01026-2015-0002
Технически редакции | ||
09.01.2015 16:51 ч. : | 09/01/2015 16:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.01.2015 16:51 ч. : | 09/01/2015 16:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Искър: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Искър, община Искър, област Плевен, община Искър, град Искър, ул. „Георги Димитров” № 38, За: Теменужка Василева, Николина Горанова, РБългария 5868, Искър, Тел.: 06516 2424, E-mail: iskar@atlantis.bg, Факс: 06516 2196
Място/места за контакт: Дирекция ОПИТОИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://iskarbg.com.
Адрес на профила на купувача: http://iskarbg.com/op-0103.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изработване на проект за Общ устройствен план на община Искър.
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Изработване на проект за Общ устройствен план на община Искър“, включващ Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС). Поръчката ще се изпълни на 2 етапа: Етап I - Изработка на Предварителен проект на ОУП, включващ: • Предварителен проект (ПП) на ОУП на Община Искър, съдържащ текстови и графични материали, съгласно чл. 18 от Наредба № 8 от 14 юни 2001 г. за обема и съдържанието на устройствените планове и „Планово техническо задание за изработване на Общ устройствен план на Община Искър”, одобрено с Решение № 420 по Протокол № 34 от 31.10.2013 год. на Общински съвет – Искър, вкл. Опорен план; • Ескизни варианти за развитието на община Искър, включително детайли на общинския център (гр. Искър); • Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимостта (ОС), съгласно становище с изх. № 2992 от 27.05.2014 г. на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) - Плевен. Изпълнителят предава на Възложителя разработените текстови и графични материали в 2 (два) екземпляра на хартиен и един на цифров носител във ГИС формат. Етап II - Изработка на Окончателен проект на ОУП, включващ: • Окончателен проект на ОУП на Община Искър, съдържащ текстовите и графичните материали на предварителния проект, коригирани и допълнени съобразно решенията на експертните съвети, проведените обществени обсъждания и становищата на заинтересуваните централни и териториални администрации. • Окончателна Екологична оценка и Оценка за съвместимостта, в случай че има препоръки и бележки при консултациите с обществеността, заинтересованите органи и трети лица Изпълнителят предава на възложителя в 2 екземпляра на хартиен и един на цифров носител във формат за GIS : Окончателен проект на ОУП съдържащ текстовите и графичните материали на предварителния проект, коригирани и допълнени съобразно решенията на експертните съвети, проведените обществени обсъждания и становищата на заинтересуваните централни и териториални администрации, като: • Текстовите материали към предварителния проект на ОУПО се допълват с доклад за изпълнение на препоръките; • Графичните материали към окончателния проект на ОУПО, към които има препоръки и бележки, се изработват наново. Окончателна Екологична оценка и Оценка за съвместимост, в случай че има препоръки и бележки при консултациите с обществеността, заинтересованите органи и трети лица. Цифровият модел на плана трябва да съдържа база данни за устройството и застрояването на различните видове територии и устройствени зони, да дава възможност за извличане на информация за видове територии, устройствени зони, поземлени имоти, както и справки по зададени критерии.
71410000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предмета на обществената поръчка обхваща четирите землища на територията на община Искър, обл. Плевен. Изпълнението на поръчката следва да се осъществява съгласно предоставеното от възложителя „Планово техническо задание за изработване на Общ устройствен план на Община Искър”, неразделна част от документацията за участие, в съответствие с изискванията на действащото европейско и национално законодателство.
НЕ
18
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие Възложителят ще се възползва от правото, дадено му съгласно чл. 59, ал.5, т.2 от ЗОП и няма да поставя изискване за представяне на гаранция за участие в процедурата. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от цената на договора без ДДС. Същата може да се внесе в брой, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на община Искър: IBAN: BG09 TTBB 9400 3318 0086 08 BIC: TTBB BG22 при банка: СЖ „Експресбанк” АД, клон Плевен, гр. Плевен, пл.“Възраждане” № 1. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: безусловна и неотменима; в полза на Община Искър; със срок на валидност най–малко 30 дни след одобряване на Окончателния проект за ОУП на община Искър (ОУПОИ) от Общинския експертен съвет.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва следния текст: „Гаранция за изпълнение на ОП за изработване на проект за ОУПОИ”. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение - условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Когато избрания изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него.
Финансирането се осъществява частично, в размер не по-голям от 121 253,00 лв. с ДДС, от бившото Министерство на инвестиционното проектиране /МИП/ за изготвяне на проект на ОУПО с наименование: „Общ устройствен план-ОУП на Община Искър” в съответствие с договорените условия в Споразумение № РД-06-181 /05.08.2014 г. Община Искър осигурява съфинансиране в размер до 30 313,25 лв. с ДДС от бюджета на общината.Начина на плащане е уреден в договора за изпълнение на поръчката.
В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-долу технически изисквания ще се прилагат за обединението като цяло. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението сключват договор/споразумение. Договорът/споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно – заедно и поотделно за изпълнението на договора; - е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка; - е направено разпределение на дейностите по изпълнение на поръчката, в случай, че обединението бъде определено за изпълнител.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката, като същото може да е посочено в договора, или в друг документ, подписан от членовете на обединението.Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е поставил изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверения за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени. Лице, което участва в обединението или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://iskarbg.com/, раздел „Профил на купувача”, в срока, посочен в обявлението за обществената поръчка. Достъпни са Решение за откриване, Обявление за обществена поръчка, Указанията за участие, Образци, Методика за оценка, Планова техническо задание за изработване на ОУП на община Искър и придружаващите го документи. При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на копие от платежно нареждане за платена сума, точен адрес за получаване, телефон, факс и данни за фактура. Документация за участие при поискване се предоставя след представяне на платежен документ за заплащане на същата. Цената на документацията е 23,76 лв. с ДДС. Сумата може да бъде внесена в касата на община Искър, гр. Искър, ул.”Георги Димитров ” № 38, Център за услуги и информация – І-ви етаж, гише № 2, всеки работен ден от 08:30 часа до 17:00 часа или по банков път по следната банкова сметка на Община Искър: IBAN: BG93 TTBB 9400 8418 0085 91 вид плащане: 447000 BIC: TTBB BG22 при банка: СЖ „Експресбанк” АД, клон Плевен Документацията може да бъде закупувана до датата на подаване на офертата. Документът за закупуване на документацията не е изискуем документ като съдържание на Плик №1 от офертата на участниците.
Български
120
Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:30 часа, в сградата на Община Искър, град Искър, п.к. 5868, ул."Георги Димитров" № 38, етаж втори, Заседателна зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Искър. Същото важи и при отваряне на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължение от ІІІ.2.3) Технически възможности; Минимални изисквания: 3. Участникът следва да притежава Сертификат по ISO 9001:2008 с обхват за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, издаден от органи, установени и в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват, сходен с предмета на поръчката. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 4. Участникът следва да разполага с лицензиран софтуер за Географски информационни системи /ГИС/ за периода на изпълнение на поръчката. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини: -лично срещу подпис; -по пощата – писмо с обратна разписка, изпратено на посочените от Възложителя/участника ад¬реси; -чрез куриерска служба; -по факс; -по електронна поща с използване на електронен подпис; -чрез комбинация от тези средства. При изпращане на информация по факс участниците са длъжни да настроят факс апарата по начин, който позволява на възложителя да получи номера, от който постъпва информацията и датата и часа на изпращане. Изпратена информация по факс, която не съдържа гореописаните данни не се приема за редовна. Информацията, получена по факс, се съхранява от възложителя заедно с документацията за провеждане на процедурата. Искане на разяснения: Всеки участник може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие. Срокове за искане на разяснения Исканията за разяснения по документацията могат да бъдат правени писмено до 7 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Срокове за отговор Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали. Когато публикуването на разясненията от Възложителя до крайния срок за получаване на оферти остават по-малко от 3 дни, Възложителят е длъжен да удължи срока за получаване на оферти. Решение за промяна се публикува в профила на купувача в деня на изпращането му за публикуване в Регистъра на обществените поръчки. С публикуването на решение за промяна в Регистъра на обществените поръчки се смята, че всички заинтересовани лица са уведомени. От деня на публикуването в профила на купувача до крайния срок за подаване на оферти не може да има по-малко от 3 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване подлежи всяко решение на Възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъп или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията, свързани с провеждане на процедурата. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 (десетдневен) срок от: - изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; - получаване на решението за избор на Изпълнител или прекратяване на процедурата; - уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие – при обжалване на действия или бездействия на възложителя. Жалба срещу решение, действие или бездействие на възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществената поръчка, освен когато е поискана временна мярка „спиране на процедурата”. Когато с жалбата е поискана временна мярка процедурата за възлагане на обществената поръчка спира до влизане в сила на: - Определението, с което се отхвърля искането за временна мярка или - Решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалба срещу решението за определяне на Изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение. Жалбата се подава едновременно пред Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
09.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ