Версия за печат

00262-2015-0001

BG-Плевен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 824104727

”Тролейбусен транспорт” ЕООД, ул. ”Кичево” № 4, За: инж.Ангел Василев Несторов, Р.България 5800, Плевен, Тел.: 064 834266, E-mail: trolei@el-soft.com, Факс: 064 846844

Място/места за контакт: ”Тролейбусен транспорт” ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.trolei.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.trolei.pleven.bg.

Електронен достъп до информация: www.trolei.pleven.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Избор на изпълнител за: „Доставка на нови тролейбуси за нуждите на обществения градски транспорт на Плевен“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
"Тролейбусен Транспорт" ЕООД, гр.Плевен-Тролейбусно депо.
Код NUTS: BG314
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата поръчка е с предмет: Доставка на нови тролейбуси за нуждите на обществения градски транспорт на Плевен. Брой превозни средства: - 10 бр. нови тролейбуси Прогнозна стойност на поръчката: – 9 300 000 лв.(девет милиона и триста хиляди) без включен ДДС; Финансиране: Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г. Тролейбусът да е с нисък под, единични с капацитет най-малко 75 пътника и оборудван с климатик. Тролейбусите следва да имат техническа възможност да се наклонят, така че височината на стъпалото да бъде не повече от 7 см. Изпълнителя следва да обучи персонала на възложителя за правилна ексдплоатация на тролейте и да извършва гаранционна и извънгаранционна подръжка.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34622300

Описание:

Тролейбуси

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата поръчка е с предмет: Доставка на нови тролейбуси за нуждите на обществения градски транспорт на Плевен. Брой превозни средства: - 10 бр. нови тролейбуси Прогнозна стойност на поръчката: – 9 300 000 лв.(девет милиона и триста хиляди) без включен ДДС; Финансиране: Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г. Тролейбусът да е с нисък под, единични с капацитет най-малко 75 пътника и оборудван с климатик. Тролейбусите следва да имат техническа възможност да се наклонят, така че височината на стъпалото да бъде не повече от 7 см. Изпълнителя следва да обучи персонала на възложителя за правилна ексдплоатация на тролейте и да извършва гаранционна и извънгаранционна подръжка. 1. Предложените превозните средства трябва да имат сертификати за ЕО одобрен тип на превозното средство за предлаганото от участника превозно средство или заверено копие на сертификат за одобряване типа на нови ПС, произвеждани в малки серии, както следва: - ЕО одобряване на тип ПС или национално одобряване на тип ПС или национално одобрение на тип ПС произвеждани в малки серии за тролейбус, отговарящ на съответните Директиви на ЕС или аналогичните им Правила на ИКЕ-ООН и Наредба № 60 от 24.04.2009 г. за одобряване типа на нови моторни превозни средства и техните ремаркета; Всяко превозно средство трябва да е придружено от всички сертификати изисквани от МТИТС на Република България и съответните наредби на ЕС. Новите превозни средства трябва да покриват следните изисквания във връзка с опазването на околната среда: Чл. 5 и чл. 6 на Директива 2009/33/ЕС за поощряване на чистите и енергийно ефективни пътни превозни средства бяха транспонирана в чл. 26а от ЗОП с последно изменение в ДВ №43 от 07 Юни 2011г. Това изменение съдържа точни инструкции относно изискванията и препоръките при изчисляване на количеството използвана енергия и отделяните емисии на въглероден диоксид, азотни оксиди, без-метанни хидроводороди и прахови частици. 2. Тролейбусите следва да отговарят на изискванията за конструкцията и използването на моторни превозни средства от категория M3, определени в законодателството на Република България и на Европейския съюз. Предлаганите тролейбуси е необходимо да имат сертификати за ЕО одобрен тип на превозното средство за предлаганото от участника превозно средство или заверено копие на сертификат за одобряване типа на нови ПС, произвеждани в малки серии, както следва: - ЕО одобряване на тип ПС или национално одобряване на тип ПС за тролейбус, отговарящ на съответните Директиви на ЕС или аналогичните им Правила на ИКЕ-ООН и Наредба № 60 от 24.04.2009 г. за одобряване типа на нови моторни превозни средства и техните ремаркета;

Стойност, без да се включва ДДС
9300000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 90 000 лв. /деветдесет хиляди лева/; Гаранцията се представя в една от следните форми:а) депозит на парична сума по сметка на възложителя; б) банкова гаранция - безусловна и неотменима в полза на възложителя, с условията на Образец № 15, включен в документацията за участие или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията описани в приложения образец.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на „Тролейбусен Транспорт” ЕООД, гр. Плевен : IBAN: BG63 CECB 9790 10E0 1149 00 BIC: CECBBGSF Срок на валидност не по – малък от срока на валидност на офертата, съгласно Обявлението. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок от 30 дни от извършване на доставката и следва да има посочената валидност, съобразно предложението на участника избран за изпълнител. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на „Тролейбусен Транспорт” ЕООД, гр. Плевен : IBAN: BG63 CECB 9790 10E0 1149 00 BIC: CECBBGSF 3.Гаранцията за авансово плащане е в размер на сто процента (100%) от стойността на искания аванс с ДДС. Гаранцията за авансово плащане се представия под формата на банкова гаранция. Изпълнителят представя гаранция за авансово плащане заедно с фактурата за авансово плащане.Срокът на валидност на гаранцията за авансово плащане е до цялостното извършване на доставката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. авансово плащане до 35 % /тридесет и пет процента/ от общата стойност в размер на цифром ...................... (словом: .............................) лева с ДДС в срок до 30 календарни дни след получаване на аванс от Възложителя по договора за БФП от ОПРР и получаване на оригинална фактура и банкова гаранция за стойността на аванса и представяне на оригинал на сертификати за ЕО одобрен тип на превозното средство за превозното средство или на сертификат за одобряване типа на нови ПС, произвеждани в малки серии, както следва: - ЕО одобряване на тип ПС или национално одобряване на тип ПС, или национално одобрение на тип ПС произвеждани в малки серии, като за националното одобряване на типа ПС, сертификатът следва да бъде одобрен от изпълнителният директор на ИА "АА", съгласно чл. 18, ал. 7 от Наредба № 60 от 24.04.2009 г. за одобряване типа на нови моторни превозни средства и техните ремаркета. Искането за авансово плащане, с необходимите документи следва да се представи не по – късно от 80 /осемдесет/ календарни дни от сключването на договора.; Банковата гаранция за авансовото плащане се освободжава в 30-дневен срок след изпълнение на договора, приет с приемно-предавателни протоколи за направените доставки и извършеното обучение на служители от „Тролейбусен Транспорт“ ЕООД - Плевен. 2. междинни плащания - до 90% /деветдесет процента/ от стойността на договора в десетдневен срок след подписан приемно-предавателен протокол, одобрен от възложителя и проведени тестове и обучение на състава, който ще отговаря за експлоатацията и ремонта на тролеите и отговаряща на сбора от извършените за периода /на междинното плащане/ доставки съгласно предложените цени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в „Ценова оферта”; 2.1. Стойността на авансовото плюс междинните плащания не може да надвишава 90 % /деветдесет процента/ от стойността на договора. 3. 10% /десет процента/ окончателно плащане – след приемане от Възложителя на цялото количество тролейбуси по договора доставки и представяне на доказателства от страна на Изпълнителя, че е изплатил на подизпълнителите /ако има такива/ си всички дължими суми.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В проц-та може да участва всяко бълг. или чужд-нно ФЛ или ЮЛ или техни обединения. От уч-тие се отстраняват участ-те чиито оферти или самите те не отговарят на предварително обявените условия и по чл.69 ал.1, след прилагане на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Уч-ците следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, т.1 от б"а" до б"д" вкл., т. 2,3 и 4, ал.2, т.1,4 и 5 и ал.5 и от ЗОП, наличието на който е основание за отстраняване. Не се допуска едно и също ФЛ или ЮЛ да участва едновременно в две обед-я, които са участ-ци в проц-та, или да участва в проц-та едновр. самостоятелно и в обед-ние. Офер-те, надхвърлящи обявения финансов ресурс ще бъдат отстранени. Участниците трябва да представят: В ПЛИК 1-(1) Списък на документите и информацията, съдържаща се в офертата, подписан от участника; (2) Кратка анотация на участника по предмета на поръчката;(3) Писмо към Офертата – Обр.– оригинал подписан от участника; (4) Адм-вни сведения – Обр.;(4а) Нотар. заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляв-я и представ-щ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълн-то следва да съдържа всички данни на лицата (упълн-щен и упълном-тел), както и изрично изявление, че упълном-ното лице има право да подпише офертата или отделни документи от нея. (5) Декл-ция за приемане условията на дог-ра; (6) Посочване на единен идентиф-нен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;За физически лица – копие от документа за самоличност. (7) При участници обед-ния – копие на договора за обед-ние, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; (8) Декл-ция за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Обр.); (9) Декл-ция за приемане усл-та на поръчката Обр.;(10) Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;(11) Декл-ция по чл. 47, ал. 9 за липса на обстоят-та по чл. 47, ал. 1, т. 1 от б. „а“ до б. „д“ вкл., т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП;(12) Доказ-ва за икон-ско и финансово състояние –съгласно чл.50 от ЗОП – виж раздел ІІІ.2.2; Доказ-ва за технич. възможности – виж раздел ІІІ.2.3; (14) Декларация по чл.56, ал.1, т. 8 от ЗОП – Обр.;(15) Декларация от подизпълнителя, потвърждаваща съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва ; В ПЛИК “2"-(1) Техн. предложение –Обр.с прил-ния от 1, 2 и 3/График на предлаганите доставки (индикативен),Справка за разхода на ел.енергия,/Схеми/Чертежи/ Специф, Заверено копие на сертификати за ЕО одобрен тип на превозното средство за предлаганото от участника превозно средство или заверено копие на сертификат за одобряване типа на нови ПС, произвеждани в малки серии, както следва: - ЕО одобряване на тип ПС или национално одобряване на тип ПС;декл-ция (своб. текст), подписана от представляващия участника, че при евентуална доставка всеки един тролейбус ще бъде придружен от оригинал на сертификат и документация, съответстващи на законодателството на РБ и ЕС и Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, ако е приложимо. В ПЛИК 3 –Ценово предложение-Образец. и Прил. 1 и 2 Таблица с цени за лесночуп. и бързоизносващи се части, необх. за поддържане на тролей-те, Таб. с цени за резервн. части. Продължава в раздел VI. 3)

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът е необходимо да разполага с финансов ресурс за осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други в размер на 2 000 000 лв. / два милиона лева/ без ДДС . Наличието на поставеното изискване за финансов ресурс участниците доказват с удостоверение от банка за достъп до кредитна линия или за разполагаеми средства и/или с годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Възложителят ще приеме всеки друг документ издаден от банка, доказващ по недвусмислен начин, че участникът ще разполага с тези средства за периода на изпълнение на настоящата обществена поръчка. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло и документите се представят от лицето/лицата доказващи съответствието с критериите за подбор.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Участникът трябва да има през последните три години считано от датата определена като краен срок за подаване на офертите (или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /да има реализирани доставки/продажби на най-малко 5 /пет/ нископодови, с асинхронен двигател тролейбуса, „сходни” на предлагания от участника и притежаващи сертификат/и за ЕО одобрен тип, издаден от компетентен орган.Забележка: а) „Сходни” в този контекст означава: нископодови, с асинхронен двигател. б) Участниците трябва да предложат тролейбуси, които имат издадени сертификат за типово одобрение за ЕО на превозно средство. Наличието на реализирани доставки/продажби се доказва с данни в Списък-Декларация, съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на изпълнениете доставки еднакви ли сходни с предмета на поръчката -Образец № 6 с посочване на стойностите, датите и получателите. 2. доказателства за извършената доставка - под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката за доставките, посочени в образец №6.Доказателствата за извършената доставка, трябва да доказват по недвусмислен начин за всяка от доставките брой, вида на двигателя и дали са нископодови, възложител, място на доставка, както и дали доставките са изпълнени качествено и в срок. Когато уч-кът е обединение изискването важи за обединението като цяло. 3. Уч-кът трябва да притежава сертификат за внедрени системи за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати или въведени еквивалентни мерки, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки, с обхват на сертификация производство/доставка/продажба на тролейбуси; 4. Уч-кът трябва да представи заверено копие от оторизационно писмо/а от производителя до участника, което да доказва правомощитя за извършване на достваката на територията на Р.България (ако е приложимо), да извършва доставки – в случаите когато участника не е производител на съответните тролейбуси.; 5. Уч-те трябва да представят справка за сервизни бази, с които разполагат, както и документи, удостоверяващи наличието на собствен или оторизиран сервиз. В случаите, когато сервизната база не е собствена се представя валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки с обхват на сертификация сервизно обслужване, както и други доказателства за еквивалентни мерки;Заб-ка: Възлож-ят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството Уч-те следва да докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквив. стандарти/мерки съвпадат с изискванията на основния стандарт, по който участникът следва да бъде сертифициран. Когато уч-кът е обединение, изискването важи за обединението като цяло с изключение на изискването по т. „3“, което се отнася за членовете на обединението, в зависимост от разпределението на дейностите и ф-циите, които ще извършва и за които отговаря, предвидено в спора. за създаване на обединението; Уч-ците могат да докажат съотв-ето си с изискв-ята за техн-ки възможности и/или квал-ция с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен докум-те, определени от възложителя за док-не на съответните възможности уч-кът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разполож. ресур-те на третите лица. Трети лица могатда бъдат посочените подизп-ли, свързани предпр. и др. лица, независимо от правната връзкана на уч-ка с тях.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател: Техническа оценка-Техническа оценка (ТО) - Степен на съответствие на Техническата оферта на Участника с Техническото задание на Възложителя и обезпечаване на постигане на качествени резултати – максимум 50 т. ТО= Т1+Т2+Т3+Т4+Т5, където Т1- Срок на доставка –max. 10 точки; T2 Гаранционни срокове и пробег–max. 10 точки; Т3 - гаранционен срок за силовите агрегати – ГСА – max. 5 точки; T4 За антикорозионно покритие на шасито посредством катафореза – 5 точки; T5 -„Технически характеристики” - максимум 20 точки; T5 = Мт +H, където Мт - Мощност на единица маса kW/t – максимум 15 точки; Н - Ниво на шум в каросерията Н dB – максимум 5 точки;; тежест: 50; тежест: 50
Показател: Показател: Финансова оценка- Финансова оценка (ФО) - Предложена цена –масимум 50 т.; тежест: 50; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.03.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
04.03.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.03.2015 г.  Час: 11:30
Място

Административната сграда на "Тролейбусен Транспорт" ЕООД, гр.Плевен

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответното пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането на доставката ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „ Регионално развитие 2007-2013.”. Към момента на отриване на процедурата Възложителя не е сключил договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и поради тази причина доставката предмет на поръчката ще бъде извършена при условие, че възложителя осигури необходимото финансиране.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1) Забележка: Доставката на резервни части не подлежи на финансиране от страна ОПРР. Същите ще бъдат заплащани от бюджета на Възложителя. Участникът е единствено отговорен за евентуално допуснати грешки и пропуски в изчисленията на предложените от него цени, което удостоверява с подпис и печат на всеки един документ, включен в ценовото предложение. При несъответствие между цифровата и изписаната с думи цена ще се взима в предвид изписаната с думи. !!! При несъответствие между единичните и калкулираната обща цена /където има такива/ участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. !!! Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея) ще бъдат отстранени. Във всеки плик следва да се постави оптичен носител със сканирано копие на документите които той съдържа. Всички докум. се представят в оригинал или копия заверени от участника.Документите, които не са на български език, се представят и в превод с изключение на документите по чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП, които се представят в официален превод.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120 ал..5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ