Версия за печат

00311-2014-0018

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по заетостта, бул. Княз Ал. Дондуков № 3, За: Малина Войкова; Силвия Салтирова-Радкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9265402;02 9265406, E-mail: M.Voykova@az.government.bg, ssaltirova@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.az.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.az.government.bg/procurements/current/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: поддръжка на хардуерДруго (моля пояснете): поддръжка на хардуер

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Следгаранционнна поддръжка на обществените терминали /КИОСК/, закупени по проект "Модернизиране на системата за предоставяне на услуги"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поддържане на техническа изправност на доставени 108 броя обществени терминали тип "КИОСК" /поддръжка на хардуер/, като се осигури качествена и професионална поддръжка на оборудването.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30231100

Описание:

Компютърни терминали

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
94849 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: П1 - Организация и методология за изпълнение на поръчката. По този показател ще се извършва оценка на съответствието на предложеното от участника подробно описание на организацията и методологията на работа с указанията на Възложителя, съобразно целите и дейностите на проекта, изложени в Техническата спецификация. Оценката по този показател се формира като сбор от оценките по два подпоказателя - обосновка на участника - П 1.1 (максимален бр. точки 20), и Стратегив на участника П 2.2 (максимален брой точки - 20). Определянето на точките се извършва по експертна оценка на членовете на комисията, съгласно утвърдена от възложителя скала; тежест: 40
Показател: П2 - срок за отстраняване на възникнали проблеми; тежест: 20
Показател: П3 - предложена от участника цена в лева без ДДС; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 589026 от 28.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 83 / Обособена позиция №: / Заглавие:Следгаранционна поддръжка и ремонт на обществените терминали /КИОСК/, закупени по проект "Модернизиране на системата за предоставяне на услуги"
V.1) Дата на сключване договора
22.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.11.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Контракс" АД, ЕИК 175415627, ул. "Тинтява" № 13, България 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

URL: www.kontrax.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 108000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 94849 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект BG051PO001-6.1.03 “Модернизиране на системата за предоставяне на услуги” по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Контракс" АД- представлявано от Йордан Йорданов


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор