Версия за печат

00311-2014-0012

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121604974

Агенция по заетостта, бул. Княз Александър Дондуков № 3, За: Силвия Салтирова-Радкова, Малина Войкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9265406; 02 9265402, E-mail: ssaltirova@az.government.bg, m.voykova@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.az.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.az.government.bg/bg/profiles/view/44-vizualizacija-i-publichnost/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: насърчаване на заетостта

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Визуализация и публичност по проект „Модернизиране на системата за предоставяне на услуги“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София и структурите на Агенцията по заетостта на територията на страната.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Популяризирането на гъвкаво обслужване тип „едно гише” на всички заинтересовани лица, поощряване участието на неактивните, обезкуражените лица, чрез подобряване достъпа и качеството на услугите на пазара на труда. Популяризирането на създаването на един мобилен офис. Публичност и гластност на изграждането и обслужване на 108 обществени терминали тип „КИОСК” за обслужване на регистрирани безработни лица и предоставяне на отделни услуги и на лица от останалите групи и на неактивни и обезкуражени лица. Публичност и гласност на проекта за подобряване достъпа на работодателите до услугите на Агенция по заетостта и стимулиране обявяването на свободни работни места, като се увеличи делът на АЗ като трудов посредник.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
371869.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Ценово предложение; тежест: 50
Критерий: Качество на предлаганите продукти; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 105 - 185221 от 03.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 82 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Визуализация и публичност по проект „Модернизиране на системата за предоставяне на услуги“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.11.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД "ИНФО КАЗА", ул. Черковна № 37, Република България 1505, София, Тел.: 087 8268768, E-mail: kosio@infinity-creative.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 371869.8 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката се финансира със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, Проект BG051PO001-6.1.03 “Модернизиране на системата за предоставяне на услуги” по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. КОНСОРЦИУМ ДЗЗД „ИНФО КАЗА” - Костадин Виденов - представляващ /вкл.: „Инфинити Криейтив” ООД, ЕИК 175070622, Костадин Виденов - управител и „Си Ей Ес Адвъртайзинг” ООД, ЕИК 202316732, Чавдар Петков и Иван Киров - управители 2. „РА КРЕС” ЕООД, Красимир Гергов и Красимир Петков - управители, ЕИК 121252379 3. „ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ” ООД, Бойко Ламбаджиев - управител, ЕИК 130862812 4. „Д ЕНД Д АГЕНЦИЯ ЗА ПРОУЧВАНИЯ И ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА”, Пепа Гроздева-Михова-изп. директор, ЕИК 131268271 5. „ГРЕЙН АДВЪРТАЙЗИНГ” ЕООД, Мартин Батков - управител, ЕИК 121084020 6. „ВЕ КОНСУЛТИНГ” ООД,Нина Нейкова - управител, ЕИК 200097396 7. „БИК – БЪЛГАРСКА ИЗДАТЕЛСКА КОМПАНИЯ” АД, Димитър Желязков, ЕИК 175220876 8. „БРАНД НЮ АЙДИЪС” ЕООД, Виктория Миткова - управител, ЕИК 131111149