Версия за печат

00774-2014-0035

BG-Стара Загора: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, За: Мария Боянова, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/izbor-na-izp-lnitel-za-informatsiya-i-publichnost-na-proekt-povishavane-kvalifikatsiyata-na-sluzhitelite-za-postigane-na-po-efektivna-administratsiya.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнител за информация и публичност на проект „Повишаване квалификацията на служителите за постигане на по-ефективна администрация”, по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси“, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Избор на изпълнител за информация и публичност на проект „Повишаване квалификацията на служителите за постигане на по-ефективна администрация”, по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси“, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14“ Услугата предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект: „Повишаване квалификацията на служителите за постигане на по-ефективна администрация”, по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси“, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14” Изпълнението на предмета на поръчката се осъществява посредством извършване на дейностите посочени по-долу. Описание на дейностите включени в предмета на поръчката: химикали с надпис и лого - 80 броя; бележници с надпис и лого – 80 броя; информационен банер - 1 брой; папки с надпис и лого - 80 броя; рекламни листи с надпис и лого – 80 броя; USB памет - 80 броя; публикации в медиите – 2 броя; закриваща пресконференция - 1 брой. Участниците следва да изпълнят обществената поръчка при спазване на изисквания и материали в ГЛАВА ІІ ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ от Документацията за участие.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1752 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 625373 от 25.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Избор на изпълнител за информация и публичност на проект „Повишаване квалификацията на служителите за постигане на по-ефективна администрация”, по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси“, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG051PO002/13/2.
V.1) Дата на сключване договора
05.01.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.11.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Я. Алексиев" ЕООД; ЕИК 202318594, ул. "Цар Калоян" № 2А, България 7000, Русе, Тел.: 0897 968131, Факс: 082 822019

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3416.67 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1752 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Издателска къща „АБ“ ЕООД, гр. Стара Загора 2.„Реклама Консулт“ ЕООД, гр. Стара Загора 3.„Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД, гр. София 4.„Я. Алексиев“ ЕООД, гр. Русе 5.„Би Ен Ай Студио“ ЕООД, гр. София


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор