Версия за печат

00325-2014-0034

BG-Пловдив: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: проф. д-р Карен Биянов Джамбазов, д.м., Тенчо Василев, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602930; 032 602849, Факс: 032 644059

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: www.unihosp.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Допълнителни СМР за изпълнението на договор № ОП – 07 – 14 / 15.01.2014г. с предмет „Строителни работи по ремонт на пътни платна и ремонт пътеки (тротоари), КПП бариери на Спешен сектор

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка е "Допълнителни СМР за изпълнението на договор № ОП – 07 – 14 / 15.01.2014г. с предмет „Строителни работи по ремонт на пътни платна и ремонт пътеки (тротоари), КПП бариери на Спешен сектор”. Предметът на поръчката включва изпълнение на фрезоване на пътно платно в количество от 557 кв.м.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2718.16 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОП-01-15 / Обособена позиция №: / Заглавие:Допълнителни СМР за изпълнението на договор № ОП – 07 – 14 / 15.01.2014г. с предмет „Строителни работи по ремонт на пътни платна и ремонт пътеки (тротоари), КПП бариери на Спешен сектор
V.1) Дата на сключване договора
06.01.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ЦИД АТЛАС” ЕООД, ЕИК 825024892, ул. „Капитан Райчо” № 73А, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 629660, Факс: 032 631283

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2718.16 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ЦИД АТЛАС” ЕООД, ЕИК 825024892


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Необходимостта от извършването на допълнителните СМР, състоящи се от фрезоване на 557 кв.м. от пътно платно, възниква след сключването на договор за обществена поръчка № ОП – 07 – 14 / 15.01.2014г., сключен между УМАБЛ „Свети Георги” ЕАД и „Цид Атлас” ЕООД, ЕИК 825024892, за изпълнението на самостоятелно обособена позиция № 4 - „Строителни работи по ремонт на пътни платна и ремонт пътеки (тротоари), КПП бариери на Спешен сектор”. Договорът е сключен в резултат на открита процедура по възлагане на обществена поръчка с предмет „Строително – ремонтни работи по болнични звена и обекти в УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, обособени в позиции, съгласно Приложение № 2 – Количествени сметки”, открита с Решение № 492 / 23.07.2013г., с номер в РОП 00325-2013-0029. В хода на изпълнението на договора е извършено заснемане на пътното платно – предмет на договора и е констатирана разлика в нивата по надлъжната ос в порядъка на 5-6 см. Ако строителството – предмета на договора бъде изпълнено в първоначално предвидения обем, при денивелацията на пътното платно ще се стигне до лошо качество на изпълнения ремонт поради липса на условия (наклон) за отвеждане на отходни води и поради наличието на рязко преминаване от една височина на пътя към друга. Разминаването във височината на пътя не е могло да бъде предвидено преди сключването на договора. Денивелацията е установена във връзка с установяване на негодна основа за полагане на нова настилка на места и образуването на кухини, разкрити след премахването на съществуващия асфалт от изпълнителя по договора, вследствие на което денивелацията не може да бъде компенсирана само с разливане на новия асфалт и без фрезоване на други участници с асфалтова настилка. Така, в процеса на работа се установяват пропуснати СМР, без които не може да се достигне до успешното завършване на ремонта на пътното платно. Тези пропуски не са предвидени и не са могли да бъдат предвидени от Възложителя, с което се обосновава необходимостта от възлагане на обществена поръчка на договаряне без обявление. Допълнителните СМР не могат да бъдат отделени технически и икономически от предмета на основния договор за обществена поръчка без значителни затруднения за възложителя, тъй като се касае за един строителен обект и взаимосвързани СМР, които не могат да бъдат изпълнявани от различни строители и строителни работници, както и поради вече започналото строителство, чието завършване и приемане предстои в сроковете, договорени по основния договор за СМР. Размерът на допълнителните СМР няма да надвишава 69 516,80 ( шестдесет и девет хиляди и петстотин и шестнадесет цяло и осемдесет ), т.е. не надвишава 50% от стойността на основния договор за обществена поръчка. Налице е основанието на чл. 90, ал. 1, т. 8 от ЗОП, поради което и предвид описаните непредвидени обстоятелства е необходимо възлагането на допълнително строителство на същия изпълнител при условията, предвидени в първоначалния договор за обществена поръчка. Прогнозната стойност на строителството е 2718,16 лв. без ДДС, която стойност не може да бъде надвишена. Не са налице се условията на чл. 19, ал.1, т. 24 от ЗОП, тъй като стойността на поръчката е много по-ниска от стойността на поръчките за строителство по чл. 14, ал.1 от ЗОП - 264 000 лв. без ДДС. Ето защо, по арг. на противното на чл. чл. 19, ал.2, т. 24, "б" от ЗОП не е необходимо осъществяването на предварителен контрол по откриването на процедурата от АОП. Същото е потвърдено със Становище на Изпълнителняи директор на АОП, което е публикувано в РОП в преписката на поръчката.