Версия за печат

00088-2014-0002

BG-гр. София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Столичен Автотранспорт" ЕАД, ул. "Житница" № 21, За: Стефка Доковска; инж. Роберто Мирчев, Република България 1612, гр. София, Тел.: 00359 29554132, E-mail: dokovska.stefka@gmail.com, Факс: 00359 28555095

Място/места за контакт: експерт ОП; р-л. отдел ММР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofisbus.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане, внедряване и поддръжка на Система за управление на човешките ресурси и документооборот в „Столичен Автотранспорт” ЕАД ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата поръчка включва извършването на следните услуги: 1.Доставка и монтаж на оборудване и инсталация на софтуер, необходими за работата и правилното функциониране на системата; 2.Разработване, доставка, инсталация и внедряване на програмен продукт за управление на човешките ресурси и документооборот, както и необходимия за това допълнителен софтуер; 3.Прехвърляне /трансфер/ на наличните в електронен вид данни от използваните програмни продукти и интегрирането им в новата база данни; 4.Обучение на служители на Столичен автотранспорт ЕАД за работа със системата за управление на човешките ресурси и документооборот; 5.Приемателни тестове на програмния продукт; 6.Поддръжка и актуализация на внедрения програмен продукт в рамките на договора (вкл. срока за гаранционна поддръжка); 7.Поддръжка на монтираното оборудване в рамките на договора, вкл. до изтичане срока на гаранционната поддръжка на цялостната Система; 8.Сигурност и надеждност при реализацията на Системата за управление на човешките ресурси и документооборот; 9.Отчетност на основните етапи, свързани с изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката, а именно: изготвяне на дизайн, доставка, монтаж, изпитвания и въвеждане в експлоатация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72212330

Описание:

Услуги по разработване на софтуер за планиране и повишаване на ефективността


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
472850 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 604215 от 19.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 156 / Обособена позиция №: / Заглавие:Сключен договор с предмет: "Изграждане, внедряване и поддръжка на система за управление на човешките ресурси и документооборот в „Столичен Автотранспорт” ЕАД"
V.1.1) Дата на сключване договора
29.12.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.11.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Инфосистемс Интернешънъл" ЕООД; ЕИК: 131138032, ул. "Г.С.Раковски" №153, вх. А, ет. 2, ап. 5, Република България 1000, гр. София, Тел.: 00359 29022880, E-mail: j.valcheva@syscom.bg, Факс: 00359 28706115

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 475000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 472850 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

В изпълнение на Решение № 4 и № 5 по Протокол № 293 от 24.11.2014 г. на Съвета на директорите на "Столичен Автотранспорт" ЕАД.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Инфосистемс Интернешънъл" ЕООД - ЕИК: 131138032; 2. "Индекс - България" ООД - ЕИК: 121415869; 3. "Информационно обслужване" АД - ЕИК: 831641791


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП