Версия за печат

00435-2014-0097

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130175000

"Софийска вода" АД, Район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А, За: Радостина Стефанова, България 1766, София, Тел.: 02 8122579, E-mail: rstefanova@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.sofiyskavoda.bg.

Адрес на профила на купувача: https://procurement.sofiyskavoda.bg/documents.aspx?zop=853.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката

Изпълнение на допълнителни разработки за интегрираната система SAP IS-U

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)

Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнение на допълнителни разработки за интегрираната система SAP IS-U, съгласно посоченото в документацията за участие в процедурата

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000, 72200000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
Програмиране и софтуерни консултантски услуги


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
483258 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя

ТТ001340


РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 6451 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.12.2014 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

Консорциум С&T Ютилити (ДЗЗД, включващо C&T България ЕООД, с ЕИК 831131023, със седалище и адрес на управление: гр. София 1504, бул. Васил Левски № 114; С&T Румъния OOД, със седалище и адрес на управление: Румъния, Букурещ 011141, бул.Николае Титулеску 4-8, Америка Хаус – Източно крило, ет.6, с фирмена регистрация J40/1620/1994 от 31.01.1994 год.; S&T Consulting Hungary Системна Интеграция и Технологичен Трансфер ООД (S&T Consulting Hungary KFT.), със седалище и адрес на управление: Унгария, гр.Будаьорш, ул. Тивадар Пушкаш 14, с фирмена регистрация 13-09-119660), бул. Искърско шосе № 7, Търговски център Европа сгр.6, ет.3, България 1528, София, Тел.: 02 9651710, Факс: 02 9751600

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 483258 BGN без ДДС


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка/и във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Консорциум С&T Ютилити, с ЕИК по Булстат 176620364 (ДЗЗД, включващо C&T България ЕООД, с ЕИК 831131023; С&T Румъния ООД, с фирмена регистрация в Румъния J40/1620/1994; S&T Consulting Hungary Системна Интеграция и Технологичен Трансфер ООД (S&T Consulting Hungary KFT.), с фирмена регистрация в Унгария 13-09-119660)


ПРИЛОЖЕНИЕ Г2

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския съюз (ОВ на ЕС), съгласно Директива 2004/17/ЕО
Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за обществена поръчка в ОВ в съответствие с член XX от Директива 2004/17/ЕО

Възлага/т се допълнително/и строителство/стоки/услуги съгласно строгите условия, указани в директивата.

Проектът за внедряване на новата клиентска информационна система в „Софийска вода“ АД е с много голям обхват, като включва няколко основни бизнес процеси: клиентски сметки, отчитане на водомери, фактуриране, събиране на вземания, управление на контактите с клиентите, като обхваща работата на няколко отдела в дружеството. След стартирането на процедура № ТТ001150 за избор на изпълнител на проекта за разработване и внедряване на нова клиентска информационна система през м. юни 2013 г., бяха осъществени няколко промени в организацията с оглед подобряване на ефективността и качеството на предлаганите на клиентите услуги. Тези промени не беше възможно да бъдат предвидени и изискват допълнителни настройки на софтуера, за да се изпълнят възникналите изисквания. В допълнение, по времето на стартиране на основната процедура, предстоящата за внедряване система не беше позната и след възлагане на договора възникна необходимостта от изпълнение на нови функционалности на избраната система. Възникнаха и нови нормативни изисквания след подписването на договора, а и определени въпроси все още не са еднозначно уредени (например за начисляване на лихви за забава върху задължения с придвижени отчети на потреблението или алгоритъма за отрицателните общи нужди), което води до необходимостта от допълнителни разработки в системата. Тези допълнителни разработки не могат да се отделят от предмета на действащия договор, защото се отнасят за допълнителни разработки на система в процес на внедряване, SAP IS-U. Те не могат да бъдат възложени на друг изпълнител, защото това би довело до забавяне на внедряването на системата (съгласно договора, пускането в експлоатация на новата система следва да се осъществи не по-късно от 12 месеца след подписването на договора). В допълнение, необходимите допълнителни разработки по отношение на функционални изисквания и отчитане са строго обвързани с конфигурациите, които са вече изпълнени от сегашния доставчик и промени, направени от друг изпълнител биха довели до непоследователност в системата, допълнително време за настройки, корекции и по-високи разходи. Прогнозната стойност на допълнителните разработки не надхвърля 50% от стойността на основната поръчка.