Версия за печат

00322-2014-0025

BG-Кърджали: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Кърджали, бул.България 41, За: Антоанета Овчарова- мл.експерт сектор "обществени поръчки", РБългария 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330, E-mail: sektor_op_kar@abv.bg, Факс: 0361 62968

Място/места за контакт: сектор "обществени поръчки" на Община Кърджали

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kardjali.bg.

Адрес на профила на купувача: http://kardjali.bg/?pid=5,35&id_op=10.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Друг: Общинска администрацияДруго (моля пояснете): Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране и провеждане на обучения на служителите в Общинска администрация - Кърджали по проект „Общинска администрация Кърджали - професионална, ефективна и ефикасна” в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № М 13-22-15/22.07.2014 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: Дейност І „Организиране и провеждане на изнeсено мотивационно модулно обучение на кметовете на кметства и кметските намесници“, което включва подготовката и провеждането на тридневно изнесено мотивационно обучение за 48 кметове на кметства и кметски наместници". В обучението трябва да бъдат включени темите: “Работа в екип и екипна ефективност“, „Мотивация и лидерство“ и „Предотвратяване и решаване на конфликти“. Участниците ще бъдат разпределени в две равностойни групи. Дейност ІІ „Организиране и провеждане на изнесено специализирано обучение в ключови компетентности за служители от Общинска администрация- Кърджали”, което включва подготовка и провеждане на тридневно изнесено специализирано обучение за 100 служители в Общинска администрация - Кърджали. В обучението трябва да бъдат включени темите: „Лична ефективност“, „Делова етика на служителите в общинска администрация“ и „Работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и малограмотни и от малцинствените групи“. Участниците ще бъдат разпределени в четири равностойни по брой групи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80522000

Описание:

Услуги по обучение
Семинари за обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
39615 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Оценка на ценовото предложение; тежест: 50
Показател: Разпределение на теоретичната и практическа част; тежест: 20
Показател: Оценка на предложените зали за провеждане на обученията; тежест: 20
Показател: Срок за организиране на обучение; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 622862 от 09.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 11578-01 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Организиране и провеждане на обучения на служителите в Общинска администрация - Кърджали по проект „Общинска администрация Кърджали - професионална, ефективна и ефикасна” в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № М 13-22-15/22.07.2014 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”
V.1) Дата на сключване договора
30.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„РААБЕ България” ООД , ЕИК:121250175, ж.к. „Дружба” № 2, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 112, РБългария 1040, София, Тел.: 02 9741796, E-mail: office@raabebg.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 39615 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.ДЗЗД „Професионална общинска администрация” с посочен адрес: гр.София, ПК 1680, район р-н Красно село, ул. „Родопски извор” № 45, бл. Б, ет. 3, ап. 92, лице за контакти: Диляна Викторова Бижилова - „Тра Бил” ЕООД – водещ партньор и «Абилити консулт» ЕООД. 2.„РААБЕ България” ООД, с посочен адрес: гр.София, ПК1040, ж.к. „Дружба” № 2, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 112, лице за контакти: Надежда Христова Цветкова 3.„Теза” ЕООД, с посочен адрес: гр. София, жк. „Младост 1”, бл.54 А партер, лице за контакти: Янко Манолов Илиев 4.Сдружение „Алианс за регионални и граждански инициативи” с посочен адрес: гр.София, ПК 1504, бул. „Евлоги и Христо Георгиеви” № 167 А, ет.1, ап. 1 лице за контакти: Цветелина Йорданова Нешкова 5.„Ла Фит” ООД, с посочен адрес: гр. София, ПК 1000, ул. „Цар Иван Асен ІІ” № 1, вх. 2, партер, лице за контакти: Таня Иванова Ценкова 6.„Бенч Марк Груп” АД, с посочен адрес: гр. София, ул. „Вискяр планина” № 19, ет. 2, лице за контакти: Деница Божидарова Панайотова - Христова 7.„ИЮ Консулт” ООД, с посочен адрес: гр. София, кв. Изток, ул. „Николай Хайтов” 3 А, ет.1, лице за контакти: Миглена Любомирова Иванова 8.„Никанор” ООД, с посочен адрес: гр. София, 1407, ул. „Кишинев” № 1, лице за контакти: Виолета Ангелвоа Василева 9. „Ваканция” ООД, с посочен адрес: гр. София, ул. „Лавеле” № 36, лице за контакти: Георги Милошев Георгиев


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор