Версия за печат

00610-2014-0009

BG-София: 04 - Превоз на поща по суша и по въздух

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121747868

Комисия за регулиране на съобщенията, ул. "Гурко" № 6, За: Мария Бончева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9492939, E-mail: mbontcheva@crc.bg

Място/места за контакт: ул. "Гурко" № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.crc.bg.

Адрес на профила на купувача: www.crc.bg.

Електронен достъп до информация: www.crc.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Измерване на времето за пренасяне от край до край на единични вътрешни пощенски пратки с и без предимство в мрежата в мрежата на оператора със задължение за извършване на универсалната пощенска услуга през 2015г., съгласно изискванията на стандарти БДС EN 13850:2013 и БДС EN 14508:2003 + А1-2007”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 4 (04 - Превоз на поща по суша и по въздух)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Съгласно разпоредбата на чл. 15, ал. 1, т. 7 от ЗПУ, КРС определя съответстващи на действащите български и европейски нормативи за качеството на универсалната пощенска услуга и ефикасността на обслужване и осигурява за своя сметка ежегодно извършване на измерването на изпълнението им от независима организация. Директива 2008/6/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 20.02.2008г. за изменение на Директива 97/67/ЕО, определя стандарти за качество на универсалната пощенска услуга на територията на общността. Със свое Решение № 655/14.07.2011г. КРС е приела Нормативи за качество на универсалната пощенска услуга и ефикасността на обслужване (Нормативите ), обн. ДВ, бр. 64 от 19.08.2011г., в които са определени нормативи за качество по отношение на: времето за пренасяне "от край до край" на пощенски пратки и пощенски колети; редовност на събиране и доставяне на пощенски пратки и колети; време за извършване на универсалната пощенска услуга; срокове за обработване на рекламации. Във връзка с горното и на основание чл. 3, ал. 1, т. 2 и чл. 14, ал. 1, т. 2 от ЗОП, КРС чрез открита процедура възлага обществена поръчка с предмет: „Измерване на времето за пренасяне от край до край на единични вътрешни пощенски пратки с и без предимство в мрежата в мрежата на оператора със задължение за извършване на универсалната пощенска услуга през 2015г., съгласно изискванията на стандарти БДС EN 13850:2013 и БДС EN 14508:2003 + А1-2007”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

64112000

Описание:

Пощенски услуги, свързани с писма

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
140500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление в профила на купувача
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 161 - 289224 от 23.08.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 161 - 289224 от 23.08.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 03-08-115 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.11.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ПРАЙСУОТЪРХАУС КУПЪРС БЪЛГАРИЯ" ЕООД ЕИК: 8313644383, гр. София, бул. "Мария Луиза" № 9-11, район Възраждане., Република България 1302, гр. София, Тел.: 02 91003, Факс: 02 9355166

Интернет адрес/и:

URL: www.pwc.com/bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 140500 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

ДА

Дял: 50%
Кратко описание на стойността/дела от поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител/и:

Съдействие по изпълнение на фазите от договора.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.01.2015 г.