Версия за печат

03293-2014-0001

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Институт по отбрана "Професор Цветан Лазаров" към Министерството на отбраната, бул. "Ген. Тотлебен" №34, За: главен експерт Николай Вълчев Ланджев, Република България 1606, София, Тел.: 02 9221869, E-mail: proceduri_zop@di.mod.bg, Факс: 02 9221808

Място/места за контакт: Институт по отбрана "Професор Цветан Лазаров"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://di.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mod.bg/bg/ЕXT/InstitutOtbrana/publicreqs.htm.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Отбрана

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на офис оборудване за блок "Е", ВР 1013 "Къро"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.София бул. "Професор Цветан Лазаров" №2, ВР 1013-"Къро" сградата на Института по отбрана "Професор Цветан Лазаров"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за доставка 3-3702/16.12.2014 г. - Доставка на офис оборудване за блок "Е", ВР 1013-"Къро" по наименование, размери в mm (в/ш/д) и брой. 1. РАБОТНО БЮРО 750х1500х700 - 89 2. РАБОТНО БЮРО ПОМОЩНО 750х1000х700 - 37 3. ДИРЕКТОРСКО БЮРО (ОСНОВНО И ПОМОЩНО) Тип 1 750х2000х1000/750х1600х80 1 бр. Тип 2 750х1800х800/750х1500х700 1 бр. Тип3 750х1600х800/750х1400х600 5 бр. 4. БЮРО МАЛКО КОМПЮТЪРНО 750х1000х620 - 2 5. ЪГЛОВ СЕКТОР 900 750х700 -3 6. КОНТЕЙНЕР С ТРИ ЧЕКМЕДЖЕТА 560х500х520 - 57 7. ЦЕНТРАЛЕН ЗАКЛЮЧВАЩ СЕ КОНТЕЙНЕР С ТРИ ЧЕКМЕДЖЕТА 560х500х520 - 11 8. ШКАФ С 2/5 ВРАТИ И РАФТОВЕ 2100х1200х430 - 22 9. ШКАФ С НАДСТРОЙКА 2100х1000х430- 9 10. ШКАФ ЗА СРЕДСТВА 2100х1500х600 - 2 11. БИБЛИОТЕКА 2000х1200х430 - 51 12. ГАРДЕРОБ 2100х900х600 - 53 13. ГАРДЕРОБ С НЕОТВАРЯЕМА ЧАСТ 1800х1400х600 - 1 14. ГАРДЕРОБ С ДВЕ ВРАТИ 2100х1400х600 - 15 15. ЗАКАЧАЛКА „ПОРТМАНТО” 1500х1000 - 21 16. РЕГУЛИРУЕМ СТОЛ НА КОЛЕЛА, ТАПИЦИРАН С ПЛАТ/КОЖА - 145 17. ДИРЕКТОРСКИ СТОЛ - 10 18. ПОСЕТИТЕЛСКИ СТОЛ - 198 19. РАБОТНА МАСА 800х2200х1200 - 7 20. РАБОТНА МАСА 800х1300х700 - 26 21 .ЗАСЕДАТЕЛНА МАСА 750х3000х1200 - 8 22. МАСА 600х900х600 - 19 23. КРЕСЛО МЕКА МЕБЕЛ - 40 24. ОГЛЕДАЛО КАНТОВАНО 1800х800 - 10 25. ОГЛЕДАЛО КАНТОВАНО - МАЛКО 600х400 - 44 26. КОШЧЕ ЗА ОТПАДЪЦИ 16 л. - 105 27. КОФА С ПЕДАЛ ЗА ОТПАДЪЦИ, С ХРОМ-НИКЕЛОВО ПОКРИТИЕ 20 л.- 16 28. СЕШОАР ЗА РЪЦЕ С ФОТОКЛЕТКА - 7 29. ДОЗАТОР ЗА ТЕЧЕН САПУН - 11 30. КОНЗОЛА ЗА ТОАЛЕТНА ХАРТИЯ - 8 31. КОМПЛЕКТ ЧЕТКА ЗА ЧИСТЕНЕ НА WC - 8 32. ХОР. АЛ. ЩОРИ 25 ММ РАЗЛИЧНИ РАЗМЕРИ - 457 33. БЮРО МАЛКО КОМПЮТЪРНО С ПОДВИЖЕН ПЛОТ 750х1300х650- 1 34. СТОЯЩА ЗАКАЧАЛКА „ВИЕНСКИ ТИП” 1730 - 16 35. БИБЛИОТЕЧЕН ШКАФ С ГОРНА ОСТЪКЛЕНА И ДОЛНА ПЛЪТНА ВРАТА СЪС ЗАКЛЮЧВАНЕ 2100х1500х600 - 2 36. СТОЛ ЗАСЕДАТЕЛЕН - 62 37. РАБОТНИ МАСИ ЗА БРИФИНГ ЗАЛА И СЕКТОРИ КЪМ РАБОТНИТЕ МАСИ: работни маси 50х1500х700 8 бр. сектори към работните маси 750х700 4 бр. 38. КАТЕДРА ВИСОКА, СВОБОДНО СТОЯЩА 1500х500х600 - 1 39. БЯЛА ДЪСКА С АЛУМИНИЕВА РАМКА 1800х2000 - 1 40. КАНТОНЕРКА КАНЦЕЛАРСКА, СЪС ЗАКЛЮЧВАНЕ 1260х480х480 - 2 41. КОЛИЧКИ ЗА КОМПЮТРИ 120х 300х 520 - 10

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42964000, 39120000, 39112000, 39134000, 39144000

Описание:

Офис оборудване
Маси, шкафове, бюра и библиотеки
Столове
Мебели за компютри
Обзавеждане за бани


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
118197.67 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 624425 от 18.09.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 624425 от 18.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3-3702 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на офис оборудване за блок "Е", ВР 1013 "Къро"
V.1) Дата на сключване договора
16.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Мебеллукс" АД, гр. Сливен Булстат/ЕИК: 119020085, ул. Банско шосе №3, България 8800, Сливен, Тел.: 044 622520, E-mail: mebellux.ad@gmail.com, Факс: 044 623648

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 118197.67 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1."Мебеллукс" АД - гр. Сливен. 2."Българска училищна индустрия" ООД - гр. София. 3. "Весела" ООД - гр.Варна. 4. "АМО" ЕООД - гр.София. 5."Кан учтехспорт България" ООД - с. Кукорево. 6. Кооперация "Панда" - гр. София. 7."Дикеа дизайн" ООД - гр.София. 8."Лукс Доорс" ЕООД - гр. Варна. 9."Валди 2000" ООД - гр. Банкя


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор