монтажа на оборудването ще бъдат проведени приемателни изпитвания, за които отговорност ще има доставчикът. 13. Всички части на устройствата трябва да бъдат нови и без дефекти. 14. Предлаганото оборудване трябва да бъде включено в списъка по чл. 1, т. 1, буква "б" от Наредбата за условията и реда за съставяне на списък на медицинските изделия по чл. 30а от Закона за медицинските изделия и за определяне на стойността, до която те се заплащат; Това обстоятелство се доказва с декларация, че предлаганото оборудване е включено в списъка по чл. 1, т. 1, буква "б" от Наредбата за условията и реда за съставяне на списък на медицинските изделия по чл. 30а от Закона за медицинските изделия и за определяне на стойността, до която те се заплащат; 15. Предлаганото оборудване да няма регистрирани данни в ИАЛ и/или ЕUDAMED за инциденти/потенциални инциденти през последните две години, както и за блокирани или изтеглени партиди през последните две години съгласно предоставена от ИАЛ информация; Продължава в раздел VI.3

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта, по образец. 3. Представяне на участника - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 5. Копие на договор или споразумение за обединение, а когато в договора/споразумението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - по образец; 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП - по образец; 8. Декларация за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП - по образец; 9. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - по образец; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители - по образец; 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /в приложимите случаи/; 12. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора - по образец;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Заверено от участника копие на сертификат ISO 13485:2003 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, издаден на името на производителя на предлаганата апаратура от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. 2. Заверено от участника копие на сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват търговия с медицински изделия издадено на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. В случай, че участникът е и производител следва да се представи и заверено копие от сертификат ISO 13485:2003 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Заверено копие на разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на чл. 77, ал. 1 от Закона за медицинските издели; 4. Заверено от участника копие на оторизационно писмо, издадено от производителя на предлаганата апаратура или от упълномощен представител за право на представителство и търговия на територията на цялата страна на името на участника, в случай че участникът не е производител; 5. Заверено от участника копие на лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности и други услуги; 6. Декларация, придружена с автобиография на сервизния инженер, информация за сертификати за преминат курс на обучение за сервиз и поддръжка на предлаганата медицинска апаратура, издадени от производителя на предлаганата апаратура, както и информация за удостоверения за правоспособност за работа в среда с ИЙЛ. 7. Официални/оригинални документи от производителя относно модела на изделията, ясна снимка на изделието, както и оригинални брошури в превод на български.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Производителите на предлаганата апаратура следва да притежават сертификат ISO 13485:2003 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 2. Участникът трябва да притежава сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват търговия с медицински изделия. В случай, че участникът е и производител, то следва да притежава и сертификат ISO 13485:2003 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Участникът да притежава разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на чл. 77, ал. 1 от Закона за медицинските изделия. 4. В случай, че участникът не е производител, той трябва да е оторизиран от производителя или от упълномощен представител на производителя за право на представителство и търговия на територията на цялата страна. 5. Участникът трябва да притежава лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности и други услуги. 6. Участникът следва да осигури сервизен инженер преминал курс на обучение за сервиз и поддръжка на предлаганата апаратура при производителя. Сервизният инженер трябва да притежават правоспособност за работа с ИЙЛ съобразно вида на предлаганата апаратура. 7. Участникът следва да представи официални/оригинални документи от производителя относно модела на изделията, ясна снимка на изделието, както и оригинални брошури в превод на български. Посочените по-горе изисквания са относими и за двете обособени позиции.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.02.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
26.02.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.02.2015 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на здравеопазването, площад Св. Неделя № 5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На основание чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на проекти BG161РО001.1.1-08/2010/001 „Разширяване на лъчетерапевтичен комплекс в Клиника по лъчелечение на СБАЛ по Онкология – ЕАД”, София и BG161РО001.1.1-08/2010/005 „Създаване на високотехнологичен център за образна диагностика на онкологични заболявания в УМБАЛ Свети Георги ЕАД”, Пловдив, неразделна част от Средносрочната рамкова инвестиционна програма в изпълнение на Рамково споразумение BG161PO001-1.1.08-0001-1 по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161 PO001/1.1-08/2010 “Подкрепа за реконструкция, обновяване и оборудване на държавните лечебни и здравни заведения в градските агломерации”, които се осъществяват с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за:престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НКс;престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;б) обявен в несъстоятелност;в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;д) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; ж) при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация;з) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси./С оглед спазването на изискванията на ЗОП (чл. 47, ал. 9), при подаване на офертата за участие, участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б.“е“), т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 и 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от закона с една декларация, която се попълва, подписва и подпечатва, съгласно приложения образец./ и) които са свързани лица с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП; й) за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, а именно: е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързано с него лице. /С оглед спазването на изискванията на Закона за обществените поръчки, при подаване на офертата за участие, участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 от закона с декларация, която се попълва, подписва и подпечатва, съгласно приложения образец. За обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, участниците представят декларация по образец от настоящата документация./ *Продължение на III.1.4 .Това обстоятелство се доказва с удостоверение, издадено от ИАЛ, че предлаганото оборудване няма регистрирани данни в ИАЛ и/или ЕUDAMED за инциденти/потенциални инциденти през последните две години, както и за блокирани или изтеглени партиди през последните две години съгласно предоставена от ИАЛ информация; 16. Предлаганото оборудване трябва да се заплаща от обществен фонд в поне една от страните - членки на ЕС Това обстоятелство се доказва с декларация, че предлаганото оборудване се заплаща от обществен фонд в поне една от страните - членки на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.01.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Апаратура за хеликална терапия за нуждите на СБАЛ по Онкология гр. София”.
1) Кратко описание

Доставка, инсталиране, монтаж, обучение и гаранционно обслужване на апаратура за хеликална терапия за нуждите на СБАЛ по Онкология гр. София.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 51410000

Описание:

Медицинско оборудване
Услуги по инсталиране на медицинско оборудване

3) Количество или обем

Доставка на един брой уредба за хеликална терапия за нуждите на СБАЛ по Онкология гр. София - инсталиране, монтаж, настройка, подробно изпитване, контрол на качеството, пускане в действие и предаване за експлоатация с всички необходими за експлоатацията принанлежности и консумативи. - обучение за работа с доставеното медицинско оборудване; - гаранционно обслужване, включващо профилактика на доставеното медицинско оборудване;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
6500000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 32



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Роботизирана система за стереотактична радиохирургия в УМБАЛ ”Св. Георги” ЕАД, Пловдив”.
1) Кратко описание

Доставка, инсталиране, монтаж, настройка, обучение и гаранционно обслужване на роботизирана система за стереотактична радиохирургия в УМБАЛ ”Св. Георги” ЕАД, Пловдив.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 51410000

Описание:

Медицинско оборудване
Услуги по инсталиране на медицинско оборудване

3) Количество или обем

Доставка на един брой роботизирана система за стереотактична радиохирургия за УМБАЛ ”Св. Георги” ЕАД, Пловдив, вкл. - инсталиране, монтаж, настройка, подробно изпитване, контрол на качеството, пускане в действие и предаване за експлоатация с всички необходими за експлоатацията принанлежности и консумативи. - обучение за работа с доставеното медицинско оборудване; - гаранционно обслужване, включващо профилактика на доставеното медицинско оборудване;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
10083333.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 32