Версия за печат

00797-2015-0002

BG-Бургас: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

ОБЩИНА БУРГАС, ул. "Александровска" № 26, За: инж. Чанка Коралска; Даниела Георгиева, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907204; 056 907242, Факс: 056 841996

Място/места за контакт: Дирекция "Строителство"; Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/index.php/bg/notice/details/62.

Електронен достъп до информация: http://www.burgas.bg/index.php/bg/notice/details/62/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Целогодишно поддържане и почистване на съществуващи озеленени площи и прилежащи алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, крайпътно и крайулично озеленяване, декоративна дървесна, храстова и тревна растителност, включително паркови елементи, детски площадки, поливни системи, както и извършване на дейности по изграждане на нови зелени площи на територията на Община Бургас, по обособени позиции“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Община Бургас
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Целогодишно поддържане и почистване на съществуващи озеленени площи и прилежащи алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, крайпътно и крайулично озеленяване, декоративна дървесна, храстова и тревна растителност, включително паркови елементи, детски площадки, поливни системи, както и извършване на дейности по изграждане на нови зелени площи на територията на Община Бургас, по обособени позиции“, както следва: ОП 1. Район „ВЪЗРАЖДАНЕ”, включваща: ж.к. „Меден Рудник”, ПЗ „ЮГ”, ПЗ “Меден Рудник, вкл. общински пътища и улици граничещи с други райони по списък ОП 2. Район „ЗОРА”, включваща: ж.к. „Братя Миладинови”, ж.к. „Лазур”, с. Димчево, с. Твърдица, с. Маринка и с. Извор, „Приморски парк – стара и нова част“; вкл. общински пътища и улици граничещи с други райони по списък ОП 3. Район „ИЗГРЕВ”, включваща: ж.к. „Изгрев”, ж.к. „Зорница”, парк „Езеро“, кв.Сарафово, с. Черно море, с. Рудник, с. Драганово и с. Брястовец; вкл. общински пътища и улици граничещи с други райони по списък ОП 4. Район „ОСВОБОЖДЕНИЕ”, включваща: ж.к.„Славейков”, кв. Лозово, кв. Ветрен, кв. Банево, в.з. „Минерални бани”, с. Миролюбово и с. Изворище; вкл. общински пътища и улици граничещи с други райони по списък ОП 5. Район „ПРИМОРИЕ”, включваща: Централна градска част на гр. Бургас, кв. Крайморие и ж.к. „Възраждане”, ж.к.“Република“, Лесопарк Росенец; вкл. общински пътища и улици граничещи с други райони по списък ОП 6. Район „ДОЛНО ЕЗЕРОВО“, включваща: Долно Езерово, град Българово , кв. Победа, кв. Акациите, кв. Горно Езерово и м.с. „Върли бряг“, с. Братово и с. Равнец, Промишлена зона /ПЗ/ кв. „Победа”; остров „Света Анастасия“; вкл. общински пътища и улици граничещи с други райони по списък."

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45112700, 71421000, 77300000

Описание:

Строителни работи, свързани с озеленяването
Услуги по естетично оформяне и озеленяване на паркове
Услуги по озеленяване

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът и изпълнението на обществената поръчка включва дейностите, които са свързани с извършването на поддържане и почистване. Всички дейности по настоящата обществена поръчка се изпълняват от професионално подготвен екип от ландшафтен архитект/ инженер, специалисти озеленители и др., със специализирана техника за поддържане на озеленени площи за широко обществено ползване под задължителното ръководство и присъствие на инженер озеленител или ландшафтен архитект. В случаите, когато манипулации по озеленяване се извършват в паркови алеи, улици и булеварди, изпълнителят осигурява за негова сметка безопасни условия на труд със съответните знаци и съоръжения и изготвя план график за изпълнение. Поддържането на парковите елементи и ремонтните дейности се изпълняват с материали, отговарящи на всички стандарти за качество, и се приемат от длъжности лица от отдел „Озеленяване“ при Община Бургас, след представяне на необходимите сертификати за качество, в съответния гаранционен срок на извършените ремонти. При изпълнение на нови насаждения от дълготрайна декоративна дървесна, храстова и цветна растителност, се използва посадъчен материал, придружен със сертификат за качество, съобразно изискванията на ENA Quality Standards (ЕNA стандарт за качество) и с Българските държавни стандарти.

Стойност, без да се включва ДДС
25000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранциите за участие по обособените позиции са в размер, както следва: За ОП 1 – 30 000 лв. (тридесет хиляди лева). За ОП 2 – 30 000 лв. (тридесет хиляди лева). За ОП 3 – 30 000 лв. (тридесет хиляди лева). За ОП 4 – 30 000 лв. (тридесет хиляди лева). За ОП 5 – 30 000 лв. (тридесет хиляди лева). За ОП 6 – 30 000 лв. (тридесет хиляди лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: ОБЩИНА БУРГАС IBAN - BG 89 SOMB 9130 3323 9965 01, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия.Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 4 % от стойността на договора за съответната обособена позиция, без включен ДДС, със срок на валидност най–малко 60 (шестдесет) дни след срока за изпълнение на договора.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път, по смета на ОБЩИНА БУРГАС IBAN - BG 89 SOMB 9130 3323 9965 01,BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване.При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя.Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение.Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Обектът се финансира от бюджета на Община Бургас. Разплащането ще се извършва по банков път по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след изготвяне на протокол за действително извършени видове работи за приемане на действително извършената работа и представяне на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът в процедурата е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се представя копие на договор за създаване на обединението и ако в него не е посочен представляващия и документ подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че членовете на обединението (консорциума) поемат солидарна отговорност за участието си в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В документа за създаване на обединение, задължително се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите при изпълнение на поръчката. До изтичане срока за подаване на офертите всеки участник в процедурата може да промени, допълни или оттегли офертата си съгл. чл. 54 ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата (бланка за административни и други данни) (Пр.№ 2) и прил.към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа следните документи:Списък на документите, и информ. съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, в оригинал (Прил. № 2.1.);Администр. сведения за участника (Пр. № 1) ;Представяне на участника, което включва: Информация/Документ, удостоверяваща правосубектност, а именно:посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията, съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: Участниците следва да са вписани в ЦПРС на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – четвърта група: строежи от благоустройствената инфраструктура. Това обстоятелство се доказва с декл. или удостоверение за наличието на такава регистрация. За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ еквивалентното право и/или декл., че чуждестранният участник притежава съответното право.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично волеизявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Когато някой от документите се подписва от пълномощник, в пълномощното следва изрично да се посочи документа, за който се прави упълномощаването. Декл.в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник. Тези правила се отнасят и за подизпълнителите.Декл.по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предл. първо), т. 2а (предл. първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документация (Пр. №6). Декл. се подписва от лицата съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл. 47, ал. 2, т. 1 – 5 ЗОП с една декл., подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. За подизпълнителите се прилагат изискванията по чл. 56, ал. 2 ЗОП във връзка с чл.45а, ал.2, т.1, чл. 45а, ал.3 и чл.134, ал.1 от ЗОП. Когато декл. е чуждестранен гражданин и декл.се представя на език, различен от българския, тя се представя и в превод на бълг. език. Продължава в Раздел VІ.3 "Допълнителна информация".

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Отнася се за всички обособени позиции: Удостоверение от банка; Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Съгл. чл. 50 ал. 3 от ЗОП възложителят няма право да изисква представянето на ГФО или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ ако са публикувани в публичен регъстър в РБ и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Забележка: Когато по обективни причини, участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Отнася се за всички обособени позиции: Участниците трябва да разполагат с финасов ресурс, в размер на 200 000 лв. (двеста хиляди лева).

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Отнася се за всички обособени позиции: 1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата (Пр. № 11), с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга. 2.Справка-декларация за екипа, отговарящ за изпълнение на поръчката (Пр. №12); Автобиография на Ръководител екип по образец (Пр. № 13) с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит; Декларация за съгласие за участието на Ръководител екип, съгласно Пр.№ 13.1. от документацията за участие, подписана от същия. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – по образец (Пр.№14); Декларация (свободен текст), че за срока на договора, ще осигури застраховка гражданска отговорност на специализирана механизация, машини и автомобили за поддържане и почистване, както и че същата е преминала редовен годишен технически преглед. ВАЖНО: Избраният за изпълнител, преди подписване на договора/ите, следва да представи документи доказващи, че специализираната механизация, малогабаритна техника, машини и автомобили за поддържане и почистване, необходими за изпълнение на поръчката и в съответствие с изискванията на ЗДП е прeминала редовен годишен технически преглед и разполага със застраховка гражданска отговорност. 4.Декларация (свободен текст) с посочване възможността за производство и/или доставка на посадъчен материал.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Отнася се за всички обособени позиции: 1.Участниците трябва да имат опит в извършването на услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Под „сходни“ с предмета на поръчката се има предвид: комплексно поддържане със съответните дейности, включени като манипулации в настоящата процедура: косене на тревните площи; събиране и извозване на окосената трева; резитба на храсти и корони на дървета; отсичане на дървета; засаждане на цветя; събиране на шума; поддържане на чистота; извозване на събрани отпадъци и др. 2.За изпълнение на предмета на поръчката, са необходими минимум следните лица: 2.1. Ръководител екип със следните квалификация и професионален опит: Професионална област (квалификация): ландшафтен архитект или инженер – озеленител, или аналогична специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма посочените по-горе специалности). Опит: минимум 3 (три) години при изпълнение на обекти в областта на изграждане и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на озеленени площи, паркове и градини. 2.2. 20 (двадесет) броя специалисти озеленителин със следните квалификация и професионален опит: Професионална област (квалификация): професионална квалификация „озеленител“; Опит: при изпълнение на обекти в областта на изграждане и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на озеленени площи, паркове и градини. 2.3. Шофьори с правоспособност за управление и работа на посочената по-долу специализирана техника. ВАЖНО: Избраният за изпълнител, преди подписване на договора/ите следва да представи документи доказващи, че посочените лица по т. 2.1, 2.2, 2.3 притежават необходимата квалификация. 3.За изпълнение на предмета на поръчката, е необходима минимум следната специализирана механизация, малогабаритна техника, машини и автомобили за поддържане и почистване: Косачки – мин. 20 бр. ; Моторни резачки – мин. 10 бр.; Моторни храсторези – мин. 10 броя;Автовишка – мин. 1 бр. с височина до 20 м.; – мин. 1 бр. с височина 15 м.;Товарно МПС камион до 4т. – мин 2 бр.Дробилна машина – мин. 1 бр.; Пъноизкоренител – мин. 1 бр.; Моторни духалки – мин. 2 бр.;Цистерна – мин. 2 бр.; 4.Участниците следва да имат възможност за производство и/или доставка на посадъчен материал.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: „Мерки за преодоляване на конфликтите и затрудненията, които ще възникнат при изпълнение на услугата за живущите, търговските обекти, офисите в близост до местата на интервенция както и за участниците в движението”; тежест: 20
Показател: „Характеристики, свързани с опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора“; тежест: 20
Показател: „Предлагана цена”; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

93-ОП-159

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 240 - 422266 от 12.12.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.02.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.02.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.02.2015 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, Заседателната зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за доспъп до сградата, в която се извръшва отварянето. Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва в процедурата за възл. на общ. поръчка чужд. ФЛ. или ЮЛ, за което в държ., в която е установено, е налице някое от обст. по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4 ЗОП или някое от посочените в обявл. за настоящата процедура обст. по чл. 47, ал. 2 ЗОП. При предст. на офертата уч. удостоверява липсата на обст. по предх. изреч. с декл. по чл. 47, ал. 9 ЗОП. Когато законодателството на държ., в която у-ът е установен, не предвижда включв. на някое от обст., посочени по-горе в публ. безп. рег. или предоставянето им сл. и безпл. на възлож., при подписване на дог. за общ. поръчка участникът, опр. за изпълнител, е длъжен да представи:1.документи за удост. липсата на обст. по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „е”), т. 2, т. 3 и т. 4 ЗОП и на посочените в обявл. обст. по чл. 47, ал. 2 ЗОП, изд. от комп. орган, или 2. извлечение от съд. регистър, или 3. екв. документ на съд. или админ. орган от д-та, в която е установен.Когато в държ., в к-то участникът е установен, не се издават д-ти за посочените обст. или когато документите не включват всички обст., участникът представя декл., ако такава декл. има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декл. няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя офиц. заявление, направено пред съд. или админ. орган, нотариус или компетентен проф.или търг. орган в държавата, в която той е установен.Следва да се има предвид, че само лишаване от упражн. на професиите и дейностите, свързани с поддържане и почистване на озеленени площи и извършване на дейности по изграждане на нови зелени площи, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 (предл. първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура.Декл. по чл. 3, т. 8 ЗИФОДРЮПДР , свърз. с тях лица и техните действителни собственици (Пр.№7). В зависимост от правно-организ. форма на уч., декл. се представя от едно от лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП.Декл. по чл.4 от ЗИФОДРЮПДР, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – когато е приложимо (Пр.№ 8).В зависимост от правно-организ. форма на участниците, декл. се представя от едно от лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП.Декл. за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива (оригинал). Когато уч. предвижда участието на подизп. при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизп. и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на общ. поръчка, и предвидените подизп. (Прил. № 9). Декл. за съгласие за участие като подизп.,в оригинал (Пр.№10) . Декл. (св. текст), че за срока на договора, ще осигури застраховка гражд. отговорност на спец.механизация, машини и автомобили за поддържане и почистване, както и че същата е преминала редовен годишен техн. преглед.Декл., че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включ. мин. цена на труда и усл. на труд (Пр.№ 15).Органите, от които уч. могат да получат необходимата инф. са посочени в документация за участие чл. 28 ал.5. ЗОП. Декл. за липса на свързаност с друг уч. в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец (Пр.№ 16).Декл. за направен предв. оглед на районите и за запознаване със специф. условия за изпълнение на поръчката - св. текст /за ОП, за която се участва/.Копие на валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката, за внедрена система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалентни сертификати, издадени от орагани, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки осигуряване на качеството, съгл. Чл. 53 ал. 4 от ЗОП. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на профила на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Район „ВЪЗРАЖДАНЕ”, включваща: ж.к. „Меден Рудник”, ПЗ „ЮГ”, ПЗ “Меден Рудник, вкл. общински пътища и улици граничещи с други райони по списък".
1) Кратко описание

Район „ВЪЗРАЖДАНЕ”, включваща: • Озеленените площи и паркове на следните комплекси, квартали и съставни селища: – ж.к. „Меден Рудник”, ПЗ “ЮГ”, ПЗ “Меден Рудник”; Улици граничещи с други райони /ТД/: ул.“Т.Александров“ /път І-9 (Е-87)/ от кръстовището с ул.„Спортна" до п.в.“Юг“; • Общински пътища. - BGS1036 „ІІ- 79/Средец – Бургас/-кв.М.Рудник - Твърдица – ІІІ-7908“ – от км0+000 до км 2+800 /началото на дигата от страна на комплекса/.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

77300000, 45112700, 71421000

Описание:

Услуги по озеленяване
Строителни работи, свързани с озеленяването
Услуги по естетично оформяне и озеленяване на паркове

3) Количество или обем

Осъществява се по възлагане на дейности (единични манипулации), свързани с целогодишно поддържане и почистване на съществуващи озеленени площи и прилежащи алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, крайпътно и крайулично озеленяване, декоративна дървесна, храстова и тревна растителност, включително паркови елементи, детски площадки, поливни системи, както и извършване на дейности по изграждане на нови зелени площи.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4166666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Район „ЗОРА”, включваща: ж.к. „Братя Миладинови”, ж.к. „Лазур”, с. Димчево, с. Твърдица, с. Маринка и с. Извор, „Приморски парк – стара и нова част“; вкл. общински пътища и улици граничещи с други райони по списък.
1) Кратко описание

Район „ЗОРА”, включваща: • Озеленените площи и паркове на следните комплекси, квартали и съставни селища: – ж.к. „Лазур”, ж.к. „Братя Миладинови”, „Приморски парк – стара и нова част“, с. Твърдица, с. Маринка, с. Димчево, с. Извор, • Улици граничещи с други райони: - ул. „Струга” - улично платно и прилежащи тротоари; - ул. „24-ти пехотен полк”(бивша ул. Димитър Димов) - от ж.п. прелеза до бул. „Демокрация” - улични платна с прилежащите им тротоари и разделителни Острови; • Общински пътища: - BGS 1036 „ІІ- 79/Средец – Бургас/-кв.М.Рудник - Твърдица – ІІІ-7908“ от км 2+800 /началото на дигата/ до км 8+400 / път ІІІ-7908/; - BGS1215„І- 9/Бургас – М.Търново/- Извор“ от км 0+000 /път І-9/ до км 3+000 /с.Извор/.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

77300000, 71421000, 45112700

Описание:

Услуги по озеленяване
Услуги по естетично оформяне и озеленяване на паркове
Строителни работи, свързани с озеленяването

3) Количество или обем

Осъществява се по възлагане на дейности (единични манипулации), свързани с целогодишно поддържане и почистване на съществуващи озеленени площи и прилежащи алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, крайпътно и крайулично озеленяване, декоративна дървесна, храстова и тревна растителност, включително паркови елементи, детски площадки, поливни системи, както и извършване на дейности по изграждане на нови зелени площи.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Район „ИЗГРЕВ”, включваща: ж.к. „Изгрев”, ж.к. „Зорница”, парк „Езеро“, кв.Сарафово, с. Черно море, с. Рудник, с. Драганово и с. Брястовец; вкл. общински пътища и улици граничещи с други райони по списък."
1) Кратко описание

Район „ИЗГРЕВ”, включваща: • Озеленените площи и паркове на следните комплекси, квартали и съставни селища: – ж.к.„Изгрев", ж.к.„Зорница”, парк Езеро, кв.Сарафово, с.Рудник, с.Черно море, с.Брястовец, с.Драганово; • Улици граничещи с други райони: - бул. „Стефан Стамболов”, в участъка от кръгово кръстовище пред хотел „Мираж“ до моста над ж.п. линията /кръстовище с ул. „Струга“/ - двете платна с прилежащите им тротоари, разделителния остров, включително и кръговото кръстовище; - ул. „Димитър Димов” – от кръстовището с ул. „Транспортна” до ж.п. прелеза, включително и кръговото кръстовище; • Общински пътища - BGS1039 „ІІІ- 906/Каблешково – Бургас/- Черно море – Рудник – ІІІ- - 6009/Миролюбово-Брястовец/“ от км 0+000 до км 10+800 /път ІІІ-6009/; - BGS2040 „ІІІ-6009/Миролюбово-Брястовец/ - Драганово“ от км 0+000 до км 5+200 /с. Драганово/;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

77300000, 71421000, 45112700

Описание:

Услуги по озеленяване
Услуги по естетично оформяне и озеленяване на паркове
Строителни работи, свързани с озеленяването

3) Количество или обем

Осъществява се по възлагане на дейности (единични манипулации), свързани с целогодишно поддържане и почистване на съществуващи озеленени площи и прилежащи алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, крайпътно и крайулично озеленяване, декоративна дървесна, храстова и тревна растителност, включително паркови елементи, детски площадки, поливни системи, както и извършване на дейности по изграждане на нови зелени площи.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4166666.66 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Район „ОСВОБОЖДЕНИЕ”, включваща: ж.к.„Славейков”, кв. Лозово, кв. Ветрен, кв. Банево, в.з. „Минерални бани”, с. Миролюбово и с. Изворище; вкл. общински пътища и улици граничещи с други райони по списък".
1) Кратко описание

Район „ОСВОБОЖДЕНИЕ”,, включваща: • Озеленените площи и паркове на следните комплекси, квартали и съставни селища: – ж.к.„Славейков”, кв.Лозово, кв.Ветрен, кв.Банево, в.з.„Минерални бани”, с.о. Острицата, с. Миролюбово, с. Изворище (без участъка от път ІІІ-6009 попадащ в регулацията на с.Изворище); с. Изворище, Северна промишлена зона; • Улици граничещи с други райони - бул. „Стефан Стамболов” разделителната ивица в участъка от кръговото кръстовище пред х-л „Мираж” до кръговото кръстовище с ул. „Транспортна” и прилежащото към к-с „Славейков“ озеленяване; • Общински пътища: - BGS1031 „ І-6 /Айтос-Бургас/ - Ветрен – Бургаски мин.бани – Банево“ от км0+000 до км 2+500; - BGS3032 „ІІІ-6009/Миролюбово-Брястовец/ - Изворище - Банево - BGS1031“ от км0+000 до км 8+500.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

77300000, 71421000, 45112700

Описание:

Услуги по озеленяване
Услуги по естетично оформяне и озеленяване на паркове
Строителни работи, свързани с озеленяването

3) Количество или обем

Осъществява се по възлагане на дейности (единични манипулации), свързани с целогодишно поддържане и почистване на съществуващи озеленени площи и прилежащи алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, крайпътно и крайулично озеленяване, декоративна дървесна, храстова и тревна растителност, включително паркови елементи, детски площадки, поливни системи, както и извършване на дейности по изграждане на нови зелени площи.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4166666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Район „ПРИМОРИЕ”, включваща: Централна градска част на гр. Бургас, кв. Крайморие и ж.к. „Възраждане”, ж.к.“Република“, Лесопарк Росенец; вкл. общински пътища и улици граничещи с други райони по списък".
1) Кратко описание

Район „ПРИМОРИЕ”, включваща: • Озеленените площи и паркове на следните комплекси, квартали и съставни селища - Централна градска част, кв. Възраждане, к-с „Република“, кв. Крайморие, лесопарк „Росенец”, в.з. Росенец., прилежащи селищни образования; • Улици граничещи с други райони: - ул. „Сан Стефано” - двете платна, разделителната ивица и прилежащите тротоари в участъка от бул. „Мария Луиза” до бул. „Демокрация”; - бул. „Демокрация” - двете платна, прилежащите тротоари и разделителната ивица в участъка от ул. „Сан Стефано” до ул. „Булаир”; • Общински пътища: -BGS1038 „BGS 1037 – кв. Крайморие“ от км 0+000 до км 1+500.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

77300000, 71421000, 45112700

Описание:

Услуги по озеленяване
Услуги по естетично оформяне и озеленяване на паркове
Строителни работи, свързани с озеленяването

3) Количество или обем

Осъществява се по възлагане на дейности (единични манипулации), свързани с целогодишно поддържане и почистване на съществуващи озеленени площи и прилежащи алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, крайпътно и крайулично озеленяване, декоративна дървесна, храстова и тревна растителност, включително паркови елементи, детски площадки, поливни системи, както и извършване на дейности по изграждане на нови зелени площи.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4166666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Район „ДОЛНО ЕЗЕРОВО“, включваща: Долно Езерово, град Българово , кв. Победа, кв. Акациите, кв. Горно Езерово и м.с. „Върли бряг“, с. Братово и с. Равнец, Промишлена зона /ПЗ/ кв. „Победа”; остров „Света Анастасия“; вкл. общински пътища и улици граничещи с други райони по списък".
1) Кратко описание

Район „ДОЛНО ЕЗЕРОВО“, включваща: • Озеленените площи и паркове на следните комплекси, квартали и съставни селища: Долно Езерово, град Българово , кв. Победа, кв. Акациите, кв. Горно Езерово и м.с. „Върли бряг“, с. Братово и с. Равнец, Промишлена зона /ПЗ/ кв. „Победа”; остров „Света Анастасия“; Улици граничещи с други райони: - надлеза на ул. „Индустриална” - от кръстовището с ул.„Мария Луиза” до кръстовището с ул.„Спортна” /ТД „Освобождение“/; - ул. „Спортна” от кръстовището с ул. „Индустриална” до кръстовището с ул. “Т.Александров“ /път І-9 (Е-87)/ /ТД „Освобождение“/; - Общински пътища. - BGS1030 „ ІІІ-9008 /Бургас – кв.Долно Езерово/ - Лукойл Нефтохим Бургас – ІІІ-6008 /І-6 – Камено/“ от км0+000 /път ІІІ6008/ до км 4+100 /път ІІІ-9008/ включително до портал №1 на базата на „Лукойл-Нефтохим”. - BGS1033 „ І-6 /Айтос-Бургас/ - Българово – ІІІ-6008 /І-6 – Камено/“ от км 0+000 /път І-6/ до км 6+400;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

77300000, 71421000, 45112700

Описание:

Услуги по озеленяване
Услуги по естетично оформяне и озеленяване на паркове
Строителни работи, свързани с озеленяването

3) Количество или обем

Осъществява се по възлагане на дейности (единични манипулации), свързани с целогодишно поддържане и почистване на съществуващи озеленени площи и прилежащи алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, крайпътно и крайулично озеленяване, декоративна дървесна, храстова и тревна растителност, включително паркови елементи, детски площадки, поливни системи, както и извършване на дейности по изграждане на нови зелени площи.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3333333.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48