Версия за печат

00210-2014-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Централен орган за обществени поръчки, ул. "Г.С. Раковски" № 102, За: Таня Георгиева, главен секретар, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tender.

Електронен достъп до информация: http://www.minfin.bg/bg/tender.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Открита процедура за сключване на рамково споразумение с четирима изпълнители за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства", обособена позиция № 2 "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София и страната
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е с предмет "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства" . Видовете и техническите характеристики на тонерите са подробно описани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за обществената поръчка. Поръчката се състои от три обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1 "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)" с прогнозен бюджет 3 750 000 /три милиона седемстотин и петдесет хиляди / лева без ДДС; 2. Обособена позиция № 2 "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки" с прогнозен бюджет 1 700 000 / един милион и седемстотин хиляди/ лева без ДДС; 3. Обособена позиция № 3 "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства" с прогнозен бюджет 694 000 /шестстотин деветдесет и четири хиляди/ лева без ДДС.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Номер на поръчката в РОП 00210-2014-0009

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 011 - 014585 от 16.01.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 117 - 206667 от 20.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: СПОР-51а / Обособена позиция №: 11 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"СТЕНДЕК" ООД - ЕИК 131296630, бул.”Джеймс Баучер” № 51, България 1407, София, Тел.: 076 673075, E-mail: to.pernik@office1.bg, Факс: 076 673375

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1700000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: СПОР-51б / Обособена позиция №: 12 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"РОНОС" ООД - ЕИК 831176328, бул. „Ал. Стамболийски“ № 84, бизнес сграда Urban Model, ет.7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 07 0017017, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: www.officemarket.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1700000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: СПОР - 51в / Обособена позиция №: 13 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ПАНДА ПЕН” ООД – ЕИК 107050195, град Габрово, бул.”Априлов” № 10, България 5300, Габрово, Тел.: 066 809626, E-mail: office@nikolaevska8.gb.office1.bg, Факс: 066 809626

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1700000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: СПОР-51г / Обособена позиция №: 14 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА” – ЕИК 000885099, бул.”Цариградско шосе” № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1700000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Плесио Компютърс" ЕАД 2. "Грийн офис" ЕООД 3. "Роел-98" ООД 4. "АТС - България" ООД 5. "Стендек" ООД 6. "Ронос" ООД 7. Кооперация "Панда" 8. "Панда Пен" ООД