Версия за печат

00053-2015-0002

BG-Средец: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Средец, пл.България №8, За: Маргарита Стойчева, България 8300, Средец, Тел.: 05551 7708, E-mail: info@sredets.bg, Факс: 05551 7725

Място/места за контакт: Дирекция "Икономическо развитие, земеделие и гори и управление на УЕПП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sredets.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sredets.bg/publicOrders.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Услуги свързани с уебразработка по Проект BG06-216 „Устойчиво развитие чрез мултикултурно образование-грижа за деца в риск в Община Средец“, по Програма „Деца и младежи в риск“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: град Средец, община Средец
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката се извършва в пълно съответствие с Договор № Д03 – 350/ 18.07.2014 г. за изпълнение на Проект BG06 – 216 „Устойчиво развитие чрез мултикултурно образование-грижа за деца в риск в Община Средец“, одобреното проектно предложение и бюджет. Предвидената комбинация от дейности ще информира общността, че проектът се финансира чрез Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014.Предмета на поръчката е" Услуги свързани с уебразработка по Проект BG06-216 „Устойчиво развитие чрез мултикултурно образование-грижа за деца в риск в Община Средец“, по Програма „Деца и младежи в риск“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014;Услугата включка Разработка (включително дизайн), поддръжка и локализация на интернет страница, която произлиза от задължението на Община Средец да поддържа интернет страницата си на английски. Всеки един материал, публикуван на български език, ще бъде своевременно локализиран и поставян в английската версия на интернет страницата. Услугата включва следните дейности:Домейн и хостинг за уебсайт, включително хонорари за уебдевелопъри, уебдизайнери, локализция на страницата ;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000, 72400000, 72410000, 72415000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Интернет услуги
Услуги на доставчици
Услуги за хостинг на уебстраници

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество и обема на поръчката са подробно описани в Техническата спецификация, неазделна част от документацията; Домейн – да се поддържа в продължение до приключване на проекта; Хостинг - да се поддържа в продължение до приключване на проекта; Дизайн на интернет страницата: Да се представи концепция за дизайн на интернет страницата- графично представяне на начална и две вътрешни страници. Предложение за фотографски стил;Попълване на информация в интернет сайта: Администраторски панел, с права за администриране, чрез който се обновява информацията. Описание на структурата на сайта Съдържание: 1. Начална страница 2. Проект 3. Новини и събития 4. Програма 5. Сътрудничество 6. Галерия 7. Контакт

Прогнозна стойност без ДДС
4009.39 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.04.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ Възложителят не поставя изисквания за гаранция за участие; 2. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на договора Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: Парична сума: в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС преведена по сметка на Община Средец или оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Банковата гаранция следва да бъде неотменима и безусловна, да бъде със срок не по-кратък от 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Средец: IBAN: BG53BPBI79373347649603; BIC: BPBIBGSF, при банка: „Юробанк и Еф Джи България” АД, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на ОП "Услуги свързани с уебразработка по Проект BG06-216 „Устойчиво развитие чрез мултикултурно образование-грижа за деца в риск в Община Средец“.Участникът,определен за изпълнител на ОП,представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на ОП и са съобразени с чл.60-62 от ЗОП;

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Услугите, предмет на настоящата процедура се финансират със средства по "Проект BG06-216 „Устойчиво развитие чрез мултикултурно образование-грижа за деца в риск в Община Средец“, по Програма „Деца и младежи в риск“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № Д03-350/18.07.2014 г. Заплащането на цената става двукратно: авансово в размер на 20%, в срок до 20 (двадесет) работни дни след подписване на договора и окончателно плащане; ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане в срок до 20 (двадесет) работни дни след изпълнение на всички задължения по договора, предаване на готов интернет сайт, който е одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и при подписан приемо-предавателен протокол и след предоставяне на фактура оригинал, но не по-късно от 30.04.2016 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

неприложимо

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК 1. "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците: 1. Оферта за участие – Образец 1; 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващия Участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен представител; Пълномощното следва да съдържа изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява Участника в процедурата. 4. Документи за правосубектност на Участника (съгл.чл.56, ал.1,т.1 ЗОП): 4.1. Копие от документа за регистрация, или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец, когато не е представен ЕИК следва да се представи и документ за актуално състояние. 4.2. Копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице. 4.3. Документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език с официален превод (за лица, които не са регистрирани в Р. България). Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението. Когато Участникът предвижда участието на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър. 5. Когато участникът в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица се представя: Споразумение/договор за създаване на обединение - в оригинал или заверено копие „Вярно с оригинала” и подписи на членовете на обединението на всяка страница, в който задължително се посочва представляващият. Последното изискване може да бъде изпълнено и в отделен документ, подписан от лицата в обединението, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП. 6. Сведения за участника – Образец 2; 7. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Образец 3; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване или не на подизпълнител – Образец 4; 9. Когато за изпълнение на обществената поръчка се предвижда участие на подизпълнител/и, се попълва Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Образец 5; 10. Декларация за запознаване с условията на обществената поръчка – Образец 6; 12.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – Образец 7; 14. Декларация за ангажираност на експерт – Образец 8; Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности се отнасят за обединението като цяло. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за технически възможности към тях се прилагат съобразно вида и дела на участие, съгласно чл. 56 (2) от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: неприложимо
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за услуги, с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от крайната дата на подаване на офертата и в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността – попълва се Образец 12. Следва да се приложат удосотверния за добро изпълнение. Удосотвернията трябва да съдържат информация за предмета на договора, период на изпълнение, както и неговата стойност. Списък-Декларация на лицата (ключови и неключови експерти), ангажирани от участника за изпълнение на предмета на поръчката – попълва се Образец 13
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил през последните три години (считано до крайния срок за подаване на оферти) минимум 3 /три/ договора за изработване на интернет сайтове; Участникът следва да разполага със следните лица минимум: Ключови експерти: 1. Експерт „Компютърен оператор” – минимум двама, които да отговарят на следните минимални изисквания: - Образователно-квалификационна степен – висше образование; - Професионален опит - минимум 2 години опит в областта на разработване на уеб сайтове и/или в областта на информационните системи и технологии и/или програмирането; Неключови експерти: Участникът следва да разполага с екип от минимум 3 лица - неключови експерти за изпълнение предмета на обособената позиция.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.02.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.02.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.02.2015 г.  Час: 14:00
Място

град Средец, пл.България№8



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на Проект BG06-216 „Устойчиво развитие чрез мултикултурно образование-грижа за деца в риск в Община Средец“, по Програма „Деца и младежи в риск“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № Д03-350/18.07.2014 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Юридически отдел, Община Средец, Ма, пл.България №8, България 8300, Средец, Тел.: 05551 7718

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ